Békebeli, mégis 21. századi – A 21 A Magyar Vendéglőben jártunk

A 15 éves 21 A Magyar Étterem máig tartja magát a kezdeti koncepcióhoz, miszerint kizárólag a magyar konyha remekeit és magyar borokat kínálnak.

Indul a nyár – Már Hűvösvölgyben is kapható a Balaton egyik kedvenc lángosa!

Bár a tavasz már februárban kopogtat, ha nyári hangulatra vágyunk, akkor a hűvösvölgyi Strand Lángos & Bistróban a helyünk!

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Huszár Krisztiánnal, Bereznay Tamással és a Balkán konyhájával tért vissza a Meat Boutique

Huszár Krisztián és Bereznay Tamás egy konyhán – az újranyitott Meat Boutique-ban mutatja be a Balkán konyhájának húsosabb oldalát a két ismert séf.

A burgerező, ahol 5000 forintért az egész étlapot kipróbálhatod! – Megnéztük a smashyt

Szaftos, cuppogós junk food, amiért a Z generáció a januári mínuszban is sorban áll – a Kálvin mellett nyitott smashy burger tényleg tud valamit!

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Street food, teraszok, bárok és éjszakai helyek

2023. december 30., 09:10

Le ne maradj! Ezek a street food helyek, bárok, teraszok, kocsmák nyíltak idén Budapesten!

A Nomade pazar koktélokkal, kellemes vacsorával és vagány bulikkal vár a Bazilikánál

2023. december 20., 12:17

Elképesztően vagány dizájnnal, pazar koktélokkal, görögös ételekkel és remek hangulattal költözött be a Nomade a Hercegprímás utcába.

Még nagyobb koripályával, új fényhíddal és finom téli frissítőkkel vár idén a Budapest Park Jégvilága

2023. december 15., 15:24

Koncerthelyszínből koripálya – idén több újdonsággal is vár a Budapest Park Jégvilága.

Ajándékozz élményt! – Ötletek az ünnepi vacsorától a gőzfürdőn át a színházig

2023. december 6., 14:30

Az élményajándékokkal szinte lehetetlen mellényúlni, az alábbi lehetőségek közül pedig többféle korosztálynak is találhatunk megfelelő meglepetést.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Egy nagy család, egy különleges hely és Olaszország legjava – A Pomo D’Oro Osteriában jártunk

2023. november 28., 13:24

Az Osteria a Pomo D’Oro család részeként nemcsak az étlap és a bőséges borkínálat tekintetében rendhagyó hely, hanem a közösségépítés is meghatározó.

A brit konyha legjava a Terézvárosban – Megnéztük a Bob’s Kitchent

2023. november 22., 10:56

Eredeti angol reggeli, Christmas pudding és vasárnapi sült (aka Sunday roast) – a Bob’s Kitchen a főváros legbritebb helye!

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Forró sült krumpli és melengető street food vár a BelFrit Kiosknál Újbudán

2023. november 15., 14:59

Ha aranyló sült krumpliról van szó, akkor érdemes a beugrani a BelFritbe, ahol hamisítatlan belga hasábot kóstolhatunk a jobbnál jobb street foodok mellett.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

A virsli új ruhája – A Blue Monkey Hot Dog

2023. november 7., 00:00

A Nyugati téren, a pályaudvarral átellenben három éve nyitott meg az a hotdogozó, ami teljesen felülírja azt, amit eddig gondoltunk a méltán népszerű street food finomságról.

Haraszti Zsolt házias ízei a Lánchídnál – Megnyitott az ADAM Bistro

2023. október 30., 16:56

Szaftos rakott krumpli, sűrű gulyás omlós hússal és békebeli császármorzsa – Haraszti Zsolt új éttermében jártunk.

Újra megnyílt a Fekete Holló Kisvendéglő, amely visszahozza a piros kockás, igazi budai vendéglátást a Várba

2023. október 18., 11:53

A legendás Fekete Holló szeretné visszahozni az igazi, hamisítatlan kisvendéglők hangulatát a budai Várba autentikus magyar fogásokkal, korrekt minőségben és árakkal.

A kis újpesti burgernagyhatalom – A The Burger Project és a csodás hamburgereik

2023. október 3., 10:22

Újpest (egyik) kedvenc hamburgerezőjében jártunk, melynek híre minket is elért. Nem csalódtunk, sőt új kedvencünket üdvözölhetjük a The Burger Projectben.

Ahol a „szegény ember kenyeréből” street food finomságot varázsolnak – A Móricz Zsigmond körtéri Krumpli.

2023. szeptember 29., 10:11

A Móricz Zsigmond körtéren a hetekben megnyitott, Krumpli. nevű street food hely belga-holland recept alapján készült sült krumplival várja e gasztroműfaj rajongóit. Érdemes engedni a csábításnak.

Ha vágysz már egy jó tacóra, tequilára, quesadillára vagy Margaritára, irány a Hugo’s Bar & Kitchen!

2023. szeptember 27., 11:55

A Hugo’s Bar & Kitchen egy kedves és laza étterem kiváló mexikói ételekkel a Molnár utcában.

Így biztosan jól indul a suli! – Páros menü a BelFrit üzleteiben

2023. szeptember 7., 12:09

Ha suli vagy vásárlás után jól esne valami harapnivaló, szívesen feltöltődnétek valami finomsággal, akkor a BelFrit „Back 2 school” páros menüje biztosan bejön majd nektek.