Panírba rejtett minden Lágymányoson – Belefutottunk a Minden Rántvába

tegnap, 13:13

A rántott sajttól a rántott májon át egészen a rántott disznósajtig – panírba burkolt elviteles kifőzdét találtunk Lágymányoson.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Isten éltesse Budapest emblematikus vendéglátóját – Rosenstein Tibor 80 éves lett!

2023. április 14., 12:29

80 éves lett Rosenstein Tibor, 27 éve vezeti a Mosonyi utca magyar-zsidó konyhára támaszkodó családi éttermét.

A Schuch család már több mint 50 éve őrzi a hagyományt a Dunacorso Étteremben: Borjúbécsi, naplemente és Hot Jazz Band a menü

2022. június 23., 14:27

A Dunacorso Étteremben vacsoráztunk: naplementét, kiválóan készített kacsacombot és kellemes zenét kaptunk.

Kisvendéglő nagy múlttal – Megnéztük a zuglói Aranyhal Vendéglőt

2020. október 28., 15:24

A zuglói Aranyhal Vendéglő mindent hoz, amit egy klasszikus kisvendéglőtől várunk – hagyományos fogások, észszerű árak, kedves kiszolgálás és modern konyhatechnológia.

„Miért is kéne nekem Pesten nápolyi pizzát ennem?” – interjú Cserna-Szabó Andrással a magyar konyháról, gasztronómiatörténetről és a pacalról

2020. október 19., 11:03

A „gasztroforradalom” hibáiról, a magyar konyha eltűnéséről és a szépirodalomról mint gasztrotörténeti forrásról Cserna-Szabó Andrással beszélgettünk.

A Petőfi-rokon, aki régi-új színfolttal dobta fel az újpesti gasztronómiát – interjú Fülepi „Kami” Kálmánnal

2020. augusztus 4., 15:19

„A Jóisten megteremtette Újpestet, és köré rakta a világot” – interjú egy vérbeli újpesti séffel, Fülepi Kálmánnal.

Hétvégi kalandok Pest-közelben – Esztergom

2017. október 6., 17:22

Esztergom igazi hétvégére kiruccanós kisváros, tele rengeteg látnivalóval, kirándulóhellyel, történelmi jelentőségű egyházi épülettel, hangulatos régi utcácskával, kilátóval.

Tarol a balatoni régió - ezeket kóstold meg a Töltött Hold Gasztrovíkenden!

2017. február 24., 17:00

A 2017-es Töltött Hold első napján, nyitásra érkeztünk, hogy felmérjük hol érdemes kóstolgatni a hétvégén. Pénteken és szombaton egészen este 10-ig.

„Utálom, ha valakinek nem ízlik a kajám!” Sztyopa bácsi

2013. január 28., 01:00

A Klassz étterem pincérei után, most az Ötkert Sztyopa bácsijával beszélgettünk, aki már bánja, hogy nem nevezte el saját magáról a libanoni kenyérbe burkolt specialitását.