Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Nem minden pezsgő prosecco, de minden prosecco pezsgő! – Megnéztük a Habozót

Biodinamikus nyerspezsgők, pét-natok, proseccók, ingyenes kóstolók és otthonos buborékos-gyorstalpaló a Pozsonyi úti Habozóban.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Új helyre költözött a Tasty Pizza – Mostantól a Bikás park mellett találjuk őket

Újbuda legnépszerűbb pizzázója új helyre költözött, mostantól a Bikás park mellett találjuk őket.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Indul a nyár – Már Hűvösvölgyben is kapható a Balaton egyik kedvenc lángosa!

Bár a tavasz már februárban kopogtat, ha nyári hangulatra vágyunk, akkor a hűvösvölgyi Strand Lángos & Bistróban a helyünk!

Új egységet nyitott a Salve, már Újbudán is kapható Ferencváros egyik legjobb pizzája

Könnyed tészta, remek olasz alapanyagok, friss saláták, kedves kiszolgálás – Újbudán is van már Salve pizza!

Mese az elhivatott, 15 éves Daniról, aki a nápolyipizza-készítésben látja a jövőjét – A pizzásrác

Szabó Dani éppen 15 éves, de már két éve foglalkozik nápolyi pizzákkal. Nemcsak fogyasztja, de készíti is őket, a lehető legprofesszionálisabb módon.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Pizza, lángos, hamburger, gofri vagy fánk? – A Szafi Food Truckja mindezt mentes változatban kínálja

A Szafi útjára indította food truckját, ahol a lángostól a hamburgerig megtaláljuk a klasszikus street foodokat mentes és egészséges kiadásban.

Új helyre költözött a MANU+

Új helyszínen, nagyobb térrel, fatüzelésű kemencével vár minket a MANU+.

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Megfizethető és finom pizza a Váci utca közepén – Megnyílt a Passata 2.0

Megfizethető, finom és közérthető. Korrekt nápolyi pizzák a Váci utcából.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Street food, teraszok, bárok és éjszakai helyek

2023. december 30., 09:10

Le ne maradj! Ezek a street food helyek, bárok, teraszok, kocsmák nyíltak idén Budapesten!

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Hamarosan elnyelheti a föld ezt a legendás pesti kastélyt

2023. december 11., 12:53

A Bogáti-Hajdú-villa a 19. század végén épült, a süppedős talaj miatt pedig a Loire-völgyi kastélyok mintájára ezt is lábazatra emelték.

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

Csússz bele a télbe! – 12 budapesti jégpálya a korizás szerelmeseinek

2023. december 4., 09:56

Ne hagyd, hogy a hideg elvegye a kedved a kinti mozgástól! 11 budapesti korcsolyapályát ajánlunk az önfeledt csúszkáláshoz.

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Hétvégi programajánló – Boiler Room Budapest, skandináv könyvvásár, Hungarocomix

2023. november 29., 16:16

Hétvégén már naptár szerint is itt az advent, és a legkülönfélébb programokkal kezdhettek készülődni és hangolódni a karácsonyra. Mutatjuk is!

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

Egy nagy család, egy különleges hely és Olaszország legjava – A Pomo D’Oro Osteriában jártunk

2023. november 28., 13:24

Az Osteria a Pomo D’Oro család részeként nemcsak az étlap és a bőséges borkínálat tekintetében rendhagyó hely, hanem a közösségépítés is meghatározó.

Lepd meg magad vagy valakit egy élményajándékkal! – 6 szabadulószobát ajánlunk

2023. november 27., 14:03

Ha egy jó élményajándékot választanátok az ünnepekre, szülinapra, csapatépítő programot kerestek, akkor ezt a 6 szabadulószobát ajánljuk.