Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

tegnap, 11:58

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Indul a nyár – Már Hűvösvölgyben is kapható a Balaton egyik kedvenc lángosa!

Bár a tavasz már februárban kopogtat, ha nyári hangulatra vágyunk, akkor a hűvösvölgyi Strand Lángos & Bistróban a helyünk!

Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Lélegzetelállító panoráma, letisztult ételek és profi vendéglátás – Az Aranybástyában jártunk

2023. augusztus 16., 13:42

Egy étterem, amiért érdemes megmászni a Várnegyedet.

Neked milyen emlék jut eszedbe a téliszalámiról? – Ízemlékek után kutattunk a PICK Bistro & Deliben

2023. március 17., 14:50

Ha kíváncsiak vagytok Merész Laura citromos téliszalámis szendvicsére, akkor tartsatok velünk az ízemlékek nyomában, és írjátok meg saját történeteiteket!

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

A békebeli somlóit mazsolával és anélkül is kérhetjük – Mi újság a Macesz Bistro háza táján?

2022. október 26., 17:48

Ismét új lendülettel és sok ötlettel, de a hagyományokat is ápolva várja vendégeit a hamarosan 10 éves Macesz Bistro.

Ázsiai ízek és fine bistro hangulat – Megnyílt a Costes-csoport új étterme, a Costes Izakaya

2022. október 14., 15:53

A fine dining éttermeiről ismert, két Michelin-csillagos helyet is magáénak tudó Costes-csoport meglazítja a nyakkendőt, és fesztelenebb környezetben mutatja meg a magas minőségű gasztronómiát.

Ezek a legújabb budapesti vendéglátóhelyek

2022. október 13., 15:17

Válság és személyzeti nehézségek ide, megugró rezsiköltségek oda, szerencsére nemcsak bezárásokról kell beszámolnunk, hanem számos új vendéglátóegység megnyitásának is örülhetünk.

Hagyomány, minőség és remek magyar bisztrókonyha – PICK Bistro & Deli nyílt a Parlament mellett

2022. június 29., 14:35

A Pasarét Bisztróból jól ismert Gál Bence egy hangulatos, minőségi és kifejezetten magyaros bisztrókonyhát álmodott meg a Parlament mellett újjáéledő egykori Pick hentesüzlet falai közé.

Bruncholj és ebédelj a Tabán legkeskenyebb házában! – Kipróbáltuk a Zileatet

2021. augusztus 30., 11:18

Specialty kávékkal, reggelivel, brunchcsal és déltől bisztrókonyhával nyílt meg augusztus közepén Budapest legkeskenyebb épületének aljában a Tabán első, kifejezetten laza brunchbisztrója, a Zileat.

Ezek az éttermek döntöttek úgy, hogy átállnak a kiszállításra vagy az elviteles megoldásra

2020. március 17., 12:56

Egyre több étterem kénytelen valamilyen megoldást találni a kiszolgálással kapcsolatban – folyamatosan frissülő cikkükben azt mutatjuk meg, melyik helyek álltak át a kiszállításra és az elvitelre.

Klasszikus vendéglő, sok hússal, szakértelemmel – ilyen az óbudai Gléda

2018. október 2., 18:09

Csak egy hete nyitott ki az óbudai Gléda, mi pedig már töltött káposztát falatoztunk kockás terítőin a séf társaságában.

Hétvégi kalandok Pest-közelben – Esztergom

2017. október 6., 17:22

Esztergom igazi hétvégére kiruccanós kisváros, tele rengeteg látnivalóval, kirándulóhellyel, történelmi jelentőségű egyházi épülettel, hangulatos régi utcácskával, kilátóval.

Az őrült amerikai Budát eteti – Johnny's Bistro

2016. december 12., 10:54

Egészen a Szarvas Gábor útig utaztunk, hogy elképesztően feldíszített shakeket és összesütött nacho csipszet kóstoljunk.

“Kispárizs” a Hajós utcában - Le Petit Bistrot

2014. szeptember 12., 02:00

Nyár elején kezdtek a borostyánok futni a kazettás ablakokon, s akkor jelentek meg a levendulacsokrok is a Hajós utcában. A romantikus Le Petit Bistrot-ban jártunk.