Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Mutatunk egy kávézót, ahol akár színészekkel is összefuthatsz!

2023. december 11., 11:25

A Katona József Színház büféje, a kantin: nem csupán az előadások idején, hanem mindennap nyitva áll a vendégek előtt.

Hétvégi programajánló – Brain Bar, World Press Photo, Renoir-kiállítás

2023. szeptember 20., 15:40

A szeptember 21. és 24. közötti pár nap elég erősnek ígérkezik, és csak kapkodjátok majd a fejeteket, hogy melyik programról ne maradjatok le semmiképpen sem. Itt a legújabb programajánlónk!

Ahol már legalább egyszer minden fővárosi járt – Boldog 157. születésnapot, Fővárosi Állat- és Növénykert!

2023. augusztus 9., 12:39

Valószínűleg minden fővárosi járt már legalább egyszer ezen a helyen, amely most a 157. életévébe lépett.

Őslények a Déli pályaudvaron, oroszlán a kisföldalattin – Vadállatok Budapesten

2023. február 28., 11:18

Azt gondolnánk, hogy vadállatokat Budapesten csak a Fővárosi Állat- és Növénykertben vagy a Fővárosi Nagycirkuszban látni. Ez azonban korántsem magától értetődő.

„Gyerekek, szeretik a perecet!” – Ajándék sajtos pereccel ünnepli 10. szülinapját a BITE bakery café

2023. január 31., 13:17

A BITE bakery café több ezer sajtos perecet ad ajándékba február 9-én, a 10. születésnapjuk alkalmából.

Ágyba reggeli, ágy nélkül – Ilyen a Veres Pálné utca Deszkája

2023. január 26., 12:58

Régebben a Tortaszalon üzemelt a Veres Pálné utcai üzletben, ám mostanra egy törzshelygyanús, nagyon otthonos bruncholda lett belőle, ahol Mázli kutya is nagy szerepet kap.

10. Friss Hús, nyárindító növénycsere, My Chemical Romance-koncert – Programajánló (06. 02–08.)

2022. június 2., 14:30

Közeleg a pünkösdi hosszú hétvége, amelynek már azért is örülhettek, mert a pihenés mellett, aktív programokat is ajánlunk nektek a kikapcsolódásra!

Bohém Lizsé-hangulat és családi paradicsom az árnyas gesztenyefák alatt – A Gundel Kertben kalandoztunk

2022. május 18., 12:51

Májusban végre szélesre tárta kapuit a Gundel Kert, ahová gyerekkel, kutyával, nagy csinnadrattával érkeztünk, és ha lehetett volna, egész nap maradtunk volna.

A hazai gasztronómia krémjének ízemlékei jelennek meg az idei Gourmet Fesztiválon

2022. május 10., 16:34

Idén végre újra lesz Gourmet Fesztivál. Rendhagyóan péntektől vasárnapig tart majd, a helyszín azonban most is a Millenáris. Ott találkozunk, igyekszünk minél hamarabb beszámolni a legjobb fogásokról!

Szívből jövő gasztrovilág a föld alá rejtve – Új kedvencünk a Balance Bistro & Delicates a Móricznál

2022. február 18., 16:34

Megnéztük a Váli utcai pincehelyiségben igényesen, otthonosan, szeretettel és modern rusztikussággal kialakított Balance Bistrót.

A Gundel mindenkié! – A sós perectől az ínyencfogásokig utánajártunk a Gundel titkainak

2021. november 19., 12:36

A Gundel nemcsak a luxuslakomáknak adott helyet, Gundel Károly vendégszeretetét mindenki élvezhette. A Gundel hamarosan újra megnyitja kapuit, mi pedig titkainak nyomába eredtünk.

Helló, Mester utca, helló, Manu Bakers Club! – Pékséget nyitottak a Pizza Manufaktúrá-s srácok

2021. május 21., 15:54

Az éttermek bezárásával ki akarták használni az adottságaikat, ezért kitanulták a pékszakmát, és pizzakemencében sütik a kenyereket, pékárukat, mindegyikhez saját kovászt használva.

Sóvárgás a szerkesztőségből – Dolgok, amik a legjobban hiányoznak nekünk Budapestből

2021. március 19., 16:48

Egy éve tartanak a lezárások, és nélkülöznünk kell majdnem mindent, ami igazán jó a fővárosban, és ami a We Love Budapestnek immár 10 éve a mindene. Újságíróink szubjektív vallomásai következnek.

Bagolyvár, Pálmaház, pónifogat és perecezés – Így jártunk az Állatkertbe régen

2021. március 10., 13:11

A Fővárosi Állat- és Növénykert közel 155 éve várja a látogatókat. Régi képeket válogattunk, hogy ha élőben most nem is látogathatjuk, legalább a múlt emlékeit nézegetve barangolhassunk benne!

Ha mi nem mehetünk az Alpokba, az Alpok jön hozzánk – Bíró Lajos hüttét nyitott a XII. kerületben

2020. november 6., 14:07

Forró gőzgombóc, omlós császármorzsa, rumos kakaó – hüttét nyitott Bíró Lajos!

7 rejtett kincs a Pilisben, ahol jót ehetsz és jót ihatsz – 2. rész

2020. október 2., 16:49

Bajor stílusú sörfőzde, országos hírű pékség, feltörekvő gerilla sörfőzők és generációkon átívelő borászat – Pilis-túránk 2. részében újabb izgalmas helyeket mutatunk meg.

Bon Dia! – újragondolt csavaros fagyival köszönti a nyarat a Madách tér

2020. július 8., 16:00

Gyerekkorunk kedvence a csavaros fagyi, amiben több lehetőség lakozik, mint a retró életérzés. Ezeket aknázza ki a My Little Melbourne tulajdonosainak új helye, a Bon Dia.

Végleg eltűnhet a késő modern építészet várbeli remeke – egy bontás, amely újra parázs vitákat generál

2020. április 28., 14:47

Az 1979-ben átadott Virág Csaba tervezte különleges épület 2016-ban egyszer már megmenekült a pusztulástól. Úgy tűnik, másodszorra nem lesz ilyen szerencsés.

Egy eldugott terülj, terülj asztalkám és Beni, a kenguru – ilyen az Etalon étterem a budai zöldben

2019. november 8., 14:37

Magyaros és fúziós ízek, nagy adagok, gyerekbarát programok egy eldugott étteremben a budai zöldben, 3 hektáros parkkal – az Etalon étteremben jártuk!

Megnyitott a híres Pataki Cukrászda kis testvére Budapesten a Hegyvidék Bevásárlóközpontban

2019. október 2., 15:29

Kardinális szelet, dobostorta, Rákóczi-túrós, búrkifli – gyerekkorunk hagyományos ízei a Pataki Cukrászda prezentálásával a Hegyvidék Bevásárlóközpontban: megnyílt a Pataki Cuki.

Bryan Adams ingyenes koncertjével és az Olvasás Éjszakájával köszön el a szeptember – programajánló (09.26.-10.02.)

2019. szeptember 26., 18:18

Következő heti ajánlónk egyharmada már átnyúlik októberre, de egyelőre hasonló színvonalon pörög tovább a budapesti ősz.

Újhullámos monarchiaidézés 400 különböző borral – a Fiákerben legyőztük a kuruc-labanc ellentétet

2019. augusztus 29., 16:49

Nem kell attól félnünk, hogy csipkés-girlandos múltbarévedéssel fárasztanak minket, a Fiaker nosztalgiája a 400 tételes borválasztékban és a kitűnő monarchiás fogásokat idéző konyhában merül ki.

Két új specialty kávézó is nyílt a Batthyány utcában a Mária térnél

2019. június 13., 17:05

Egymástól pár méterre, és mindkettő önmagában megér egy (vagy több) látogatást.