Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Műjégpályára néző panoráma, békebeli hangulat – A Városliget Café & Restaurantban jártunk

2023. december 15., 12:59

A műjégpálya épületében kapott helyet a Városliget Café & Restaurant, ahol békebeli hangulat és a századfordulós polgári konyha fogásai várnak ránk.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

Ahol ringat a víz, finom a vacsora és verhetetlen a kilátás – A Spoon The Boaton jártunk

2023. október 26., 15:01

Ha gyönyörű kilátású éttermet keresel, a Spoon The Boat tökéletes választás.

Akár egy erdőmélyi házikó is lehetne – Újranyitott a Normafa ikonikus étterme, a Normafa Síház

2023. október 4., 15:32

Az újranyitott Normafa Síház egy picit olyan, mint egy erdőmélyi rejtett faház, az étterem kínálatában pedig klasszikus és ázsiai ízek egyaránt várnak ránk.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Nagykanállal élveztük az életet – Megnéztük az újranyitott Spoon hajót

2023. április 21., 13:49

Felfrissült enteriőrrel, vadiúj konyhával, remek fogásokkal, pazar koktélokkal, egy télikerttel, két hatalmas terasszal és csodálatos panorámával vár ránk az extravagáns Spoon the Boat.

„Gyere, gyere ki a hegyoldalba” – Budapest környéki kertvendéglők anno, Hűvösvölgytől a Tabánig

2023. január 5., 00:00

Vendéglő a Mélypincéhez, Balázs Vendéglő és Disznófő Vendéglő: három hely a budai zöldben, amelyet ellepett a fővárosi közönség, ha jött a május!

Az otthon ízei egy tündéri magyaros bisztróétteremben – A lipótvárosi Retek Bisztróban jártunk

2022. július 21., 13:49

Palásthy Petra és Pusztai István tündéri magyaros bisztróétterme pár hónapja született újjá a Nádor utcai Vendégfogadó a Tigrishez egykori épületében.

Bohém Lizsé-hangulat és családi paradicsom az árnyas gesztenyefák alatt – A Gundel Kertben kalandoztunk

2022. május 18., 12:51

Májusban végre szélesre tárta kapuit a Gundel Kert, ahová gyerekkel, kutyával, nagy csinnadrattával érkeztünk, és ha lehetett volna, egész nap maradtunk volna.

„Ahol füst a lelke mindennek!” – Hétvégén megnyílt az UMO Garden a budai Vár tövében

2022. május 16., 11:31

A főváros egyik legmenőbb és leghangulatosabb belső kertjében nyitották meg hétvégén az UMO Gardent, ahol a változatos nemzetközi ízeket a füst köti össze.

Teleportáltunk az egykori bohém Budapestre – Újranyílt a Gerlóczy Kávéház

2022. február 14., 14:19

Budapest legszuperebb, egykori bohémeket idéző kávéháza két év szünet után nyitott újra. Egyedi hangulata megmaradt, de most még nagyobb hangsúlyt fordít az ételekre és az épületben lévő hotelre.

Legendás hazai ízekkel tér vissza a Gundel – Megnéztük a leghíresebb magyar éttermet

2021. december 8., 17:32

A Gundel-történet folytatódik, ugyanis hosszú bezártság után megújult belsővel, friss étlappal, a Nemzeti 11-gyel és két kiváló séffel nyitott újra az étterem.

A Gundel mindenkié! – A sós perectől az ínyencfogásokig utánajártunk a Gundel titkainak

2021. november 19., 12:36

A Gundel nemcsak a luxuslakomáknak adott helyet, Gundel Károly vendégszeretetét mindenki élvezhette. A Gundel hamarosan újra megnyitja kapuit, mi pedig titkainak nyomába eredtünk.

Velünk élő külföldiek – Spanyol kultúra Budapesten: a Cervantes Intézet igazgatójával beszélgettünk

2021. november 5., 11:42

A Javier Valdivielso Odriozolával, a Cervantes Intézet igazgatójával töltött délutánunk minden olyan, spanyolokkal kapcsolatos sztereotípiát hozott, amit szeretünk a mediterrán életérzésben.

„Minden itt van körülöttünk, és ennél több nem kell!” – Interjú a SALT Budapestben

2021. július 1., 15:04

Természetközeliség és fenntarthatóság a kortárs csúcsgasztronómiában – hazánk jelenleg egyik első számú fine dining étterme nemcsak túlélte a bezárást, hanem talán jobban csillog, mint valaha!

Még mindig lendületben – Bíró Lajossal az elmúlt öt évtizedről beszélgettünk, a Kádár-kortól a street foodig

2021. március 24., 12:20

Tömegvendéglátás a Kádár-korszakban, séf pozíció az amerikai követségen, az első kínai étterem, bőrén sütött lazacfilé és roppanós rántott húsok – Bíró Lajos 50 éve a pályán. Nagyinterjú.

Flódni, palócleves, hortobágyi húsos palacsinta – híres ételek, amelyek Budapesten születtek

2020. május 7., 14:03

Flódni, palócleves, hortobágyi húsos palacsinta... kedvenceink, melyeket a fővárosban készítettek először!

Vérbeli „budai” étterem a kapucinusok egykori kolostorában – megnyílt a Moné

2020. február 27., 11:20

XXI. századi magyaros és visszafogott nemzetközi ízek, könnyű bisztrófogások egy 300 éves épületben a Budai Vár alatt – a Monéban jártunk.

A nagyvilág kis helyen - bohém polgári reggeliző a Bartókon. Megnyitott a Mitzi!

2019. december 5., 14:38

Polgári-dekadens napok indítására tökéletes a MITZI, a Gellért-tértől egy percre.

A Costesből a lovak közé – a gyáli Galopp Major éttermében jártunk

2019. augusztus 23., 15:54

Az idei nyár legmegnyugtatóbb trendje, hogy az agglomerációban és a város szélén is egyre több jó hely nyílik. A harmincéves Galopp Major tavaly a Costesből hozott séfet, az átalakult étlapért és filozófiáért pedig érdemes ellátogatni Gyálra.

„Ma már legfeljebb egy nagyon kicsi pimaszságot akarok hozzátenni” – Bíró Lajos a Bock születésnapjára megszelídült

2019. június 12., 12:52

Alapanyag, frissesség, hazai gyökerek – a tizenöt éves születésnapját ünneplő Bock márka a jövőben még erőteljesebben épít a klasszikus magyar konyhára.