Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

tegnap, 13:01

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Koncepcióváltás a Kecskeméti utcában – Skandináv irányba fordul a Csemege

A Kecskeméti utca brunchos-boros helye irányt vált, és Skandinávia felé fordul.

Ahol 35 év után is sor áll – A Rigó Jancsi Cukrászda a Böszörményi úton

Házi krémes és Rigó Jancsi, langyos pogácsa és főzött fagyi – a Rigó Jancsi Cukrászda egy időutazással ér fel, mégpedig a lehető legjobb fajtából.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Kékbe borult Budapest az SNI-s gyerekekért

Több mint 70 budapesti hely fogott össze az SNI-s gyerekekért és az őket nevelő családokért.

Miattuk szép a Villa Bagatelle vagy a La Fabbrica – Így működik a Studio Barath branding- és dizájnstúdió

De a Babel, a Bocca, a REBEL, a Blue Agori, ingatlanfejlesztések és művészeti projektek is. Így gondolkoznak a városról a Studio Barath vezetői.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Olasz házi tészta és kovászos pékáruk Hűvösvölgy szívében – Megnéztük a Tanta manufakturát

Olaszul ′sok′, kecsuául ′kenyér′: a Tanta manufaktúrában laza olaszos hangulat, kovászos kenyerek és friss házi tészta vár minket!

Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

Hatalmas egységgel bővült a VAJ pékség, hamarosan reggelizőként is számolhatunk vele

A József körút és a Törökvész út mellett már a belvárosban is hozzájuthatunk a VAJ csodás sütijeihez és szendvicseihez

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Napi 700 kg kenyér – Péküzemet nyitott a Déryné

Új kihívásokkal kezdi az évet a Déryné, saját péküzemében már napi 700 kg kenyeret sütnek!

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Budapest Szubjektív – Szabadfi Szabi

2023. december 23., 08:36

Mostani interjúnkat az ország pékjével, Szabadfi Szabival készítettük.