Budapest pénztárcakímélően – 10 klassz ingyenes program decemberre

2023. december 6., 10:14

A decemberi ingyenes programokat a karácsony hangulata járja át, de annak is segítünk, aki éppen ezt kerülné el.

Nápolyi Pizzériák Éjszakája – Szeptember 19-én fél áron pizzázhatunk 25 menő helyen

2023. szeptember 11., 16:35

Az első Nápolyi Pizzériák Éjszakája szeptember 19-én este/éjjel startol el, országosan 25, nápolyi stílusú pizzát készítő étterem csatlakozásával.

Heti programajánló – Játszóház Projekt 10. szülinap, Kikeltető Záróbuli, Gyermeknap a Gyermekvasúton

2023. május 25., 15:30

Böngésszetek, töltsétek el tartalmasan a hosszú hétvégét és használjátok ki a szép időt!

Egyél többet a felzárkóztatásért! – Hátrányos helyzetű településekről érkeznek a finom ízek a FeteKertbe

2023. február 24., 11:48

A Fény utcai piacon nyílt FeteKertbe közel egytucat hátrányos helyzetű településről érkeznek a jobbnál jobb termékek, amelyeket nemcsak helyben kóstolhatunk meg, de haza is vihetünk.

Több mint életérzés – A GreenGo elektromos autóival fedezzük fel Budapestet és környékét

2022. április 20., 13:54

Gondoltuk, mi is áldozunk a fenntarthatóság oltárán, ezért a GreenGo már közel 400 tagból álló flottájának elektromos autóival egészítjük ki a közelebbi célpontokhoz való békávézás közösségi élményét.

A káposztás, a töltött meg a többiek – A pátyi lángos, amiből még Londonba is visznek

2022. március 31., 16:26

Nem hinnénk, hogy van a magyar népléleknek még egy olyan, megkérdőjelezhetetlenül biztos gasztronómiai sarokpontja, mint a lángos. A pátyi ráadásul az egyik kedvencünk!

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Fritta, bor és Nápoly – Il Peperoncino néven pizzás borospince nyílt Biatorbágyon

2022. február 4., 14:32

Amikor meghallottuk a hírt, eldobtunk mindent, és rohantunk tesztelni: Cziglan Gábor és Oláh Lajos Norbert vérbeli nápolyi pizzákkal, Dorogi Tamás pedig remek borválasztékkal kényezteti el Biát.

Házhoz jön a Budaörsi Halpiac!

2020. június 3., 16:36

Elindult Magyarország első friss tengeri halakat értékesítő webshopja – házhoz jön a Budaörsi Halpiac.

Ha kifogytál az ötletekből, hogy mi legyen az ebéd, az AlbaDelitől szuper áron rendelhetsz napi menüt

2020. április 9., 13:20

Mindennap hétféle menü készül, melyben fixen találunk vegetáriánus fogásokat, és immunerősítő ételkombinációkat.

Megszűnik a Széna téri autóbusz-állomás és parkoló – 2020-ra zöldebb közterület lesz a helyén

2019. augusztus 12., 17:23

Drasztikusan megváltozik a Széna tér – megszűnik az autóbusz-állomás és parkoló, a helyén egy zöldebb park lesz az ígéretek szerint.

Új termelői piac nyílt a Tabánban –  a Czakó Piaczon jártunk

2017. március 20., 15:19

Új termelői piac nyílt a Tabánban – a Czakó Piaczon jártunk

A hozzánk hasonló lelkes piacozók kedvét a lehangoló eső sem vette el attól, hogy felfedezzék a szombaton nyíló Czakó Piaczot az I. kerületi Tabán tetején.

Mostantól már Budapest környékén is utazhatunk Uberrel

2016. március 29., 18:00

Most már a főváros környéki településekről is eljuthatunk Uberrel Budapestre, és fordítva.