Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Ahol festői torták várnak, miközben a kulisszák mögé leshetünk – PupiCake a Bartókon

2023. április 18., 14:17

A PupiCake-et Győrffy Orsolya álmodta meg, aki az Auguszt Cukrászdában tanulta ki a cukrászmesterséget, pár éve pedig saját helyet nyitott a Bartók Béla úton.

Heti programajánló – Mezerg-koncert, WAMP-vásár, ingyenes családi programok a Nemzeti Múzeumban

2023. március 9., 16:15

Már-már kezdünk beletörődni ebbe a szürke időbe, jó programok és jó emberek társaságában viszont el is feledkezünk róla. A március 9. és 15. közötti programgyűjteményünk garantáltan tesz róla!

Friss, hazai, háztáji – Leteszteltük a Kifli.hu kistermelői piacát és frissen szedett termékeit

2021. május 18., 10:55

A Kifli.hu két újdonságot is bevezetett: a „frissen szedett” címkével ellátott árukat a szedéstől számítva 48 órán belül kiszállítják, a Kifli Piacra pedig elhozták a vidék színe-javát.

Ropogós csokis tekercsek, frissen sült pizzák és laktató lunchboxok – Házhoz rendeltük a Princess finomságait

2021. április 7., 16:20

A Princess Bakery & Bistro legnagyobb kedvenceit már házhoz tudjuk rendelni, sőt, saját magunk is kisüthetjük otthon az omlós péksütiket és a ropogós pizzákat. Mi leteszteltük, és imádtuk!

Házhoz jön a bevásárlás akár 20 perc alatt, éjjel-nappal – Gökhan Elcinnel, az eatvo alapítójával beszélgettünk

2021. március 26., 11:56

Ne várj napokig a bevásárlás kiszállítására, az eatvo akár 20 percen belül házhoz szállítja a rendelést Budapest mindegyik kerületében, mindezt ráadásul éjjel-nappal!

Így küzdenek ők: bemutatunk 3 olyan vendéglátóhelyet, amelynek nem áll szándékában bedobni a törölközőt

2021. február 1., 10:03

A Freeride Street Food Bistro, a LegyenAz. és a Mártogatós alapítóival beszélgettünk, inspiráló történetüket öt kérdés mentén mutatjuk be.

Új egységet nyit a Bellozzo – December 7-től már az Alleeban is képviselik az olasz konyhát

2020. december 4., 15:21

A hely esszenciáját az Olaszországból érkező, friss hozzávalók adják, melyekből a látványkonyhában készítik – superman gyorsaságával – az ínycsiklandó, egyszerű, mégis sokszínű fogásokat.

Terülj, terülj asztalkám az À la Maison finomságaival, újra otthon!

2020. november 19., 11:54

A reggeli fogások mellett szuper új chef-ajánlattal készülnek mindkét éttermükben.

„Szeretünk mosolyt csalni az arcokra” – az Édes Város forradalmasította a cukrászdák világát

2020. november 12., 16:36

Egy helyen a város legjobb cukrászdái, ahol néhány kattintással megtalálhatjuk és megrendelhetjük álmaink desszertjét!

Magyar fejlesztésű applikáció száll be az élelmiszerpazarlás elleni küzdelembe

2020. szeptember 30., 11:26

Debütált a TUDATOS applikáció, melynek segítségével a feleslegessé vált élelmiszer gazdára talál.

Történelmi séta a salátákkal

2020. augusztus 6., 00:00

Lassan és fokozatosan újraindul az élet Ferihegyen

2020. május 4., 16:12

Az első újraindított járatok május elsején szálltak fel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, május 4-én pedig már 12 járat indult útjának szigorú óvintézkedések mellett.

A drogpiac összeomlott, veszélyben a kockázati ivók – mi lesz a függőkkel a járványhelyzetben?

2020. április 23., 16:43

A veszélyeztetett csoportba eső szerhasználók eddig soha nem tapasztalt krízishelyzetbe kerültek, a Kék Pont Alapítvány munkatársait kérdeztük a kialakult problémákról.

Ha kifogytál az ötletekből, hogy mi legyen az ebéd, az AlbaDelitől szuper áron rendelhetsz napi menüt

2020. április 9., 13:20

Mindennap hétféle menü készül, melyben fixen találunk vegetáriánus fogásokat, és immunerősítő ételkombinációkat.

Hogy van a 4 fal között? – Hámori Gabriella

2020. április 7., 13:06

A járvány és a karantén idejére indított interjúsorozatunkban kedvenceinknek tesszük fel ugyanazt 9 kérdést, hogy megtudjuk tőlük: hogyan érzik magukat a jelenlegi helyzetben.

A karanténes idők örömtelibb átvészeléséhez tárazz be hübris sörből!

2020. április 6., 13:44

Egy jó sör a barátokkal nem kell, hogy vágyálom maradjon: a videós online kocsmázáshoz néhány kattintással be tudjuk szerezni a tökéletes nedűt.

Hogy vidámabb legyen a karantén – innen rendelhetsz jó minőségű sört, bort, párlatot

2020. április 1., 16:07

Szülinapok, évfordulók, karanténkocsma a barátokkal – ezekről a helyekről rendelhetsz jó minőségű italokat a karantén idején.

Termelők, akik házhoz viszik a piacot – még mindig kerüld el a tömeget!

2020. március 30., 15:48

Friss gyümölcs, zöldség, tojás és füstölt áru – segítsd a termelőt, és innen szerezz kiváló alapanyagot a főzéshez boltba rohangálás helyett!

Megjelent a Fortepan tematikus fotóalbum-sorozatának első kötete, az Elfelejtett Budapest

2018. július 9., 15:47

Az öt éve működő online fotóarchívum tízkötetes tematikus fotóalbum-sorozatba gyűjtött össze ezret a kedvencei közül; az első válogatás a szerzők és a főváros gyerekkoráról mesél.

Megnyitott Jamie Oliver első pizzériája Budapesten, a Gozsdu udvarban

2017. december 12., 20:21

Az angol sztárséf a világon elsőként Budapesten nyitotta meg leendő pizzérialáncának első éttermét, a Jamie's Pizzeria Gozsdut.

Organikus zöldségek a farmról hozzánk – Nyitott Kertek Bio Doboz

2017. március 10., 16:43

A kezdeményezés lényege, hogy Pest melletti, minősített biofarmok szezonális zöldségdobozokat tesznek elérhetővé a városiak számára.

Innovatív, egyszerű és lekövethető utazás – kipróbáltuk a Taxify-t

2017. február 10., 14:03

A fővárosunkban nyár óta működő, nemzetközi taxitársaság már több mint 150 autóval áll a mobilapplikációkhoz szokott budapestiek szolgálatára.