Bulizz, kávézz, sörözz vintage ruhák között! – Több funkcióval is vár a megújult Komondors

A Komondors Vintage Shopban már nemcsak ruhákat vásárolhatunk, de bulizni és egy kávéra, sörre is érdemes betérni.

Premier előtti vetítésekkel és a közelmúlt kedvenceivel jön az Artmozik éjszakája

Idén már a 13. Artmozik éjszakáját rendezik meg a budapesti művészmozikban.

Budapest pénztárcakímélően – 10+1 klassz ingyenes program márciusra

Fotókiállítás, filmklub, nőnapi beszélgetések és húsvéti programok a Bartókon – márciusra is összegyűjtöttük a kedvenc ingyenes programjainkat.

Ha különleges gyerekprogramot keresel, mutatunk egy ötletet! – Fókuszban a zene és a természet harmóniája

Hogyan segítheti a mesehősöket a zene ereje és a gyerekek összefogása? Egy program, ahol a muzsikusok, bábosok és a közönség egy húron pendül.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Így dolgozunk mi – Kulisszatitkok és kedvenc interjúk

Állandóan járjuk a várost, és újdonságok után kutatunk, teszteljük az újonnan nyílt helyeket, vagy régi kedvenceket fedezünk fel.

Kiruccanás Budapestről – Február 18-ig láthatjuk Veszprémben a Balaton festőjének kiállítását

Ha a téli hónapokban szeretnénk kiszakadni a fővárosi nyüzsgésből, akkor vegyük az irányt Veszprém felé, ahol remek kulturális programok várnak ránk.

Ajándékozz élményt! – Ötletek az ünnepi vacsorától a gőzfürdőn át a színházig

2023. december 6., 14:30

Az élményajándékokkal szinte lehetetlen mellényúlni, az alábbi lehetőségek közül pedig többféle korosztálynak is találhatunk megfelelő meglepetést.

Hétvégén kitárja ajtaját a szecesszió magyar csodája, a Gellért-hegyi műteremház

2023. december 5., 10:04

December 10-én beleshetünk az itt dolgozó művészek lakásába, műtermébe, és változatos programok is lesznek.

Elegáns ajándékok és nagy koccintások – Innen vásárolj italokat az ünnepekre

2023. november 28., 16:03

Hat helyet ajánlunk, ahonnan könnyedén, akár az otthon kényelméből, online is beszerezhetitek az ünnepi italokat.

Lepd meg magad vagy valakit egy élményajándékkal! – 6 szabadulószobát ajánlunk

2023. november 27., 14:03

Ha egy jó élményajándékot választanátok az ünnepekre, szülinapra, csapatépítő programot kerestek, akkor ezt a 6 szabadulószobát ajánljuk.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

A koncerteken túl is van élet a Szigeten – Mutatunk pár klassz kultúrprogramot

2023. július 31., 13:58

Ha kalandoznátok egy picit a Szigeten, akkor érdemes elmerülni a tánc, a színház és a cirkusz világában is. Összegyűjtöttünk nektek pár izgalmasnak ígérkező előadást.

Ingyenes minifesztivált rendez a Fekete Zaj a pesti alsó rakparton

2023. július 27., 11:08

A darkos, gótikus hangulatú és experimentális műfajoknak teret adó fesztivál szervezői augusztus 5-én egy pop-up rendezvénnyel hangolnak az autómentes Jane Haining rakparton.

Grillezzünk, sörözzünk, bringázzunk! – Él a rakpart, aminél kevés jobb dolog van nyáron a városban

2023. július 11., 11:33

Mutassuk meg, hogy szeretjük a Dunát, a városi panorámát, és azt, hogy kötetlenebbül kerülhetünk közelebb hozzá!

Föld alatti fesztivállal ünnepelhetjük, hogy újra jár a 3-as metró

2023. június 9., 13:02

A sok pótlóbuszos-átszállós kényelmetlenségnek Budapest Főváros Önkormányzata megbízásából, a Budapest Brand és a BKV szervezésében egy különleges, föld alatti fesztivál tesz pontot a végére.

Heti programajánló – Irodalom Éjszakája, Belvárosi Fesztivál, Friss Hús Rövidfilmfesztivál

2023. június 1., 15:35

Június első hete már a fesztiváloktól hangos, de válogattunk túrát, vásárt és futógálát is, hogy változatos programokkal léphessünk be a nyárba.

A Néprajzi Múzeum új épületét mutatják be az idei Velencei Építészeti Biennálén

2023. május 4., 11:20

A Néprajzi Múzeum új épületének félmillió pixelből álló fém rácshálója a 18. Velencei Építészeti Biennálé Magyar Pavilonjának központi eleme.

Májusban ismét jön az Artmozik Éjszakája

2023. április 20., 13:48

Az Artmozik Éjszakáján 5 budapesti művész moziban is kora estétől másnap hajnalig lehet értékes és izgalmas filmeket nézni. Mutatjuk a részleteket!

Megvannak a Füvészkert népszerű Sakura ünnepének időpontjai

2023. március 14., 11:09

Az ELTE Füvészkertben már sok éve hagyomány az évente megrendezett Sakura ünnep, mutatjuk az idei időpontokat.

Koncert az ablakból, színház a festőműhelyben? – 7 formabontó, ingyenes előadás a Privát Színpadon

2023. január 9., 15:17

Január végétől 7 formabontó helyszínen 7 különleges előadás vár ránk, ahol 7 megismételhetetlen élményben lesz részünk, ha bejutunk az Insert Privát Színház összművészeti programjaira.

El Greco-kiállítás, 14. Hiperkarma Halloween, ReMarket – Programajánló (10. 27. – 11. 02.)

2022. október 27., 15:30

A közelgő hosszú hétvége aktív és passzív kikapcsolódásra is alkalmas, így mi mindkét módra találtunk számotokra programokat.

Őszi sétafesztivál, Budapest Design Week, UH Fest – Programajánló (10. 06–12.)

2022. október 6., 14:58

Az ősz egy remek időszak arra, hogy kicsit magunkra, az otthonunkra és a környezetünkre fókuszáljunk. Vásárokat is ajánlunk nektek a hétre, hogy feltuningolhassátok magatokat vagy épp az otthonotokat!

27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, Quimby-koncert, Főzdekocsmák Éjszakája – Programajánló (09. 29. – 10. 05.)

2022. szeptember 29., 14:25

Erre a hétre bőséges programlistát állítottunk nektek össze, úgyhogy nézzétek át jó alaposan, nehogy lemaradjatok a számotokra legizgalmasabb eseményről!

Léggömbös artistanő, lovagló oroszlán és a világ leghíresebb zenebohóca – A Fővárosi Nagycirkusz története

2022. szeptember 15., 00:00

A cirkuszművészet az elmúlt bő kétszáz évben teljesen átalakult, az utolsó száz év változásainak pedig fontos szemtanúja a Fővárosi Nagycirkusz. Ennek történetét mutatjuk be cikkünkben.