Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – A város és környéke legújabb gasztrotényezői

2023. augusztus 11., 14:48

Szorgalmasan járjuk a várost, és keressük-kutatjuk az újabbnál újabb helyeket, melyekből az utóbbi hónapokban sem volt hiány. Össze is szedtük, hogy hol és merre jártunk, mik nyitottak meg.

Szarvasgombás fagyival és sütikkel ünnepelhetjük az üzletnyitást a Nour új, belvárosi desszertbutikjában

2023. július 20., 16:15

A Nour sikkes, franciás desszertjei Budaörs után már a Belváros szívében is várnak minket. Az új üzlet nyitását a július 22-i hétvégén szarvasgombás finomságokkal is ünnepelhetjük.

Heti programajánló – Tom Jones-koncert, Borszerda, Ruhacsere a Rakparton

2023. június 29., 12:51

Ha a nyaralás még várat magára, a fővárosban akkor is akad egy-két jó dolog a június 29. és július 5. közötti napokban. Mutatjuk is, hogy melyek!

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Szarvasgombás luxustorta és új süteménykollekció – Budaörs franciás desszertszalonja, a Nour beújított a tavaszra

2023. március 24., 15:10

A budaörsi cukrászda egy luxustortával és pár gyümölcsös desszerttel újult meg a tavaszra.

„Csúcséttermezz„” jó áron 11 napon keresztül! – Indul a DiningCity Országos Étteremhét

2023. március 9., 15:55

Elindult a DiningCity Országos Étterem Hét, ami igazából éppen tizenegy napos és igyekszik teljesen a vendégek igényeire és pénztárcájára hangolódni.

Végre újra Gourmet Fesztivál – Örömmel és örökséggel teli a Millenáris egész hétvégén

2022. május 28., 10:04

Gyorsan végigsöpörtünk a Gourmet-n, mutatjuk is a kedvenceinket, a teljesség igénye nélkül.

Pisztácia, sós karamell, robbanócukor és franciás sikk Budaörsön – A Nour cukrászdában jártunk

2022. március 28., 13:56

A Budaörs és a XI. kerület határán található Nour cukrászdába nem kell hosszan utaznunk egy jó sütiért. De ha hosszan kellene, akkor is megérné.