A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

2 órája

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Koncepcióváltás a Kecskeméti utcában – Skandináv irányba fordul a Csemege

A Kecskeméti utca brunchos-boros helye irányt vált, és Skandinávia felé fordul.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Hétvégi programajánló: Furmint Február Nagykóstoló, szürrealista bál, Pici Piac

A február eleje erősen indul: lesz szürrealista bál, farsangi gasztroutazás, de egy különleges RAVEületet is átélhettek!

Hatalmas egységgel bővült a VAJ pékség, hamarosan reggelizőként is számolhatunk vele

A József körút és a Törökvész út mellett már a belvárosban is hozzájuthatunk a VAJ csodás sütijeihez és szendvicseihez

Újabb helyen alaplevezhetünk – Megnyílt a harmadik Alaplé Bár

Egészségtudatos évkezdéshez fehérjében gazdag, forró alaplé bőrfiatalító kollagénbombával – megnyitott a harmadik Alaplé Bár az Allee mellett.

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Új, vörösre világított modern borozóban fejti meg a világot a Z generáció

2023. október 25., 15:55

Új bárral bővült a VIII. kerület, megérkezett a Bar Bizarre.

Akár egy erdőmélyi házikó is lehetne – Újranyitott a Normafa ikonikus étterme, a Normafa Síház

2023. október 4., 15:32

Az újranyitott Normafa Síház egy picit olyan, mint egy erdőmélyi rejtett faház, az étterem kínálatában pedig klasszikus és ázsiai ízek egyaránt várnak ránk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Karanténhobbiból menő vállalkozás – Pesti Richárddal, a Steap Kombucha ötletgazdájával beszélgettünk

2023. június 7., 13:46

Megjelent egy menő magyar kombuchamárka a piacon, amiről az ötletgazdát, Pesti Richárdot kérdeztük.

Egy falat Olaszország a Kecskeméti utcában – Megnéztük a Doppio Kitchent

2023. május 15., 16:16

Egy kellemes, napsütéses májusi délután ellátogattunk a Doppio Kitchenbe, ahol a hamisítatlan olasz ízek Itáliába varázsoltak minket.

Heti programajánló – Budapest100, Pop-up terrace grill & bar, Árasztó-part szezonnyitó

2023. május 11., 15:37

Akármilyen is az idő, nem kell otthon, a négy fal között várni a csodára és a szép időre, főleg, ha szuper események mozdítanak ki minket a május 11. és 17. közötti napokon.

Második nyári szezonját nyitja meg naplementekoncertekkel a Selyemgombolyító területén a Mad Garden Buda

2023. március 30., 09:02

A tavaly Óbudán megnyílt kerthelyiség idén újdonságokkal készül.

Egy Csemege teljes átalakulása, avagy így kell megcélozni a 30+-os korosztályt

2023. február 15., 13:47

Kipróbáltuk a Kecskeméti utca Csemegéjét. Reggelire, ebédre, estére, egyedül vagy barátokkal, teljesen mindegy. Jó náluk.

Borok a házban, koktél a kézben, pezsgő a jégen – Kipróbáltuk a Doppio Cocktail & Wine Bart

2023. február 13., 13:43

A téli hónapokban sem kell nélkülöznünk az olaszos hangulatot, csak térjünk be a Doppio Kitchenbe, és együnk egy remek pizzát, vagy ahogy mi tettük, lazítsunk a Doppio Cocktail & Wine Barban.

Osztozkodom, tehát falok! – A Flava Kitchen&More eddig az év meglepetése

2023. február 9., 21:23

Új szereplő a fővárosi gasztronómiában a Flava Kitchen&More. Az egy kaptafára létrejött konyhák helyett egy valóban figyelemre méltó gasztronómiával találkoztunk.

Az ország első irodaháza volt a Postapalota – Ma az MNB Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak az otthona

2023. február 7., 12:47

Bejártuk a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak otthont adó épületet.

Különlegességek tetőtől talpig – A Prizma Designer Store-ban jártunk

2023. január 27., 11:02

Kilenc tervező összefogásának eredménye a Margit körúti Prizma Designer Store, ahova azokat várják, akik szeretnének minőségi, sokáig hordható, de színes és egyedi darabokkal kitűnni a szürkeségből.

POKET Karácsony, Henri Gonzo és a Papírsárkányok, Grand de Markt – Programajánló (12. 15–21.)

2022. december 15., 15:36

A napokban mindannyian ajándékért rohangálunk, így a heti programajánlókba sok vásárt gyűjtöttünk össze. Ha viszont kulturális programokkal gyakorolnánk az ünnepi lelassulást, arra is van tippünk!

Shakespeare: Szeget szeggel, Karácsonyi Ronda Pulcsis Futás, Body Worlds-kiállítás – Programajánló (12. 08–14.)

2022. december 8., 15:35

Az év vége felé már mindannyian egyre kimerültebbek vagyunk, és szükségünk van a feltöltődésre, mind mentálisan, mind fizikailag. Nézzétek át a programlistánkat a számotokra legjobb kikapcsolódásért!

A Franziska meghódítja Erzsébetvárost – Egészséges reggelik és mennyei mentes sütik már a Duna túloldalán is

2022. november 21., 16:09

Az egészséges és laktató reggelijeiről, színes, ízes, glutén-, cukor- és laktózmentes süteményeiről ismert Franziska a Duna másik partján is megmutatja sikkes, egész napos reggelijeit.

A farmról a tányérra – Már nyitva a Dohány utca TATI-ja

2022. november 18., 14:10

Megnyílt a TATI, a Dohány utca legújabb bisztrója.

Tudjuk, hol lakj jól a Déli pályaudvar közelében – Megnyílt a Babutzi a Városmajor utcában

2022. november 7., 16:34

Megnyílt a Városmajor utca Babutzija: közel a Délihez, de a Széll Kálmán tértől és a Vártól is csak pár perc séta. Világos, tágas hely nemzetközi reggelikínálattal és barátságos ebédekkel.