Kiruccanás Budapestről – Fedezd fel hazánk borvidékeit Turai Barnabással és Linczényi Márkóval!

2023. október 20., 16:48

Turai Barna és Linczényi Márkó bejárták hazánk meghatározó borvidékeit, és miközben szórakoztató élcelődéseiken mulatunk a Mi folyik itt? websorozatban, addig a szüretelésről is mindent megtudhatunk.

Kedvenc városi útvonalaink futáshoz Budapesten és környékén – Kezdőknek és haladóknak

2023. június 1., 00:00

Budapesten élő futók útvonaltippjeit ajánljuk, a könnyebbektől a nehezebbekig, a rövidebbektől a hosszabbakig, azoknak, akik fejlődni szeretnének ebben a mozgásformában.

Több százan akarták látni a híres politikus gyilkosainak akasztását – Szörnyű emlékeket őriz a Rákóczi út 66.

2023. április 17., 13:25

Egy befejezetlen hotel betonszerkezete áll Budapest egyik legforgalmasabb útjának egyik telkén, ahol a 19. században több száz embert végeztek ki, köztük egy híres politikus gyilkosait is.

Ezekkel a programokkal töltsük el a húsvéti hosszú hétvégét

2023. április 6., 16:13

A húsvét hosszú hétvégéjére ajánlunk programokat, hogy a négy nap minél izgalmasabban, változatosabban, tartalmasan és szórakoztatóan teljen.

A túraváros – 100 főváros környéki túra a Budapest Outdoor című könyvben

2022. szeptember 28., 16:22

Tenczer Gábor újságíró és blogger Budapest Outdoor című, szép küllemű, színes, képekkel teli könyvében a 100 legszebb túrát gyűjtötte össze Budapestről és környékéről – kezdőknek és haladóknak.

Moderat-koncert, éjszakai SUP-ozás, Beck–Vecsei: Kártyajáték – Programajánló (07. 21–27.)

2022. július 21., 15:01

Ebben a kánikulában legszívesebben mind egy árnyékos helyen vagy vízparton lazulnánk, de ha a nyaralás későbbre van ütemezve, ajánlunk nektek jó néhány programot a kikapcsolódásra.

Kis budapesti kerülethatározó – XI. kerület

2022. január 25., 13:59

Sorozatunkban bemutatjuk Budapest kerületeit. Ezúttal az egyik legfelkapottabb és legváltozatosabb helyszínre, a XI. kerületbe kalandozunk el, ami a világ legmenőbb környékei közé is bekerült.

Hullámzó dombok, dolomitsziklák és mediterrán mikrovilág – Körtúra a Budaörsi-kopárokon

2022. január 12., 16:19

Meglepően közel van Budapesthez, mégis olyan érzés a Budaörsi-kopárok tetején sétálni, mintha valahol a mediterrán világ titkos részein túráznánk.

Az egyik budapesti kerület lett a 7. a világ legmenőbb környékei közül a Time Out szerint

2021. október 8., 13:19

A XI. kerület lett az egyik legmenőbb városrész a világon az utazási magazin szavazóinak és szakértőinek véleménye alapján összeállított listán!

Feltöltődés hat lábon – Kutyabarát kirándulóhelyek és étteremtippek Budapestről és környékéről

2021. július 8., 10:06

Budapest környéke elsőrangú útvonalakat tartogat, ha kedvencünkkel közös barátságunkat kirándulással pecsételnénk meg. A túra után pedig szuper kutyás vendéglátóhelyeken pihenhetjük ki a fáradalmakat.

6 kortárs csupa üveg épület Budapesten, amit külföldi építész tervezett

2021. június 22., 10:03

Mutatunk 6 épületet, amit külföldi építész tervezett.

Kedvenc kirándulóhelyeink névadóinak nyomában – A Csergezán Pál-kilátó a Nagy-Kopasz hegyen

2021. március 29., 11:39

Sorozatunk következő részében a Budai-hegység legmagasabb pontján álló kilátóhoz és a magyar festészet egy különös alakjához „kirándulunk”.

Bóklászás Budapesten – A Fazekas-hegyi bunker

2020. december 10., 11:32

Bár a Gyermekvasút vonalán és Hűvösvölgyből kiindulva grandiózusabb kirándulóhelyeket is felfedezhetünk, a kis bunker és a kilátás is megér egy sétát, főleg, ha nincs sok időnk a természetjárásra.

Vadregényes, kopasz kúpok Nagykovácsi felett – a Nagy-Szénás lankáira kirándultunk

2020. október 2., 11:43

Kevés az olyan hegytető Budapest környékén, ahol semmi nem zavarja a 360 fokos kilátást, élővilága pedig különösen értékes.

Urbanizált állatok: van olyan vaddisznó-populáció, amely már el sem hagyja a belterületet

2020. május 8., 13:34

A nemrég a Kálvária téren balesetet szenvedett őz kapcsán utánajártunk, hogy kerülhet egy erdei vad a belvárosba, és mi a teendő, ha szembetaláljuk magunkat egy megtermett vadkannal vagy rókával.

Új kilátók, megújuló erdészlakok – Budapest környékén is felturbózzák a kirándulóhelyeket

2019. március 20., 16:39

A legelső fejlesztést már a napokban átadják a Királyréten, az erdei vasút végállomásán.

Merre jártunk, miket láttunk? – a szerkesztőség legfontosabb és legkedvesebb anyagai 2018-ban

2018. december 20., 14:31

Sokat kirándultunk, rengeteg inspiráló emberrel találkoztunk, felfedeztük Budapest legszebb rejtett részeit. Többek között leereszkedtünk a metró elzárt területeire, hajnalban szörföztünk a Palatinuson, végigkísértük a Fedél Nélkül egy lapszámának elkészültét. Szubjektív válogatásunk következik.

Hétvégi programajánló (05.24 - 27.)

2018. május 24., 16:48

Ismét irányt mutatunk a sörpremierek, visszatérő világsztárok, színházi estek, teraszos ejtőzések, pop-up vacsorák, majálisok és más, kimozdulásra inspiráló lehetőségek között.

Közel a városhoz, de kellően távol is – Hárs-hegyi minikörtúrán néztük meg a Kaán Károly-kilátót

2018. május 15., 16:34

Egy félelmetes természeti jelenséggel is szembetaláltuk magunkat túránk során.

Káprázatos panoráma a Budai-hegység legmagasabb pontján: a Nagy-Kopasz hegy Csergezán Pál-kilátójához kirándultunk

2018. május 4., 13:47

A félnapos kirándulás végén véletlenül letértünk a jelzett túraútvonalról, de láttunk szarvast, mókust és rókát is.

Erre kirándulj az országban ősszel! – Budapest és környéke

2017. november 3., 16:12

A Magyar Turisztikai Ügynökség kedvcsináló videókon lát el tippekkel azzal kapcsolatban, merre érdemes indulnunk ősszel az országban, és mit nézzünk meg ott. Az első állomás Budapest és környéke.

120 méteres toronyház Lágymányoson: egy évszázados vita fordulópontja?

2017. augusztus 8., 18:31

Zöld utat kapott a Fővárostól a lágymányosi Buda Partra tervezett 120 méteres toronyház. De nem ez az egyetlen felhőkarcoló terv Budapestre.

Hétvégi programajánló (08.04–07.)

2016. augusztus 4., 16:37

A Sziget előtti utolsó "szabad" budapesti hétvége következik, de ez nem jelenti azt, hogy pihenéssel kell tölteni a csütörtöktől vasárnapig tartó időszakot, sőt.

Augusztusi programajánló

2016. augusztus 1., 14:11

Ha augusztus, akkor nemzeti ünnep és Sziget Fesztivál, de természetesen ebben a hónapban más húzóesemények is lesznek.

Hétvégi programajánló (06.09–06.12.)

2016. június 9., 15:58

Pénteken kezdődik a foci Eb, de ha nem a kiülős-meccsnézős táborba tartozol, akkor is ajánlunk ezernyi programot a hétvégére a futball árnyékában.