Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

tegnap, 10:00

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Banksy-kiállítás érkezik Budapestre

A világ leghíresebb láthatatlan graffitiművészének ikonikus utcai képei új színt hoztak a kortárs művészetbe, alkotásai rekordösszegekért kelnek el.

Új helyre költözött a Tasty Pizza – Mostantól a Bikás park mellett találjuk őket

Újbuda legnépszerűbb pizzázója új helyre költözött, mostantól a Bikás park mellett találjuk őket.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Új egységet nyitott a Salve, már Újbudán is kapható Ferencváros egyik legjobb pizzája

Könnyed tészta, remek olasz alapanyagok, friss saláták, kedves kiszolgálás – Újbudán is van már Salve pizza!

Mese az elhivatott, 15 éves Daniról, aki a nápolyipizza-készítésben látja a jövőjét – A pizzásrác

Szabó Dani éppen 15 éves, de már két éve foglalkozik nápolyi pizzákkal. Nemcsak fogyasztja, de készíti is őket, a lehető legprofesszionálisabb módon.

Új helyre költözött a MANU+

Új helyszínen, nagyobb térrel, fatüzelésű kemencével vár minket a MANU+.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Megfizethető és finom pizza a Váci utca közepén – Megnyílt a Passata 2.0

Megfizethető, finom és közérthető. Korrekt nápolyi pizzák a Váci utcából.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Így került a címlapokra Budapest 150 éve – Ingyenes kiállítás a Városháza Parkban

2023. december 15., 11:28

A főváros 150. születésnapja alkalmából érdemes ellátogatni a Városháza udvarára, ahol megnézhetjük a The Budapester szabadtéri kiállítást.

Hétvégi programajánló – 8. Karácsonyi ronda pulcsis futás, Tandori 85, gőzgombócnap a budaörsi Majorban

2023. december 6., 14:58

December 6. és 10. között az ingyenes programoktól kezdve a szívmelengető gőzgombócnapig mutatjuk a legjobb eseményeket ezekre a szürke napokra!

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

Csússz bele a télbe! – 12 budapesti jégpálya a korizás szerelmeseinek

2023. december 4., 09:56

Ne hagyd, hogy a hideg elvegye a kedved a kinti mozgástól! 11 budapesti korcsolyapályát ajánlunk az önfeledt csúszkáláshoz.

A The New Yorker mintájára itt a The Budapester – 151 illusztráció mesél a fővárosról a Városháza udvarán

2023. december 1., 11:32

151 illusztráció idézi fel a budapestiek városi élményeit a The New Yorker hetilap borítóinak nyomán, a grafikákat a Városháza parkban nézhetjük meg.

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

Kis budapesti kerülethatározó – XVII. kerület

2023. november 9., 16:00

Nekünk maga volt a mennyország a természetben biciklizni, felfedezni a Rákos-patakot, játszani a Színes házak mögött, és minden percét élveztük, amikor nyaranta a rákoscsabai strandon hűsöltünk.

Hétvégi programajánló – 7. Magyar Klipszemle, Márton-napi mulatság a Rómain, 20 forintos könyvvásár

2023. november 8., 15:12

Didergős, ködös reggelek és esték ide vagy oda, november 9. és 13. között sem áll meg az élet Budapesten! Ha a következő napokban igazán kikapcsolódnátok, akkor csekkoljátok hétvégi ajánlónkat!

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Most pezseg igazán – Reneszánszát éli a Hajós utca

2023. október 12., 13:45

Jártál mostanában a Hajós utcában?

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Rusztikus nápolyi pizzák Árpádföldről – Ilyen a Pizza 'O Sole Mio

2023. október 9., 14:59

A XVI. kerületi Pizza 'O Sole Mio egy csupa szív családi vállalkozás, isteni nápolyi pizzákkal. Ezekhez elviteles vagy házhoz rendelős formában juthatunk hozzá, de megéri az út – mutatjuk, miért.