Hétvégi programajánló: Bartók Tavasz, Sakura ünnep a Füvészkertben, Carson Coma 5. születésnap

Vibráló pezsgés a Bartókon, tulipánszüret a Dunakanyarban, Sakura ünnep a Füvészkertben és még sok más izgalmas program várható a most következő, igazán nyárias hétvégére!

Hova menjünk szórakozni, ha nem a Szigetre? – Fesztiválon túli programok a fesztivál ideje alatt

2023. augusztus 9., 09:58

A Szigeten túl is van élet meg vannak programok a városban, ajánlunk is párat a fesztivál ideje alatti napokra, ráadásul, hogy legyen miből választani, napi kettővel is szolgálunk.

Heti programajánló – Szentivánéj az Állatkertben, Múzeumok Éjszakája, Kolorádó Fesztivál

2023. június 22., 14:40

A nyár első hónapja, főleg a június 22. és 28. közötti napok aligha szólhatnak másról, mint a fesztiválokról és a különböző kulturális és gasztronómiai programokról.

A bélyegek csodálatos és titokzatos világa – A Bélyegmúzeumban jártunk

2023. február 1., 12:57

A Bélyegmúzeumban tett látogatásunk során nemcsak megtanultuk becsülni a bélyegeket, de elég sokat meg is tudtunk róluk. A magyar múzeum az egyik legnevesebb ilyen típusú intézmény a világon.

Sziget Fesztivál, SUP Budapest: Hullócsillagtúra, WAMP a Várkert Bazárban – Programajánló (08. 11–17.)

2022. augusztus 11., 15:30

Augusztus közepe tele van jobbnál jobb programokkal, úgyhogy érdemes végigböngészni az ajánlónkat, nehogy lemaradjatok a számotokra legérdekesebb eseményekről!

Anima Sound System-lemezbemutató, Sakura ünnep, ginekkel a világ körül – Programajánló (03. 31. – 04. 06.)

2022. március 31., 15:10

A tavaszi időt megtöri egy szelesebb, esősebb hét, amit ezúttal izgalmas benti programokkal igyekeztünk kompenzálni.

Farsang a Várkert Bazárban, Madhouse-sörtúra, Kisfesztiválok nagy napja – Programajánló (02. 24. – 03. 02.)

2022. február 24., 14:40

Február utolsó hetén még a beltéri programokra helyeződik a hangsúly, de ez azt is jelzi, hogy egyre közelebb vannak a tavaszi, szabadtéri izgalmak.

Csángó Karácsony, SHUK SHUK Design Fair, beszélgetés Reisz Gáborral – Programajánló (12. 16–22.)

2021. december 16., 15:32

Ha eddig nem sikerült ráhangolódnotok a karácsonyra vagy beszerezni az utolsó ajándékokat, akkor a következő hét napban számtalan program ad lehetőséget erre.

Magyar Sajtófotó Kiállítás, Libegők Éjszakája, SUP Fesztivál – Programajánló (07. 15–21.)

2021. július 15., 14:00

Július 15. és 21. között újfent számos izgalmas programot rendeznek Budapesten, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Friss Hús fesztivál, szezonnyitó táncház a Kobuciban, Piacok Napja az Erzsébet téren – Programajánló (05. 27. – 06. 02.)

2021. május 27., 16:43

Nyakunkon a nyár, és lassacskán a rendezvények is újra teljes gőzre kapcsolhatnak, így régóta nem volt akkora merítési lehetőségünk, mint a következő hét napra vonatkozóan.

Filmfesztiváloktól a garázsvásárokig – Programajánló (05. 06–12.)

2021. május 6., 20:51

E heti programajánlónkon már érződik a nyitás következő fázisa, de továbbra is fontos, hogy vigyázzunk egymásra, ha személyesen veszünk részt egy-egy programon.

Különös szilveszter – 10+2 online program az évzáráshoz

2020. december 23., 15:29

Még van egy kis időnk valamennyi lazításra az év utolsó napjaiban, amihez segítségül gyűjtöttünk nektek tíz szilveszteri és két előszilveszteri online programot.

Augusztus 20-i koncertek, Organix Fesztivál Dombfalván, Friss Hús-válogatás a VárKERT Moziban – programajánló (08.20–26.)

2020. augusztus 19., 15:07

Az államalapítás ünnepétől kezdve a főváros újabb hét napjának programjait gyűjtöttük össze, amelyek között több is korosztálytól függetlenül látogatható.

Mulass népzenére a szabad ég alatt! – koncertek és táncház a Benczúr Kerti Estéken

2020. június 23., 16:18

Ha hiányzik a népzene vagy ha nem vagyunk nagy népzenerajongók, de megismerkednénk vele szívesen, a szabad ég alatt múlathatjuk az időt a Benczúr Kerti Esték népzenei sorozatán.

Lemezbemutató, különleges afrikai előadók és francia lánytrió az A38 Hajón

2019. március 18., 12:34

Összegyűjtöttük, mivel készül az A38 Hajó a Budapesti Tavaszi Fesztiválra; a Mörk, Mitsoura, afrikai előadók, de a francia L.E.J. is érkezik.

Hétvégi programajánló (12.27-30.)

2018. december 21., 14:53

2018 utolsó hétvégéje nemcsak segít utat vágni az előszilveszteri ereszedelahajamok között, de még egy-két alternatívát is mutatunk helyettük.

Ünnepeld a Szent Mihály-napot Szentendrén!

2018. szeptember 18., 17:11

Szeptember 29-ét már csak a sok, gyerekeknek is érdekes program és a néptáncban, népzenében bővelkedő gálaműsor miatt is érdemes lesz Szentendrén tölteni.

Hétvégi programajánló (03.01-04.)

2018. március 1., 16:30

A hétvégén Oscar-váró események, gasztrofesztiválok, külföldi világsztárok, teliholdas élményséták, disznótoros sörbemutatók, táncházak és még sok más – segítünk köztük eligazodni.

Rosé Garden és Éves Magyar Rosé Mustra

2012. április 25., 02:00

Egy fesztivál hangulatú, nyárköszöntő borünnep május 4. és 6. között, a Larus Étterem és Rendezvényközpontban, valamint a MOM Gesztenyéskertben.

Budára fel!

2011. október 18., 02:00

A hűvösebbre forduló őszben ezúttal Buda felé vettük az irányt, meglátogattuk régi kedvenceinket és remek új helyeket fedeztünk fel!