Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

A komfort nélküli, 28 nm-es lakásokon akár 7-8 ember is osztozott – A Dzsumbuj története

Ferencváros hírhedt telepét a nyomornegyedek felszámolására hozták létre, de az elszigeteltség pont azzá tette, ami nem akart lenni: nyomornegyeddé.

Nagyobb helyen, újításokkal vár minket a Léműhely

Új, nagyobb helyre költözött a Léműhely – mostantól a Fény utcai piacon találjuk meg a frissen préselt leveiket.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Hétvégi programajánló: koreai bolhapiac, Budapest FotóFesztivál, Budapesti Színházak Éjszakája

A hétvége az aktív pihenésé is: változatos tavaszi programok az erdőtúrától a Színházak Éjszakáján át a Gastro Discóig.

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Sétálójeggyel nyit újra a Szentendrei Skanzen – Idén már a húsvéti szezonnyitás előtt is bejárhatjuk

Már a kora tavaszi hétvégéken is felfedezhetjük a Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeumot.

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Pizza, lángos, hamburger, gofri vagy fánk? – A Szafi Food Truckja mindezt mentes változatban kínálja

A Szafi útjára indította food truckját, ahol a lángostól a hamburgerig megtaláljuk a klasszikus street foodokat mentes és egészséges kiadásban.

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Hétvégi programajánló: Budapest Central European Fashion Week, Krúbi-koncert, Kínai Újévi Fesztivál

A hétvégén sok-sok jó program várható: koncert, kultúrsokk, filmfesztivál, na meg divat is, minden mennyiségben!

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Különleges desszertekkel készültek karácsonyra a budapesti luxushotelek

2023. december 21., 12:09

Körbenéztünk a budapesti ötcsillagos szállodák háza táján, hogy mivel rukkoltak elő az ünnepi időszakra édességfronton.

Amikor a néző a színpadon találja magát, vagy a színpad a nézőtéren – Izgalmas bemutatók a Katonában

2023. december 19., 12:49

A Katona új előadásaiban a kulisszák mögé nézhetünk, vagy testközelből figyelhetjük a színészi játékot.

DIY-gyertyatartótól az ünnepi ízbombákig – Szuper kézműves ajándékok karácsonyra

2023. december 15., 10:15

Karácsonykor a legjobb opció kézműves alkotókhoz, dizájnerekhez fordulni, és valami egyedivel meglepni a barátnőt, kollégát, anyóst!

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

A sorozatgyilkos, a zsaru, a filozófus meg a káoszba süllyedt Amerika – 9 új könyv napjaink írókirályaitól

2023. december 12., 10:01

Többek között Paul Auster, Bret Easton Ellis, James Ellroy és Alessandro Baricco is ellátott bennünket friss olvasnivalóval.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Monodesszert-karácsonyfa, bejgli, sütiválogatás – A MONO Cake & Dessert ünnepi meglepetései

2023. december 4., 14:56

Sokan úgy gondolják, hogy a mentes sütik sosem hozhatják azt az ízélményt, mint hagyományos társaik, de a MONO Cake & Dessert erre alaposan rácáfol.

Növényi alapú ételek skandináv életfilozófiával tálalva – A Hÿgge Bisztróban jártunk

2023. december 1., 12:51

„Ellenszer a hideg időre, az esős napokra és a mindent beborító sötétségre” – a Hÿgge Bisztróban azt kaptuk, amire most vágyunk.

Új kulináris zarándokhely a MOM Parkban – Megnyitott a Bocca Gourmet Stories

2023. november 30., 15:04

200 négyzetméteres gourmet-üzlet nyitott a MOM Parkban a hazai és a nemzetközi delik legjavával – megnéztük a Bocca Gourmet Storiest.

Retró kisboltból otthonos deli – A virányosi Aladár deliben jártunk

2023. november 23., 16:25

Hazai kistermelői termékek, mennyei sütemények, igényes kávékínálat és csapolt prosecco – megnéztük az Aladár delit.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.