Kompromisszummentes reggeli, ebéd vagy vacsora? – Irány a legújabb Szafi Bistro & Bakery az Alkotás utcában!

2023. szeptember 26., 16:41

Már az Alkotás utcában is elérhetők a Szafi Bistro & Bakery finomságai, ahol akár vegán, akár mindenevő, illetve valamilyen élelmiszerre érzékeny vagy, biztosan találsz kedvedre való finomságot.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

Heti programajánló – Food Truck Show, Waldorfeszt Nap-Éj, Líra Könyv Raktárvásár

2023. május 4., 16:07

A május 4. és 10. közötti napok számos lehetőséget tartogatnak, hogy megünnepeljük végre az igazi tavaszi idő beköszöntét.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.

Egy új mexikói hely, ahol nem spórolnak a fűszerrel – Hugo’s Mexican Bar & Kitchen

2023. január 23., 15:40

Az egykori Fregatt Pub helyén nyílt meg 2022 októberében a Hugo’s Mexican Bar & Kitchen. Teszteltük a tex-mex konyhára, koktélokra és sportközvetítésekre specializálódott helyet.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Deák Ferenc tér és környéke

2022. november 11., 14:22

Hol együnk és igyunk, ha a Deák Ferenc téren járunk.

Szaftos, ropogós és növényi – A Las Vegan’s hedonista fogásai már az Etele Plazában is várnak

2022. augusztus 8., 11:44

Legyünk növényi étrendet követők vagy húsevők, a Las Vegan’s-ban nyugodtan elengedhetjük mindazt, amit a vegán táplálkozásról gondoltunk, és átadhatjuk magunkat a legfinomabb falatok élvezetének.

A Kazinczy – Bemutatjuk Pest egyik legmenőbb és legváltozatosabb gasztroutcáját

2022. június 27., 10:48

A Kazinczy utca elképesztően színes forgatagában ráérősen nézelődve végigsétálni olyan, mintha turisták lennénk a saját városunkban, pedig ez az utca talán nem is lehetne budapestibb.

Fülemülék éjszakája, Marina Satti, Budaörs Fesztivál – Programajánló (05. 05–11.)

2022. május 5., 16:28

Programajánlónkkal ezúttal sem okozunk csalódást nektek, hiszen a következő napok a gyerekektől az idősebb korosztályig mindenkinek tartogatnak izgalmakat.

A Duna-parti bulik szívcsakrája – Megnéztük és teszteltük a Pontoon hajó újdonságait

2022. április 29., 14:05

Tavaly nyár közepén egy hajó fedélzetére költözött a Pontoon, és idén is ott találjuk őket. 2022 nyarára sok remek program mellett számos újdonsággal készültek, a többi meg csak rajtunk múlik.

Mexikóvárosból Budapestre – A La Quinta Cecilia lakásétteremben jártunk

2022. február 28., 13:00

A Délibáb utcai lakásétteremben beszélgettünk a 14 éve Budapesten élő Gerardo Arcosszal, aki félig mexikói, félig spanyol, francia felmenőkkel is rendelkezik, de állítása szerint a szíve már magyar.

Csodás ízek, finom falatok, hazai halak – Megnéztük a Halkakas halboltot és halbárt a Margit körúton

2022. február 7., 13:57

A Dohány utca népszerű halbisztrója Budán is feltűnt, a Margit körúton nyitott meg új egységük, ami egyszerre halbolt és halbár mindenféle hazai halból készült finomsággal. Kóstoltuk, imádtuk!

Winter Food Fest a Deák téren – Karácsonyi gasztrokaland a Terezától a 101Bistróig

2021. november 26., 13:44

Ideje búcsút intenünk a klasszik karácsonyi vásári ételeknek és üdvözölni a változatos nemzetközi street food fogásokat a Winter Food Festen.

A street foodtól a bisztróig – Urbán Rolanddal és Serényi Zsolttal beszélgettünk az 5 éves Bp BARbq-ról

2021. október 26., 13:28

A szülinapos Bépé nemcsak hogy továbbra is egyeduralkodó a hazai barbecue-szcénában, hanem jobb, mint valaha! Az új étlap mexikói ihletésű tacója mellé pedig csapolt Gentle Bastardot ihatunk.

Quesadilla, kézműves burgerek és a Jalapeño Poppers 3 titka – Happy Facer a Bécsi úton

2021. június 11., 10:48

Káldi Dániel saját két kezével, apránként varázsolta kultúrkörnyezetté a korábban lelakott parkrészt, emellett a recepteket is mind saját maga fejlesztette ki, a húspogácsától a szószokig.

Meglepetés Szentendrén: nincs két hasonló ízvilágú étel a Freeride menüjén

2020. július 31., 16:20

Megnéztük Szentendre legújabb csodáját, a Freeride street food bisztrót, ahol nemcsak jót ettünk, de az egész napot is szívesen eltöltöttük volna.

Mexikó a Szigetre jött – a Victor's TACO-ban megkóstoltuk a húsos és a vegán verziót is

2019. augusztus 9., 14:35

A Sziget egyik legkisebb food truckjából egy falat Mexikót szerezhetünk be – egy húsos és egy vegán kézikocsi várja azokat, akik megkóstolnák, milyen is a valódi mexikói utcakaja!

Igazi street food market már két belvárosi helyszínen – ezt kell tudnod a Burger Marketről

2019. június 13., 13:26

A Burger Marketben magunknak állíthatjuk össze a hamburgerünket, akár a piacon. De egyazon helyen tésztát és mexikóit is ehetünk.

Végre Budapestnek is van egy vegán kocsmája – megnyitott a Szabad Bisztró

2019. március 5., 17:12

Végre a fővárosban is van egy hely, ahol nemcsak az ételek, hanem az italok is mellőzik az állati eredetű összetevőket, és ahol még a fenntarthatóságra is figyelnek.

A magyaros konyha megbízható élharcosa – mi újság, Cupákos?

2019. február 22., 15:20

A Cupákost egy megbízható pontként ismertük meg Budapest magyaros gasztroszínterében. Az elmúlt egy év sok változást és elsimerést hozott számukra, most ezekről beszélgettünk.

A kínai street food legjava, egy sátor alá hozva – Chinatown Night Market

2018. június 28., 18:48

Bejártuk a Monori Centert, áruházastul, nagykereskedésestül, láttunk karaoke szobákat és fantasztikus ízekkel találkoztunk a Chinatown Night Market-on.

Hétvégi programajánló (06.28.-07.01)

2018. június 28., 18:13

Újabb zsúfolt hétvége áll előttünk: visszatér az Alice In Chains és a King Crimson, lesz jóga brunch a budai hegyek között, megrendezik a Werk Film Fesztivált és a termelői piacokról sem érdemes elfeledkezni.

Pizza, gírosz, fagyi, de még mexikói is van – hivatalosan is megnyitott Magyarország első vegán ételudvara

2018. június 14., 13:35

Teljes fegyverzetben látogatható a hely, amely megkönnyíti a budapesti vegán szubkultúra életét, és a mindennapi étkeztetés logisztikáival járó kihívásokat.