Együtt tudunk érezni egy bűnözővel? – Megnéztük a Bűn és bűnhődést az Örkényben

11 órája

Hogy kiderüljön a válasz, érdemes megnéznünk a Bűn és bűnhődést, ahol egész estén át fogva tart minket a kérdés.

Viharbükkből Normafa – Egy bükkfa, melynek árnyékában 500 éven át pihentek a fővárosiak

Budapest egyik legkedveltebb kirándulóhelye, a Normafa egy valódi fáról kapta a nevét. A fához számos legenda fűződik.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

Benéztünk a műterembe – Itt készült Nemes Márton a Velencei Biennáléra

Nemes Márton 300 négyzetméteres, a Kazinczy utca egyik legszebb épületében található műtermében készült a Techno Zen című alkotás.

Hétvégi programajánló: Botanique Showroom, Beton.Hofi-koncert, Tavaszi Etyeki Piknik

Április közepe felé haladunk, az idő kiváló, a programok pedig pörögnek! A hétvégén irány lazulni a Tavaszi Etyeki Piknikre, vagy ha éppen pörgésre vágytok, akkor a főváros ismét tartogat egy s mást!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Teknősök, siklók, titkos tó és csodás panoráma – Felmásztunk a Vörös-kőre

Insta-fotó inspirálta felfedezőtúra lett a Tahitótfaluból induló kirándulás, ahol utunkat teknősök, siklók, hegymenet és csodás panoráma kísérte, míg a végén egy titkos tavat is találtunk.

Duplájára nőtt területtel, még több cicával és szuper festőworkshopokkal vár a Cat Museum Budapest

A cicák belvárosi birodalma duplájára nőtt, így a népszerű festőfoglalkozások új workshoptermet kaptak, természetesen cicás tematikával.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Az eldugott nárciszmező és az „érdi Dunakanyar″ – Rövid délutáni túra Budapest közelében

Érd és Százhalombatta között nárciszt szedhetünk, vaskori emlékekben és a csodás kilátásban is gyönyörködhetünk.

Hátrányos helyzetűeknek szervezett nőnapi rendezvényt a Baptista Szeretetszolgálat

A nőnapi programon fodrászok, kozmetikusok várták a hölgyeket, illetve ajándékok, meglepetések.

Újra itt a Gamer Symphony! – Kulisszatitkok a különleges koncertshow-ról

A Budafoki Dohnányi Zenekar másodjára várja nemcsak a zene, de a videójátékok szerelmeseit is június 9-én az MVM Dome-ban.

Már azelőtt programozott, hogy lett volna számítógép – Vera Molnar különleges művészete

Vera Molnar annak ellenére is festőművész maradt, hogy 1968-ban az elsők között készített műalkotásokat számítógéppel. Ráadásul nőként. Portré egy kivételes elméről, aki 99 évig élt.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Titkokkal és érdekességekkel teli könyv jelent meg a II. kerületről

Átfogó könyv jelent meg a II. kerületről, melynek segítségével eddig nem ismert titkokat és történeteket is megtudhatunk a budai környékről.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Így szakítottak ők – Karcolatok szakításról, Valentin-napról és a randi intézményéről

Csokor rózsa, cukormáz és romantika? Vagy valami teljesen más? Néhány ismert és kreatív művész történetét olvashatjátok a szakításról, hozzáállását a Valentin-naphoz vagy éppen a randi intézményéhez.

Éld át a ’20-as évek varázsát! – Gatsby Night a Haris Parkban

Ha egy éjszaka erejéig szívesen visszarepülnénk az 1920-as évek Amerikájába, akkor látogassunk el Buda szívébe, a Haris Park Nagy Gatsby partijára!

Mutatjuk a budapestiek kedvenc kávéit! – A Starbucks kávémesterének kulisszatitkaival

Ezek a fővárosiak kedvenc kávéi, mutatjuk azt is, hogyan lehet leginkább személyre szabni!

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Új helyre költözött a MANU+

Új helyszínen, nagyobb térrel, fatüzelésű kemencével vár minket a MANU+.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Hétvégi programajánló: Furmint Február Nagykóstoló, szürrealista bál, Pici Piac

A február eleje erősen indul: lesz szürrealista bál, farsangi gasztroutazás, de egy különleges RAVEületet is átélhettek!

A boszorkánytörténetektől a Balenciaga-fricskáig – Nagyot mentek az AW24/25 kollekciói a Fashion Weeken

Az idei divathét nemcsak a szakmabelieket szólította meg, hanem a Z generációsokat, az idősebbeket és a laikus, de tudatos divatkedvelőket is.