Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

Tudjuk, hol állsz sorba jövő héten! – Az év egyik legizgalmasabb ázsiai bisztrója nyitott meg a Hunyadi téren

2023. december 7., 13:19

Cheeseburger spring rolls és mekis almás pite vagányra kalibrálva – a ZEN Eatery az év egyik legjobb ázsiai étterme lett!

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

Dim sum álmokkal, fenséges osztrigával és nagyon extra italkínálattal hívogat az OPIUM

2023. november 6., 14:45

Mennyei dim sumok, pimaszul savas saláták, kiegyensúlyozott levesek mellett olyan italkínálat vár, ami miatt csak bározni is szívesen betérnénk!

Csevap, pljeskavica, grillburgerek egyszerűen és nagyszerűen – Unkija Grill & Bar

2023. október 24., 10:28

Az Unkija Grill & Bar hangsúlyos balkáni grillválasztékkal és egyéb nemzetközi finomságokkal a középpontban nyitott meg a Bródy Sándor utcában.

A kávéháza miatt lett Drechsler-palota, most pedig egy csalogányról nevezték el a W Budapest Hotel éttermét

2023. október 5., 11:06

Mit kell tudni az elegáns, mégis játékos étteremről, ami a Drechsler-palota földszintjén és teraszán üzemel? Mi már kipróbáltuk.

Ha vágysz már egy jó tacóra, tequilára, quesadillára vagy Margaritára, irány a Hugo’s Bar & Kitchen!

2023. szeptember 27., 11:55

A Hugo’s Bar & Kitchen egy kedves és laza étterem kiváló mexikói ételekkel a Molnár utcában.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Indítsd a hétvégét a Kekszben! – Espresso Sunrise és BBQ reggelire

2023. július 21., 15:39

A Keksz flancolás nélküli, de megbízható reggeliket kínál a VII. kerület kapujában. Ezért gyere el még a nyáron!

Tudod, mi az a gilgeori toast? – Koreai nyúlós-sajtos szendvicset árul az Eggi

2023. július 21., 11:15

Megnéztük az Akácfa utca Eggijét, hogy mégis mik azok a gilgeori toastok.

Hamisítatlan balkáni konyha, nyaralásaink ízeivel – Az újlipótvárosi Csevapivóban jártunk

2023. július 17., 16:10

Heló, csevap, pljeskavica és ajvár! Csak Újlipóciáig kell utaznunk ahhoz, hogy autentikus balkáni finomságokat kóstolhassunk.

Olasz konyha halal szabályok szerint a belvárosban – Si Restaurant Budapest

2023. július 4., 10:40

Habár Budapest nem szűkölködik olasz éttermekben, olyat, ahol halal szabályok szerint készítik az ételeket, már nehezebb találni. Pontosan ilyen étterem a Si Restaurant Budapest a belvárosban.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – Az Astoria és környéke

2023. június 30., 10:55

Mutatjuk, hogy merre érdemes enni, inni, lazulni az Astoria vonzáskörzetében.

Ha bűnbe esnél egy burgerrel, akkor van egy jó tippünk – Új helyet nyitott az All About Street Food

2023. június 5., 15:23

Egy újonnan nyílt budai hely, azonban olyan kézműves hamburgerekkel vár minket, amelyeket sehol máshol nem kóstolhatunk, és szó szerint bűnös élvezeteket nyújtanak.

Ha igazi belga sült krumplit kóstolnánk egy kis csavarral – Dirty Fries újdonságok a BelFritnél

2023. május 30., 15:00

Azt már megszokhattuk, hogy a BelFrit mindig előrukkol valami újdonsággal, ha belga sült krumpliról és street food fogásokról van szó.

Nagy társasági vacsorákhoz ajánlunk új helyet – What’s Running leves- és hot pot étterem

2023. május 2., 12:06

Az egyik ismert hazai szusifranchise futószalagon érkező alapanyagokkal variáló hot pot éttermet nyitott a Bazilika közelében. Náluk jártunk.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

„Steak kezdőknek és haladóknak” – Megnéztük az YBL Palotába költözött Beerstro 14-et

2023. április 21., 15:30

A Beerstro az impozáns YBL Palotába tette át székhelyét, a remek steakek és a kellemes árak maradtak, azonban a sörök mellett a pazar bor- és koktélkínálat is szerepet kapott.

Ahol szmókerben füstölt BBQ-brunch és napindító koktélok várnak – A Fat Mamában reggeliztünk

2023. február 10., 12:58

A budapesti brunchtérképről nem hiányozhat egy olyan hely, mely a BBQ-s, szmókeres témában utazik.

Osztozkodom, tehát falok! – A Flava Kitchen&More eddig az év meglepetése

2023. február 9., 21:23

Új szereplő a fővárosi gasztronómiában a Flava Kitchen&More. Az egy kaptafára létrejött konyhák helyett egy valóban figyelemre méltó gasztronómiával találkoztunk.