Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Világklasszis tetováló által inspirált, fekete menü debütált a Madhouse Bistro-ban

Borbás Robi tetoválóművész és Piszkor Norbert séf feketére hangolt menüt álmodott meg a Madhouse Bistro-ba.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Nyithat még száz reggelizőhely, de minek? – A Vietnámigulyás.hu HK-ban egy harapás után csendben maradtunk

2023. szeptember 13., 17:54

Egzotikusnak mondható reggelit ültünk el a Vietnámigulyás.hu HK-ban. Még a szavunk is elakadt.

Ahol fák árnyékában, hideg sörrel a kézben, koncertek közben lazíthatsz – Ez a Mad Garden Buda

2023. augusztus 9., 13:14

Rengeteg programmal, hideg Mad Scientist sörökkel és finom ételekkel vár a Mad Garden Buda.

Ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra – Megnyílt a Kpi’s Soup & More a Nyugati pályaudvarnál

2023. július 6., 16:05

Kicsit magyar, kicsit japán, és nagyon finom ételeket kínál a Nyugati téren nyílt új étterem, ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra.

Balaton, Budapest és Lisszabon összebútorozott – Kétkezes vacsora az Essência Restaurantban

2023. május 11., 10:49

A szigligeti Villa Kabala és a Michelin-csillagos budapesti Essência Restaurant rendhagyó vacsorát adott május második hetében.

Húsvét a Dunakorzón – Tavaszi brunch és elviteles ünnepi lakoma az InterContinental Budapestnél

2023. március 31., 16:37

Azt már megszokhattuk, hogy az InterContinental Budapest minden jeles ünnepre igazi lakomákkal, ráérős villásreggelikkel és tematikus fogásokkal készül, és ez a húsvét alkalmával sincs másképp.

A rackajuh félős, a kecske szemtelen, a ló akár 17 órán át is képes enni – A Barka Állatsimogatóban jártunk

2023. március 16., 00:00

Etethetünk pimasz és kiváncsi kecskéket, simogathatunk bocikat és nyuszikat, megnézhetjük a zebut, de akár lovagolhatunk is a Dunakeszin található Barka Állatsimogatóban.

Ikonikus mediterrán fogások, magyar különlegességek – A Caviar&Bull igazi rejtett kincs a hazai gasztrotérképen

2023. február 3., 12:08

A főváros legjobb hoteljeibe már nem csak a külföldi vendégek térnek be, nekünk is érdemes ellátogatni, ha különleges és világszínvonalú gasztronómiai élményeket keresünk.

Azt a leborult sült malacfülét! – Huszár Krisztiánnal nyitott meg a SHO restaurant, bar & cafe

2022. december 6., 11:38

Kipróbáltuk a múlt héten debütált SHO restaurant, bar & cafét, és nem kérdés, hogy még visszatérünk!

Ázsiai ízek és fine bistro hangulat – Megnyílt a Costes-csoport új étterme, a Costes Izakaya

2022. október 14., 15:53

A fine dining éttermeiről ismert, két Michelin-csillagos helyet is magáénak tudó Costes-csoport meglazítja a nyakkendőt, és fesztelenebb környezetben mutatja meg a magas minőségű gasztronómiát.

Egykori borbárból és deliből született meg Gianniék új helye – A DOC Pane e Vinóval bővült a belvárosi mini-Olaszország

2022. augusztus 2., 10:19

Az idén 20 éves Trattoria Pomo D’Oro köré már egy komplett mini-Olaszország nőtt ki az Arany János utcában. Gianni rusztikusságában is modern osteriája az egykori trieszti gasztrokavalkádra épít.

Újdonságokkal köszönti a tavaszt az à table! – Most különleges desszertek és szendvicsek várnak

2022. május 16., 12:55

Az à table! több mint tízéves története alatt mindig képes volt a megújulásra. Idén tavasszal is különlegességekkel kedveskednek nekünk, desszertjeiket és szendvicseiket kipróbálhatjuk a boltjaikban.

Turistáknak is, magyaroknak meg pláne – A Kazimírban jártunk, jó pacalt találtunk

2022. május 10., 12:05

Nagyjából 10 éve nyitott meg a főváros egészen elképesztően multikulturális főutcájában, a Kazinczy utcában a Kazimír, ami már hosszú ideje biztos pont az igazi magyar bisztrókonyha rajongói számára.

Nem hétköznapi utazás a föld alá – A SALT és a székelyföldi Páva Étterem közös vacsoráján jártunk a parajdi sóbányában

2022. március 10., 13:37

Vagány helyszínválasztás, szívélyes vendégül látás és emlékezetes ízek jellemezték az estét a parajdi sóbányában. Gasztrotúrán jártunk, és most be is számolunk róla.

Füstös falatok a Fő utca felett – A most nyílt UMO étterem modern grilltechnikákkal nyit ablakot a világra

2021. december 23., 11:25

(H)umo, vagyis füst. A koncepció alapján a faszenes grillen készített ételek, a füstös ízek kerülnek előtérbe: az UMO-ban a füst az ételekben és a hozzájuk kifejlesztett koktélokban is fontos tényező.

A ropogós rösztitől az elnöki burgerig – Megújult étlappal vár a BelFrit

2021. december 16., 11:16

A BelFrit megújult étlappal, gouda sajttal töltött rösztivel, President burgerrel, rákolló snackkel és mindenki nagy kedvencével, közkívánatra a lávasütivel vár minket az év végi hajrában.

Legendás hazai ízekkel tér vissza a Gundel – Megnéztük a leghíresebb magyar éttermet

2021. december 8., 17:32

A Gundel-történet folytatódik, ugyanis hosszú bezártság után megújult belsővel, friss étlappal, a Nemzeti 11-gyel és két kiváló séffel nyitott újra az étterem.

Dalnoki Bence, a Michelin-csillagos Stand Étterem sous-chefje nyerte a Bocuse d’Or magyar döntőjét!

2021. október 22., 10:05

Október 21-én lezajlott a Bocuse d’Or magyar döntője a Hungexpón, ahol négy szakács szállt ringbe az első helyért, Bíró Lajos pedig a Magyar Bocuse d'Or Akadémia új díját, az Életmű-díjat vehette át.