80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

A komfort nélküli, 28 nm-es lakásokon akár 7-8 ember is osztozott – A Dzsumbuj története

Ferencváros hírhedt telepét a nyomornegyedek felszámolására hozták létre, de az elszigeteltség pont azzá tette, ami nem akart lenni: nyomornegyeddé.

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Bevonulnak a piros mellényükben, és kitör a tapsvihar: így szól ma Budapesten a kávéházi cigányzene

Milyen lehetőségeik vannak ma a cigány muzsikusoknak, és hogyan lehet lebontani az előítéleteket?

Mostantól vasárnaponként már délutánba nyúlóan is reggelizhetünk a Matild Palace-ban

A hotel és a Spago Budapest szükségét érezte, hogy egy sunday brunchcsal is előrukkoljon.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Műanyag dobozos menzaételek helyett fine dining – A Food Revolution új szintre emelte a házhoz szállítást

Műanyag dobozba pakolt, vastagon sűrített ételek helyett éttermi minőség: a Food Revolution vállalta az ételkiszállítás új szintre emelését.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Mindenki csak Böskeként emlegette – Az első hazai szépségkirálynő története

A lányt rengetegen imádták, szépségideált kreáltak belőle, ám személye szálka volt az antiszemiták szemében.

Mit csináljunk, hova menjünk 2024-ben a hosszú hétvégéken és ünnepnapokon

Négy ünnepi hosszú hétvége vár ránk 2024-ben, további három ünnepnap pedig hétköznapra esik. Adunk pár tippet, hogy mivel töltsétek el ezeket.

Kéhli Vendéglő: az utolsó óbudai mohikán története a borozótól Krúdyn át a feltámadásig

2023. december 29., 14:38

Szinte az egyetlen óbudai vendéglő, amely a nyitás óta a mai napig üzemel – egy elfeledett világ lenyomata, a Kéhli Vendéglő.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Műjégpályára néző panoráma, békebeli hangulat – A Városliget Café & Restaurantban jártunk

2023. december 15., 12:59

A műjégpálya épületében kapott helyet a Városliget Café & Restaurant, ahol békebeli hangulat és a századfordulós polgári konyha fogásai várnak ránk.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

Hétvégi programajánló – 8. Karácsonyi ronda pulcsis futás, Tandori 85, gőzgombócnap a budaörsi Majorban

2023. december 6., 14:58

December 6. és 10. között az ingyenes programoktól kezdve a szívmelengető gőzgombócnapig mutatjuk a legjobb eseményeket ezekre a szürke napokra!

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.