Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Tojásfestés az erkélyen, kirándulás a Gellérthegyen – Így húsvétoltunk anno Budapesten

Nosztalgiázunk egy picit, vajon hogyan is teltek anno Budapesten a húsvéti hétvégék.

Édenkert a nyolcker mélyén – A Füvészkert története

2023. október 25., 00:00

A Füvészkert növényimádóknak kötelező, meg azoknak is, akik szeretnének kilépni a város forgatagából és pár órát egy madárcsicsergéssel teli zöld oázisban tölteni.

Ebben az arborétumban akár 154 erdőt is bejárhatunk egyszerre

2023. július 4., 13:26

A Gödöllői Arbo-park az ezerarcú erdőt mutatja meg nekünk, ahol a kikapcsolódás és rekreáció mellett a játszva tanulás, a vezetett séták és a különféle programok egyaránt megférnek.

Tündérek, manók, a Mesetó és a korsók helye – Sződligeten jártunk

2023. június 28., 12:21

1000 darabos söröskorsó-gyűjtemény, manók és Fekete István-hősök lakhelyének tűnő Mesetó vár bennünket Sződligeten. A bájos település tökéletes egynapos kiruccanást kínál.

Kiruccanás Budapestről – Tökéletes nyugalom és főúri életérzés a Hercegasszony Birtokon

2023. június 19., 16:10

Íme egy hely, amely megidézi a múlt század főúri világának életérzését; teljes kikapcsolódás vár minket a Hercegasszony Birtokon, ahol a jó hangulat mellett remek gasztronómiai élmények várnak ránk.

Benéztünk a műterembe – Göncz Dalma

2023. június 15., 10:58

Sorozatunk legújabb részében Göncz Dalmához látogattunk el, akinek különleges műtermében a beton színesre festett, organikus formák segítségével kel új életre.

Tökéletes hely barátnőkkel a virágbolt melletti sütiző – Az Escake-ben jártunk

2023. május 24., 16:35

Az Escake cukrásza eredetileg csak egy nagyobb műhelyt szeretett volna, ám az új bolt környékének bájos hangulatát látva úgy döntött, hogy sütizőt is társít mellé. Éljen a lazulás és a finomságok!

Kirándulás kalandoroknak – Kidőlt fák alatt másztunk fel a Bölcső-hegyi kilátóhoz

2023. március 20., 00:00

Patakmeder sziklái között kalandoztunk, vízeséseket néztünk, és megmásztuk a Bölcső-hegyet, hogy az új kilátóról gyönyörködhessünk az elénk táruló körpanorámában.

Heti programajánló – Kraft Kézműves Vásár, GeekCon, Morning Yoga

2023. március 16., 13:41

Március 16. és 22. közötti programválogatásunk a passzívból már az aktív időtöltésre fókuszáló kikapcsolódási lehetőségekbe csap át.

Kertek, villák, mókusok és spanyol tapas – Ilyen Nagy Zsófia kolléganőnk ideális napja

2023. február 13., 16:01

Sorozatunkban a We Love Budapest munkatársai osztják meg egy-egy ideális napjukat.

Bóklászás Budapesten – A Kiscelli parkerdő és környéke

2022. november 28., 00:00

A Margit Kórház és az Óbudai Egyetem mögött elrejtve egy őspark található, ami kisebb lélegzetvételű sétához tökéletes, és szakrális emlékeket is rejt.

Kanyargó ösvények és izzó színekbe öltözött fák – Végigsétáltuk a Keresztúri-erdei tanösvényt

2022. november 20., 00:00

A Kőbánya és a XVII. kerület határán lévő Keresztúri-erdő Pest legnagyobb összefüggő erdeje, ahol vörös és narancs színekbe öltözött fák és világháborús lövészárkok között kanyarog egy tanösvény.

Sörmennyország a város felett – A most megnyílt budai Élesztő Teraszon söröztünk

2022. június 30., 15:12

A kézműves sörök első számú romkocsmája beveszi Budát is: a Mammut 2. tetején nyitott meg az Élesztő Terasz.

Ejtőzz szuper brunchfogások társaságában a Király utca titkos kertjében!

2022. április 29., 11:07

Odabent mámorító virágillatban, a kertben pedig pálmák ölelésében bújhatunk el a mindennapok zaja elől, ráadásul odafigyeléssel készített, ízletes brunchokat is kínálnak.

Már megint ez a füttyögés! – A városban is megfigyelhetjük a tavaszi madárkórust

2022. március 7., 14:36

A fészekrakási és párválasztási idény közeledtével a város zajaiba egyre több madárfütty vegyül. Alábbi cikkünkben tippeket adunk, hol figyelhetjük meg szárnyas barátainkat és hogy segíthetjük őket.

Uruguay rib-eye steak burgerrel nyílt újra a Normafa Grill Terrace a főváros kedvenc kirándulóhelyén

2021. június 8., 14:43

Hangulatos terasz, food truck, grillételek, levesek, desszertek és elviteles piknikcsomag is választható a Párisi Udvarból ismert séf, Papdi László irányítása alatt álló konyha kínálatából.

Észt Hét, Jógamajális, a magyar film napja – Programajánló (04. 29. – 05. 05.)

2021. április 29., 15:21

Jön a magyar film napja, a tánc világnapja és az anyák napja is, de nem csupán a jeles napokra ajánlunk programokat most sem. Érkezik az Észt Hét, a Jógamajális és új kiállítások is nyílnak.

Folytatódik a baby boom az Állatkertben: mókusmajom született!

2020. július 24., 14:20

A kölyök július 8-án jött napvilágra, a nemét egyelőre nem tudni, csak azt, hogy a testsúlya az ötöde az anyjáénak.

A pingpongtól a röplabdáig – teszteltük a Hajógyári-sziget felújított sportparkját

2020. július 3., 11:17

A Budapest 2019 – Európa Sportfővárosa program keretében a FŐKERT Nonprofit Zrt. felújította a Hajógyári-sziget sportparkját, mi pedig elmentünk, megnéztük és kipróbáltuk.

Heti programajánló (04.04-10.)

2019. április 4., 11:58

Ismét összeválogattuk, merre érdemes elindulni, miről nem érdemes lemaradni az elkövetkezendő egy hétben, a termelői piacoktól a cseresznyefák virágzásáig.

Pajzán históriák és ódon kövek – séta a belváros titkainak nyomában

2017. október 6., 18:52

Kicsit sétáltunk a belvárosban, és a titkairól faggattuk a falakat és utcákat és amit találtunk: nyuszik, bordélyok, ókori kövek.

Hétvégi programajánló (08.03–06.)

2017. augusztus 3., 17:41

A víz, az árnyék, a hűvös szoba és a folyadék lesznek a legjobb barátaink a rákövetkező napokban, de aki nem otthon próbálja túlélni a Sziget Fesztivál előtti utolsó "szabad" hétvégét, annak adunk támpontokat.

„Nekem Budapest a világ közepét jelenti” – interjú Verrasztó Evelyn Európa-bajnok úszóval

2017. július 5., 15:01

Imád újonnan nyílt kávézókat tesztelni, és bár rengeteg szép helyen járt a világban, soha nem tudna máshol élni. Verrasztó Evelynnel beszélgettünk.

Hétvégi programajánló (06.08–11.)

2017. június 8., 12:14

Fesztiválhétvége előtt állunk: Budapesten (és környékén) minden napra jut egy.