Mutatjuk, hol lehet a belvárosban január 7-ig mindennap jégkorizni!

2023. december 15., 10:16

A Városháza parkban jégfolyosóval kibővített koripálya vár ránk, a Deák Ferenc téren pedig a karácsonyi vásárban hangolódhatunk az ünnepekre.

Összebringázunk egy kávéra? – A Bringiton coffee & bikes

2023. július 12., 16:15

A XIII. kerületi Kassák parknál található bringáskávézó, amihez egy e-bike showroom is tartozik, hangulatos, műanyagmentes és a fenntarthatóságra törekvő hely, ami a bringások törzshelyévé válhat.

Könnyed francia elegancia, mesés sütemények, bőséges reggeli – A halásztelki Dobay Cukrászdában jártunk

2023. június 29., 09:59

A Dobay Cukrászda Halásztelken bőséges reggelivel, minőségi alapanyagokkal, csodás környezetben és a kedves kiszolgálással várja a vendégeket, így biztosan mindenkit elcsábít majd.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Café Gourmand néven megnyílt a Csokoládé Akadémia kávézója – Belekóstoltunk, és nagyon szerettük

2022. november 24., 11:55

A Csokoládé Akadémia a mintaboltja után megnyitotta a Villányi úti kávézóját, ahol belekóstolhattunk a művészi édességekbe, miközben belemerültünk a csokoládékészítés fortélyaiba.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Hotel Clark Budapestben

2022. szeptember 16., 10:45

A Clark Ádám téren álló, szokatlan formájú Hotel Clark Budapest a főváros szállodáinak újabb generációjába tartozik. Diszkrét, kényelmes és megbízható, mint egy elegáns úri komornyik.

Budapest Borfesztivál, ÖrkényKert, Kiscelli Nap – Programajánló (09. 08–14.)

2022. szeptember 8., 13:56

Vége van a nyárnak, de a hűvös szelek elől még nem kell bemenekülni, úgyhogy érdemes szemlézni az e heti szabadtéri kulturális programokat, fesztiválokat – lesz is belőlük bőven.

Segítség a háború elől menekülőknek – Hogyan segíthetünk az Ukrajnából érkezőknek

2022. március 11., 16:51

Ukrajnában háború dúl, ezért érthető, hogy sokunkat megérintett a Budapestre érkezők sorsa. De hogyan segíthetünk jól, és milyen lehetőségek állnak előttünk?

Édes unikornisok, színes hódok és töltött békák már Pesten is – Új egységet nyitott a Macaron Heaven

2022. március 3., 10:50

Eddig csak Budán kóstolhattuk, most azonban a pestiek hétköznapjait is megédesíti a Macaron Heaven.

„Tudom, hogy miben vagyok jó, nem akarok mindenféle süteményt készíteni” – Interjú Márk Szonjával, az Édesem Tortaműhely cukrászával

2022. február 1., 12:07

Márk Szonja és az Édesem sikertörténete egy bloggal kezdődött, amiből pályamódosítás és egy budai – miniatűr, de annál forgalmasabb – cukrászda lett.

Jégpályák Éjszakája, Cseh Tamás-est, 7. Animascope – Programajánló (01. 20–26.)

2022. január 20., 13:41

Január végéhez közeledve is jó pár szórakoztató eseményt ajánlunk nektek, hogy a következő hét napban se unatkozzatok!

Blue Agori – A legeredetibb görög street food három év után már három helyen is elérhető

2021. november 16., 10:40

A pesti oldalon két, Budán pedig egy Blue Agori-egység vár. A minőség változatlan, és mindhárom helynek megvannak a specialitásai.

Nyílik az Ajándék Terminál, jön a Kutatók Éjszakája és az ArteKino filmfesztivál is – Programajánló (11. 26. – 12. 02.)

2020. november 26., 11:07

Aktuális heti programajánlónkban továbbra is az online programok dominálnak, de olyanok közül is tudtunk ezúttal válogatni, amiken személyesen is részt vehettek.

Rendelj édes, színes macaroncsokrot anyák napjára! – a Sofitel most elegáns különlegességekkel készül

2020. április 29., 09:53

Lepd meg anyukád és nagyid egy különleges ebéddel otthonukban, vagy rendeld meg a világ legédesebb virágdobozát!

Francia desszertálmok a Nagy Lajos király útján – Ideál Desszert

2019. április 9., 13:00

Hiánypótló cukrászda jelent meg Zuglóban: a Nagy Lajos király útja-Szugló utca sarkon találjuk a francia hagyományokon alapuló Ideált.

Fekete macaron, fekete koktél, fekete uborka – ezeket kóstolhatjuk a Black Food Festivalon

2018. október 19., 14:27

Kiderült, milyen ételeket kóstolhatunk meg a gasztrofesztiválon, ahol minden csupa fekete lesz.

Unikornisoktól a hódokig, levendulástól a banánsplitig – megkóstoltuk a város legaranyosabb macaronjait

2018. szeptember 17., 17:44

Megnyílt Buda első macaronozója a Margit körúton, gyorsan le is teszteltük.

Ahol tényleg minden a vendégről szól – Julien Boulangerie et Patisserie

2018. július 20., 15:37

A Hegedűs Gyula utca árkádjai alatt megbújik egy olyan, franciás hangulatú kávézó-pékség-étterem, amiből több kellene a fővárosba.

Feszesség helyett nyárra bohém menüvel készült a Baraka

2018. július 12., 19:40

Télen a tűz temaitkájára építettek, most pedig a nyári hangulatok, fesztiválok, gyerekkori emlékek köré építettek ételsort a Barakában.

Márciusi programajánló

2018. március 2., 17:40

Márciusban sem maradunk kihagyhatatlan programok nélkül: visszatérő világsztárok, videójátékos kiállítások, sörpremierek, építészeti filmnapok, disznótoros vacsorák és még sok más segít majd abban, hogy ez a hónap is tartalmasan teljen.

Idén tavasszal sem maradunk Macaron Nap nélkül

2018. február 15., 11:20

A rendezvény helyszíne idén a Tesla lesz, és nem kell külön helyekre elmenni az apró édességekért, mint tavaly. A belépőhöz pedig ezúttal egy francia desszert is jár majd.

Diszkréten az élvonalban - megnéztük, mi változott a Baraka Étteremben

2018. január 17., 15:01

Mostani fomrájában 2015 májusa óta beszélhetünk a Barakáról. Nyitás óta nem jártunk náluk, így időszerű volt a látogatás.

A minőségi szakácskönyvek birodalma – saját boltot nyitott a Cookbooks.hu

2017. július 17., 15:03

Fekete Antonio üzletében ritkaságnak számító gasztronómiai munkákat, világhírű séfek által dedikált, értékes szakácskönyveket találunk.

Hétfőn jön a Macaron Nap – ingyen és fél áron is ehetünk majd a francia desszertből

2017. március 17., 16:18

Az idei Macaron Napon az eddigi hagyománnyal ellentétben a desszertszalonokat, cukrászdákat látogathatjuk meg az apró édességért.