Mit nézzünk meg februárban – 5 színházi előadás a szexedukációs kabarétól a vacsoraszínházig

Mutatjuk azt az 5 színházi előadást, amire februárban biztosan jegyet váltunk!

Fél évszázad alatt épült fel Budapest legnagyobb temploma – A Szent István-bazilika története

2023. szeptember 8., 10:19

Fél évszázad alatt épült fel, a kupolája beomlott, három neves építészünk és a kor legismertebb művészei dolgoztak rajta.

Bogaras, csillogós, szőrmés és nagyon párducos! – Megnyitott a LoveChild Vintage a Hajós utcában

2023. július 31., 11:20

Megnyílt a LoveChild Vintage, a Hajós utca kedves kis üzlete, amit azonnal le is csekkoltunk.

Kirándulás kalandoroknak – Kidőlt fák alatt másztunk fel a Bölcső-hegyi kilátóhoz

2023. március 20., 00:00

Patakmeder sziklái között kalandoztunk, vízeséseket néztünk, és megmásztuk a Bölcső-hegyet, hogy az új kilátóról gyönyörködhessünk az elénk táruló körpanorámában.

POKET Karácsony, Henri Gonzo és a Papírsárkányok, Grand de Markt – Programajánló (12. 15–21.)

2022. december 15., 15:36

A napokban mindannyian ajándékért rohangálunk, így a heti programajánlókba sok vásárt gyűjtöttünk össze. Ha viszont kulturális programokkal gyakorolnánk az ünnepi lelassulást, arra is van tippünk!

Reflektor, I. Just Craft It Beer Fest, 47. Fővárosi Képregénybörze – Programajánló (07. 14–20.)

2022. július 14., 14:11

A nyár mindig sűrű, ezért érdemes átböngészni a programajánlónkat, hogy semmiképp se maradjatok le a számotokra izgalmasnak ígérkező eseményekről!

Otthon lenni Mészölynél és Pilinszkynél: Megnéztük a Két portré – Mészöly–Pilinszky 100 kiállítást

2021. szeptember 17., 09:31

Nyomozhatunk a szövegek között és feltárcsázhatjuk Mészöly Miklóst, de Pilinszky János hipnotikus szavalását is hallgathatjuk a Két portré – Mészöly–Pilinszky 100 kiállításon.

Egy kis Spanyolország az Andrássy úton – A Tapagria autentikus hispán ízekkel csábítja a hazai tapasrajongókat

2021. június 2., 14:13

Az ízek alapján azt hihetnénk, hogy egyenesen a La Rambláról kanyarodtunk be a katalán piac valamelyik felejthetetlen tapasozójába.

Heti programajánló (02.21-27.)

2019. február 21., 17:39

Először lép fel Budapesten Nicki Minaj, visszatér a fánkfesztivál, bemutatják a legátfogóbb filmet Bud Spencerről, és még sok más program is lesz. Egy egész hétre való eseményt ajánlunk.

Az első perui falatok Budapesten – megnyílt az Inka Grill Bisztró

2017. június 6., 10:53

Az Inka Grill Bisztró Budapest első perui éttermeként nyitott meg néhány hete a Ráday utcában. Eljöttünk kipróbálni, és közben beszélgettünk a limai tulajdonos párral.

Ahol a kukába szánt holmik új életet kezdenek – benéztünk az újrahasznosító központokba

2017. február 23., 14:18

A süppedős kanapék, retró szekrények, megunt, de még használható kacatok, korcsolyák és szobabiciklik mennyországában jártunk. Aki romkocsmát rendezne be, itt a helye.

Csütörtök esti garázsvásár a divat jegyében – Divat PLACC - by night

2016. március 24., 16:20

Csütörtökönként a Divat PLACCon vásárolhatunk kiegészítőket, vintage cuccokat, second hand portékákat.

Lomtalanítás Budapesten: amikor az emberek az életüket az utcára öntik

2015. április 7., 12:48

A jól ismert, mégis szürreális jelenség nyomába eredtünk, hogy a szeméthegyek mellett a lomtalanítás társadalmi vonatkozásait is szemügyre vegyük.

Andalgo Deli - Spanyol inspiráció a belvárosban!

2014. március 4., 01:00

Az Angdalgo Deli ötletgazdája rajong Spanyolországért és legfőképpen a spanyol konyháért - ez ihlette arra, hogy egészen rövid idő alatt létrehozza a Madách Imre úton található delikáteszt!

Vissza a nagyszülők padlására - Szimpla Design Shop

2013. október 5., 02:00

Képzelj el egy műhelyboltot, ahol olyan menő bútort faragnak nagyapa molyrágta foteljéből, hogy utána bármelyik lakásban megtalálja a helyét.

A vodka szexi AVAGY vodka is the new black

2012. január 31., 01:00

Ha annyit mondunk, „rázva és nem keverve”, megvan, kitől való az idézet? És az, hogy milyen koktélról van szó? Mind a figura, mind az ital kultfigurává vált. Most már azt is tudjuk...