Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

tegnap, 11:58

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Adventi brunchtól a karácsonyi vacsoráig, akár otthonra is – Hangolódj az ünnepekre az InterContinental Budapesttel!

2023. december 5., 13:02

A főváros egyik legelegánsabb szállodájában nem csak a külföldi vendégeket várják a jobbnál jobb ünnepi programok.

Több mint 150 étterem vár minket különleges menüsorokkal az Étterem Héten

2023. szeptember 20., 15:33

Szeptember 20-tól már lehet asztalt foglalni a DiningCity Országos Étterem Hét őszi programjában részt vevő éttermekbe.

Hétvégi programajánló – Atlétikai világbajnokság, Hollán Jazz Street, Kenyérlelke Fesztivál

2023. augusztus 16., 15:21

Közeledik a nyár vége, de szomorkodni nem kell, az idő szuper, programozni meg annyit tudunk, amennyit csak szabadidőnk enged, hiszen eseményekből ezúttal sem lesz hiány.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

„Csúcséttermezz„” jó áron 11 napon keresztül! – Indul a DiningCity Országos Étteremhét

2023. március 9., 15:55

Elindult a DiningCity Országos Étterem Hét, ami igazából éppen tizenegy napos és igyekszik teljesen a vendégek igényeire és pénztárcájára hangolódni.

Egyszerű, barátságos környezet, finom libanoni ízek – A Levantban jártunk

2023. február 27., 11:00

Az egykori Levante, a mai Szíria, Libanon, Izrael, Palesztina és Jordánia területét magában foglaló régió gasztronómiája a legváltozatosabbak közé tartozik, és ezt jól megmutatja az új Levant étterem.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Ünnepi pulykalakoma az InterContinental Budapesttől, akár elvitelre is!

2022. november 16., 12:46

Az InterContinental Budapest Corso éttermében beléphetünk a karácsony előszobájába, ahol hálaadás napi pulykalakoma vár ránk, amit az ünnepekre készülődve akár elvitelre is rendelhetünk.

Már foglalhatunk asztalt az októberi Országos Étterem Hétre

2022. szeptember 21., 11:45

A tavaszi Étterem Hét után ősszel ismét 11 napon át várnak minket az ország – és a főváros – válogatott éttermei az eseményre összeállított 3 fogásos, fix árú menüsoraikkal.

A Kazinczy – Bemutatjuk Pest egyik legmenőbb és legváltozatosabb gasztroutcáját

2022. június 27., 10:48

A Kazinczy utca elképesztően színes forgatagában ráérősen nézelődve végigsétálni olyan, mintha turisták lennénk a saját városunkban, pedig ez az utca talán nem is lehetne budapestibb.

Színtiszta libanoni konyha kortárs környezetben – A Mozata hamar törzshely lehet

2022. április 28., 13:15

Jó hangulatú közös étkezések, friss és karakteres ízek, szívélyes vendéglátás – ezt mind megkapjuk a belvárosi Mozata libanoni bisztróban.

Art deco Budapest kiállítás, Pontoon Opening Festival, húsvéti hétvége – Programajánló (04. 14–20.)

2022. április 14., 15:15

A következő hét napra bőséges programlistát állítottunk össze nektek, amit érdemes átböngészni, nehogy lemaradjatok valamely számotokra izgalmas eseményről!

A libanoni Baalbek étterem újranyitására megérte ennyit várni

2022. március 18., 14:42

Mára a közel-keleti konyha is szép számmal képviselteti magát Budapesten. Egyik legjobbja, a Belgrád rakparton tegnap teljesen megújulva visszatért Baalbek pedig igazán magasra tette a lécet!

Fény az alagút végén – Kipróbáltuk a libanoni NOOR éttermet

2022. március 7., 10:58

Az autentikus közel-keleti ízek is egyre erősebben képviseltetik magukat a fővárosban. Az egyik legjobb példa az I. kerületben közel három éve nyílt libanoni NOOR Budapest.

Minőségi közös időtöltés – Lassú adventi vasárnapi brunchok és karácsonyi lakomák az InterContinental Budapest éttermében

2021. december 8., 15:54

Mesés kilátással, fantáziadús menükkel, kifejezetten ünnepre hangolva készül az adventi vasárnapokra az InterContinental Budapest étterme.

Mosolygós cédrus a Duna-korzón – Az ARZ libanoni étteremben jártunk

2021. július 22., 13:10

A mezzék világa a sokszínűség és a változatosság mellett a közös étkezések intim és egyben felszabadító érzését kínálja már a Duna-korzón is.

Libanoni szín- és ízkavalkád a Kazinczy utcában – Megnéztük a Manouchét

2021. április 30., 15:22

Bódító fűszerek, frissítő zöldségek, kényeztető krémek és szaftos húsok – a közel-keleti konyha kedvelőinek könnyen az új kedvence lehet a Kazinczy utcai Manouche.

Palacsinták a világ minden tájáról a Nagymező utcában – Megnyitott az Around Pancake

2021. március 18., 11:39

Világ palacsintái, egyesüljetek! – palacsintainternacionálé a Nagymező utcában.

A közel-kelet mesés ízei a Semmelweis utcában – a Byblosban jártunk

2019. szeptember 24., 16:42

Kényeztető mezzék, faszénen sült porhanyós húsok, közel-keleti ízkavalkád a Semmelweis utcában!

Merre jártunk, miket láttunk? – a szerkesztőség legfontosabb és legkedvesebb anyagai 2018-ban

2018. december 20., 14:31

Sokat kirándultunk, rengeteg inspiráló emberrel találkoztunk, felfedeztük Budapest legszebb rejtett részeit. Többek között leereszkedtünk a metró elzárt területeire, hajnalban szörföztünk a Palatinuson, végigkísértük a Fedél Nélkül egy lapszámának elkészültét. Szubjektív válogatásunk következik.

Hétvégi programajánló (11.01–04.)

2018. október 31., 15:00

Négy teljes napunk lesz, hogy kihasználjuk az előttünk álló programlehetőségeket. Frida-finisszázs mexikói módra, nyitott mauzóleumok a Fiumei úton, filmklasszikusok, lecsendesítős hangverseny, Black Food Festival, divatséta és török vegán brunch is vár rátok!