Köss ki Budapest legújabb vízparti báréttermében!

tegnap, 16:28

Április közepén nyitott meg Budapest legújabb bárétterme, ahol a város lenyűgöző panorámájával körbe véve várhatjuk a naplementét.

A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

tegnap, 12:16

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Az izakaja és a speakeasy szerelemgyereke – Megnyitott a Yuru

Japán ízvilág nordic stílusban, egy kis speakeasy hangulattal az Ötkert felett – megnyitott a Yuru.

Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Time Out Market nyílik Budapesten

A Time Out Market Budapest a tervek szerint 2025-ben nyitja meg kapuit, és a város legjobb kulináris és kulturális tehetségeinek ad majd otthont.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Egy héten át piscoalapú koktélokkal vár mindenkit a Blue Fox The Bar

Ha mindig is érdekelt benneteket, mi az a pisco, és milyen ízvilággal működik igazán, akkor most érdemes ellátogatnotok a Kempinski Hotel bárjába.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Forró éjszakák a Rózsaszín Cicákban – Ilyen volt Budapest első igazi sztriptízbárja

A könnyű lányok csak úgy vonzották a nehézfiúkat Budapest első, maszek night-clubjában.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Zebegényben

Szecessziós főtemplom, lélegzetelállító kilátás a Dunakanyarra, rétes és Mókus – idén se hagyjuk ki Zebegényt!

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Fülledt elegancia és a város egyik utolsó bárzongoristája – A Piros Pezsgő Piano Bár

Időutazást tehetünk a múlt szórakozóhelyeinek világában, és meghallgathatjuk a város egyik legidősebb bárzongoristáját.

Női energiák mozgatják idén a Gourmet Fesztivált

A hazai vendéglátás legismertebb képviselőit, változatos étel- és italkínálatát sorakoztatja fel az egyik legnépszerűbb gasztronómiai rendezvény.

Már otthon is könnyedén elkészíthetjük a legismertebb ginalapú koktélokat – Megérkezett az Opera Cocktail Series

Az Opera Gin gyártója bemutatta az Opera Cocktail Series névre keresztelt terméksort, ami a négy klasszikus ginalapú koktélt kínálja.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Éld át a ’20-as évek varázsát! – Gatsby Night a Haris Parkban

Ha egy éjszaka erejéig szívesen visszarepülnénk az 1920-as évek Amerikájába, akkor látogassunk el Buda szívébe, a Haris Park Nagy Gatsby partijára!

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.