Békebeli, mégis 21. századi – A 21 A Magyar Vendéglőben jártunk

A 15 éves 21 A Magyar Étterem máig tartja magát a kezdeti koncepcióhoz, miszerint kizárólag a magyar konyha remekeit és magyar borokat kínálnak.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

Ünnepi asztal a hiánypótló MoszkvaTéЯ-ben – Füstölt halak, pillekönnyed piráski és krémes medovik desszert várnak

2022. december 9., 11:14

A MoszkvaTéЯ állandó helyet kapott a Fő utcában. A pelmenyi és a kijevi csirkemell most is verhetetlen!

Kijevi, borscs, Sztroganov – Új helyszínen tért vissza a MoszkvaTéЯ!

2022. május 23., 15:23

A volt Szovjetunió – orosz, grúz, ukrán vagy üzbég – gasztronómiai kínálatán átívelő ikonikus fogásokat most az egykori kapucinus kolostor Fő utca felé eső frontján tárják elénk Nyíri Szásáék.

Jónás kijött a Bálna gyomrából – A Bikás parkban nyílt újra az egyik kedvenc sörbárunk

2022. május 2., 14:07

Annyira vártuk már az újranyitást és a frissen csapolt Reketye söröket, hogy megkértük Reketye-Trifán Zoliékat, hadd mehessünk a hivatalos nyitás előtt egy órával a kacsákkal teli tavacska partjára.

Friss Kakas Animációs Filmnapok, Mary PopKids, Tavaszkert Dísznövény Szakkiállítás és Vásár – Programajánló (04. 21–27.)

2022. április 21., 15:44

A következő egy hétre az igazi tavaszi időhöz méltó programlistát állítottunk össze nektek.

Verzió Filmfesztivál – 6 ukrán dokumentumfilm megnézésével támogathatjuk a most Ukrajnában dolgozó dokumentumfilmeseket

2022. március 21., 11:29

A tíznapos kölcsönzés alatt befolyó teljes összeget az Ukrajnában maradt dokumentumfilmesek munkájának támogatására fordítja a fesztivál.

Ízek hullámvasútján – A tavaly 30 éves Arany Kaviár totális megújulása lenyűgöző menüsort kínál

2021. szeptember 23., 14:27

A Molnár Attilával és Nyíri Szásával az étterem születésnapjára tervezett interjúnk ugyan egy évet csúszott, de most 30 év összegzéséről beszélgettünk egy rendkívül egyedi degusztációs sor mellett.

MoszkvaTéЯ Pop-Up Garden – Ikonikus orosz fogások Budán, a Moné eldugott kertjében

2021. május 17., 11:38

A MoszkvaTéЯ bisztró ikonikus fogásait május végéig (átmenetileg) az I. kerületi Moné Gardenben találhatják meg az orosz konyha ízeinek rajongói.

Egy hónapig most a We Love Budapesten nézheted meg az Oscar-díjra nevezhető animációs magyar rövidfilmet, a Szimbiózist

2020. május 11., 11:39

Oscar-díjra nevezhetik Andrasev Nadja animációs rövidfilmjét (Szimbiózis), mert megnyerte a kategóriáját a rangos South by Southwest Filmfesztiválon (SXSW). A film most egy hónapig megnézhető nálunk.

Mi közünk egymáshoz, a nyelvrokonságon túl? – kortárs észt művészek a Ludwig Múzeumban

2018. december 5., 15:39

A Ludwig Múzeum új kiállításán a kis balti államról, Észtországról derül ki, hogy sokkal közelebb van hozzánk, mint gondolnánk

Hétvégi programajánló (08.09-12.)

2018. augusztus 9., 16:11

Ha nincs ott a csuklódon az egyik legnagyobb nyári fesztiválra érvényes karszalag, ne búsulj! Lesz filmpremier, szabadtéri strandbuli, metál minifesztivál és varázsnap is Budapesten.

Augusztusi programajánló

2018. augusztus 1., 18:25

Van élet a Szigeten túl is, avagy ide menj az elkövetkezendő 31 napban: sörpremierek, premier előtti vetítések, gasztrofesztiválok és még sok más.

Alig hiszik el, hogy van itt egy koncertterem – 15 éve vetett horgonyt Budapesten az A38 Hajó

2018. május 8., 15:55

Rá sem ismernénk az eredeti hajóra, ami az 50. születésnapját ünnepli idén. A kijevi Lenin Hajógyárban készült 1968-ban.

Pezsgős, titkos kertes hétvégi ebédek az Arany Kaviárban

2018. május 4., 13:28

Mindig magas az Arany Kaviár minősége és gyakran rukkolnak elő újításokkal. Most egy pezsgővel kísért hétvégi ebéd apropóján jártunk náluk.

„Szeretünk pozitív energiát teremteni” – két zenészsrác az utcáról, akik feldobják a reggeleinket

2018. március 13., 15:18

A 4-es, 6-osok csakúgy süvöltenek körülöttük, ez azonban nem töri meg a lendületüket és jókedvüket. A nyomukba eredtünk.

Szlávos kávézó nyílt a Batthyány térnél - Huculka

2018. február 13., 15:59

Manapság hiába könyebb minőségi kávét kapni Budapesten, könnyen lehet az az érzésünk, hogy a helyek között berendezés vagy hangulat tekintetében semmi különbség sincs. Így különösen megörültünk, amikor felfedeztük a Huculkát – a zsebkendőnyi helyen, a kárpátaljai díszítésű kárpitok között tényleg megáll az idő. Főleg ha a napindító fekete mellé még egy ukrán desszertkülönlegességet is rendelünk.

Pop-up lecsózó a Rákóczinál – megnyitott a Paradicsom

2018. január 16., 18:05

Ideje volt már, hogy a nyolcadik kerületben is megvesse a lábát a hazai street food-forradalom és ezt most szó szerint kell érteni: múlt hét óta az egyik legkedveltebb magyar étel illata incselkedik a négyes metró megállóját elhagyókkal. Megnyitott ugyanis a Paradicsom a Német utcában, ahol akár elvitelre is kérhetünk lecsót, klasszikus és kísérletezőbb ízesítésben, ráadásul egy olyan bár részeként, ahol garantáltan sokat fogunk még időzni. Élménybeszámoló.

Recirquel – budapesti újcirkusz a világhírnév felé

2016. április 15., 12:41

A Vági Bence által vezetett Recirquel Budapest – és lassan a világ – megkerülhetetlen kulturális elemévé vált.

Csúcsgasztronómia új környezetben – az Arany Kaviárban ebédeltünk

2016. március 29., 21:58

1990 óta Budapest élvonalában az orosz gasztronómia legelegánsabb képviselője az Arany Kaviár. 25 éves születésnapja alkalmából felfrissítették a hagyományokat.

Hétvégi programajánló (01.21–24.)

2016. január 21., 16:10

Hideg lesz hétvégén, úgyhogy jó érzékkel két olyan filmfesztivált is szerveztek Budapestre, amely minden bizonnyal becsábítja az embereket a fűtött moziba.

Újra van MoszkvaTér Budapesten! – a finomabb fajtából

2016. január 19., 12:08

A Belvárosi Piac legújabb helyét, a MoszkvaTeret teszteltük, ahol tradicionális orosz ételeket kapunk, gyorsan és fantasztikus minőségben.

Őket nézd meg mindenképp az idei Sziget fesztiválon!

2015. augusztus 11., 02:00

Idén is megrendezik Európa egyik vezető fesztiválját, a Szigetet: szemezgettünk a programból és kiválasztottuk a szerintünk legfontosabb fellépőket.