Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

tegnap, 09:27

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Olasz házi tészta és kovászos pékáruk Hűvösvölgy szívében – Megnéztük a Tanta manufakturát

Olaszul ′sok′, kecsuául ′kenyér′: a Tanta manufaktúrában laza olaszos hangulat, kovászos kenyerek és friss házi tészta vár minket!

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Véres hurka bundás kenyéren és különleges négykezesek – Új időszámítás kezdődött a Laurelben

A Laurel Budapestben Mede Ádám távozása után, 2023 őszén Szabó Dávid vette át a head chef pozíciót, a desszertekért továbbra is Ötvös Zsuzsi felel.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Budapesti utcanevek, melyek jelentését talán még az ott élők sem ismerik – A csalmától a reznekig

A legtöbb utcanév esetében nem kell törnünk a fejünket, hogy mit jelent a nevük, ám van néhány, melynél utána kell járni, miről is kapták a nevüket.

Napi 700 kg kenyér – Péküzemet nyitott a Déryné

Új kihívásokkal kezdi az évet a Déryné, saját péküzemében már napi 700 kg kenyeret sütnek!

Karácsonyi ételeink története, avagy ezért esszük ilyenkor azt, amit eszünk

2023. december 22., 10:40

Mi volt előbb, a hal vagy a káposzta? Kedvenc karácsonyi fogásaink története – olvasd el, amíg a bejgli sül!

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

Retró kisboltból otthonos deli – A virányosi Aladár deliben jártunk

2023. november 23., 16:25

Hazai kistermelői termékek, mennyei sütemények, igényes kávékínálat és csapolt prosecco – megnéztük az Aladár delit.