Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

A Kék Hullám Kemping az Anker közbe költözik – Megérkezett a Carson Coma és Piszkor Norbert séf közös menüje

2023. augusztus 2., 10:02

A MADHOUSE-ban Piszkor Norbert executive chef napjaink egyik legnépszerűbb zenekarával, a Carson Comával dolgozott együtt tematikus ajánlatán, hogy elhozzák nekünk gyerekkorunk nosztalgikus ízeit.

Karanténhobbiból menő vállalkozás – Pesti Richárddal, a Steap Kombucha ötletgazdájával beszélgettünk

2023. június 7., 13:46

Megjelent egy menő magyar kombuchamárka a piacon, amiről az ötletgazdát, Pesti Richárdot kérdeztük.

5 történés a hétről, ha esetleg lemaradtál róluk

2023. június 2., 11:35

Új parkot adtak át, közel 40 pékséget teszteltünk le, és közel 50 programot ajánlunk nektek a nyárra. Megmutatjuk, mely hírekről, cikkekről maradtál esetleg le az elmúlt napokban.

Egyszerű, barátságos környezet, finom libanoni ízek – A Levantban jártunk

2023. február 27., 11:00

Az egykori Levante, a mai Szíria, Libanon, Izrael, Palesztina és Jordánia területét magában foglaló régió gasztronómiája a legváltozatosabbak közé tartozik, és ezt jól megmutatja az új Levant étterem.

Közel-keleti ráérős reggelik – A közönségkedvenc Dobrumba már reggelire is vár minket

2022. december 19., 11:37

Mostantól reggelizhetünk is a Dobrumbában. Ki is próbáltuk a lukulluszi napkezdést!

Baklavák, aszalt gyümölcsök, nugátok és társaik – A szír Charisma édességboltban jártunk

2022. augusztus 11., 10:36

A Charisma édességboltban adalékmentes, török alapanyagokból készült szír kézműves baklavákat, aszalt gyümölcsöket és nugátokat kóstolhatunk.

Misztikus hangulatú dzsungel haciendáján koktélozhatunk a Kazinczy utcában – Megnyílt a Mitico

2022. július 12., 13:06

A Miticóban egy misztikus dzsungel vár bennünket titkos, őserdőből előbukkanó haciendával, ahol szuper zenéket hallgatva, a helyi őslakosok kultúráját megidéző koktélok társaságában hűsölhetünk.

Varázslatos Füvészkert, Nyitott Főzdék Napja, Sóley-koncert – Programajánló (05. 19–25.)

2022. május 19., 15:35

A héten olyan változatos programokon vehettek részt, amelyek a legtöbb érzékszervetekre hatnak, vagy legalábbis a fületek és az ízlelőbimbóitok biztosan nem fognak csalódni.

Kispékség nagy szívvel – A XVIII. kerületi Szakajtó kispékségben jártunk

2022. május 2., 10:51

A XVIII. kerületben egy kedves, kertvárosi terecske kellős közepén, a tavaly ősszel megnyitott Szakajtó kispékségben jártunk, ami nem véletlenül vált hamar a környék legnépszerűbb pékségévé.

Egy kis New York a Pozsonyi úton – Megnyílt a Babka Deli

2022. március 18., 09:34

A Babka-csoport legújabb helye, a frissen nyílt, újlipótvárosi Babka Deli az átgondolt gasztronómiai koncepciónak és a kozmopolita hangulatnak köszönhetően olyan, mintha évtizedek óta járnánk ide.

Viszlát, töki pompos, helló, karácsonyi street food kaland – A Winter Food Festen jártunk

2021. december 3., 15:13

A Mazel Tov, a Tereza, a Smoke Riders, a 101Bistro, desszertfronton pedig a Chimney Cake összefogott, hogy elhozzák nekünk a karácsonyi vásáros fogások új generációját.

Dőzsölés francia módra, otthon is – Házhoz jön az à table!

2021. január 21., 09:47

Ropogós bagettek, illatos péksütik, hagyományos quiche-ek és a Párizst idéző francia sütik az à table! kemencéjéből, egyenesen otthonunkba!

Autentikus thai ételek és az a híres vendégszeretet – íme 4 budapesti étterem, akik kiérdemelték a Thai Select tanúsítványt

2020. október 2., 16:18

A Tom Yum étteremeiben 70 thai különlegesség és annak több mint 300 variácója közül válogathatunk kedvünkre!

Elég csak a bikinit hozni – megnyílt Budapest első medencés rooftop bárja, a Cortile Sky Bar&Pool

2020. június 17., 14:55

Panoráma, koktélok, medence – miért is nem jutott eszébe ez eddig senkinek se?

A nagyvilág kis helyen - bohém polgári reggeliző a Bartókon. Megnyitott a Mitzi!

2019. december 5., 14:38

Polgári-dekadens napok indítására tökéletes a MITZI, a Gellért-tértől egy percre.

10 négyzetméter valódi Thaiföld! – ilyen a Rim Thanonh Thai Food

2019. szeptember 25., 16:44

Távol-keleti fűszerillat, mosolygós thai főzőasszonyok, mámorító curryk, autentikus thai fogások, Buddha-szobor és thai Viva TV – imádnivaló thai konyhát találtunk a Dob utcában.

Ilyen az, amikor az AC/DC találkozik a fine dininggal – La Perle Noire Restaurant and Lounge

2019. szeptember 19., 18:39

Barátságos elegancia, tökélyre fejlesztett étel és italválasztékkal: a La Perle Noire-ban jártunk.

Hogyan lehet „pho-zni”? – a város legjobbjainak tippjei és emlékei

2019. január 23., 16:09

Vietnam világhódító főételének is beillő levese, a pho, melyből már itthon is lehet enni szinte minden sarkon. Az első ízemlékekről, az első leves elkészítéséről és a fő buktatókról beszélgettünk a Hai Nam, a Funky Pho és a Hanoi Xua vezetőivel.

Gasztrotrendek 2019-re, avagy mit várhatunk az évtől?

2019. január 11., 14:47

Nagyobb kitekintéssel a nemzetközi tendenciákra és a magyar gasztroszcénára összegyűjtöttünk pár már megjelenőben lévő – és lehet, hogy hamarosan berobbanó – gasztroújdonságot.

Parkot nevezhetnek el Nelson Mandeláról Budapesten

2018. augusztus 29., 17:15

Jöhet a Turbolya és Vízimenta utca, valamint a Kardamom köz, és köztér viselheti majd Bíró László József és Szindbád nevét is.

Ezeket kóstold meg a 2018-as Gourmet Fesztiválon!

2018. május 18., 15:30

Gombóc, kaviár, pezsgő – három vezérelv, ami az idei Gourmet Fesztivált alapjaiban határozza meg. Elmentünk, kóstoltunk és összeszedtük a szerintünk legjobbakat.

10 kihagyhatatlan kaja az első Food Truck Rallyn

2017. február 24., 17:59

Ázsia ízeit is belekombinálták a guruló büfék kínálatába, így különösen izgalmas megoldásokat találtunk a Millenárison a Choco Kebabtól az újhullámos tócsniig.

Ők a Bacardí Legacy koktélverseny hazai nyertesei

2016. november 24., 09:35

Bemutatjuk azokat a koktélokat, amikkel megnyerték a Bacardí Legacy elődöntőjét a Deák Street Kitchen, a Mojito Mixeriskola és a Spíler Shanghai tehetséges bártenderei.