Nagy hely nem csak nagy társaságoknak – Megnéztük a Craft Head gasztrokocsmát

A Blaha Lujza tér és az Astoria között lévő gasztrokocsma elsőre a mérete okán nyűgöz le, aztán pedig a csúcsra járatott prémiumságával.

Mit csináljunk, hova menjünk 2024-ben a hosszú hétvégéken és ünnepnapokon

Négy ünnepi hosszú hétvége vár ránk 2024-ben, további három ünnepnap pedig hétköznapra esik. Adunk pár tippet, hogy mivel töltsétek el ezeket.

Karácsonyi programajánló – Avagy a szünet és a pihenés lehet aktív is!

2023. december 21., 10:27

A december 21. és 31. közötti 11 napnak sem kell az otthonlétről szólnia, ezért minden napra ajánlunk minimum egy programot a szórakozásra!

10 program a téli szünetre kicsiknek és nagyoknak – Múzeum, fényjármű, parti, koncert

2023. december 18., 10:32

Ismét 2 hetes iskolai szünet és mellé jó programok is várják a családokat Budapesten. Ezekből válogattunk most ki 10 eseményt többféle korosztálynak.

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

Hétvégi programajánló – Múzeumok Karácsonya, MOST brunch & vásár, 0036 MARK-kiállítás

2023. december 13., 15:33

December 14. és 17. közötti ajánlónkban megtalálhatjátok azt a programot, amely a legjobban kikapcsol titeket az ünnepekre való készülődésben.

Adventi brunchtól a karácsonyi vacsoráig, akár otthonra is – Hangolódj az ünnepekre az InterContinental Budapesttel!

2023. december 5., 13:02

A főváros egyik legelegánsabb szállodájában nem csak a külföldi vendégeket várják a jobbnál jobb ünnepi programok.

10+1 remek sör télre vagy akár az ünnepekre

2023. december 5., 11:22

Nincs kőbe vésve, hogy a hideg időben nem eshet jól a frissítő nedű, különösen, ha prémium kézműves sörökről van szó.

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Hétvégi programajánló – Boiler Room Budapest, skandináv könyvvásár, Hungarocomix

2023. november 29., 16:16

Hétvégén már naptár szerint is itt az advent, és a legkülönfélébb programokkal kezdhettek készülődni és hangolódni a karácsonyra. Mutatjuk is!

Fénytűzoltó, FényHÉV, Fényflotta – Adventi járművek a városban

2023. november 29., 11:18

Az adventi időszakot nemcsak a fényben úszó terek, utak és utcák, hanem a fényekkel felturbózott járművek is fémjelzik.

Ha más kell, mint a zokni és a tusfürdő – Karácsonyi vásárok, ahol magyar termékekből válogathatunk

2023. november 28., 16:17

Közeledik a karácsony, ideje az ajándékok beszerzésének. Ezekben a karácsonyi vásárokban hazai tervezők, kézművesek termékei közül válogathatunk.

Elegáns ajándékok és nagy koccintások – Innen vásárolj italokat az ünnepekre

2023. november 28., 16:03

Hat helyet ajánlunk, ahonnan könnyedén, akár az otthon kényelméből, online is beszerezhetitek az ünnepi italokat.

A brit konyha legjava a Terézvárosban – Megnéztük a Bob’s Kitchent

2023. november 22., 10:56

Eredeti angol reggeli, Christmas pudding és vasárnapi sült (aka Sunday roast) – a Bob’s Kitchen a főváros legbritebb helye!

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Város feletti koripálya, körhinta, forralt bor és kürtőskalács – Ez a Winter Wonderland by Westend

2023. november 20., 11:14

Ismét megnyitotta kapuit a főváros szívében található város feletti varázsvilág, a Winter Wonderland by Westend.

Hétvégi programajánló – Budapest 150, Reflektor Fesztivál, Textúra

2023. november 15., 15:06

A november néha szürkének tűnik, de ha közelebbről megnézzük, hogy milyen programok akadnak ilyenkor, akkor rájövünk, hogy ennél sokkal színesebb. Ez a hétvége pedig a születésnapokról szól!

Koncertek, irodalom és karácsonyi vásár – Ilyen lesz idén az advent a Várkert Bazárban

2023. november 10., 12:03

Idén 9. alkalommal rendezik meg a Várkert Bazár adventi programsorozatát. Az ünnepi kulturális kínálatban nagyszabású koncertekkel, iparművészeti vásárral és családi programokkal várják a közönséget.

A Római-parton nem áll meg az élet – Télikerttel és korcsolyapályával készül a Miamor

2023. november 10., 11:03

A Római-part kedvelt szórakozóhelye, a Miamor az őszi-téli szezonban sem zárja be kapuit, a fedett, fűtött télikerttel, szuper programokkal, november 4-től pedig már jégkoripályával várnak minket.

Ajándék ez a nap! – Avagy hogyan töltsük tartalmasan az ünnepnapokat 2023-ban

2023. január 19., 15:01

Mihez kezdjünk magunkkal az idei hosszú hétvégéken és a hétköznapokra eső ünnepnapokon? Segítünk, és naptár szerint haladva adunk pár tippet, hogy ne maradjatok a négy fal között.

Heti programajánló – Kolorádó karácsonyi buli, karácsonyi filmklasszikusok, VII. Avant-garde Jazz Festival

2022. december 22., 15:22

Itt az ideje, hogy felülkerekedjetek a szokásos év végi fáradtságon és kiválasszátok a programajánló listánkból a számotokra legszórakoztatóbb vagy éppen legpihentetőbb programot!

POKET Karácsony, Henri Gonzo és a Papírsárkányok, Grand de Markt – Programajánló (12. 15–21.)

2022. december 15., 15:36

A napokban mindannyian ajándékért rohangálunk, így a heti programajánlókba sok vásárt gyűjtöttünk össze. Ha viszont kulturális programokkal gyakorolnánk az ünnepi lelassulást, arra is van tippünk!

Shakespeare: Szeget szeggel, Karácsonyi Ronda Pulcsis Futás, Body Worlds-kiállítás – Programajánló (12. 08–14.)

2022. december 8., 15:35

Az év vége felé már mindannyian egyre kimerültebbek vagyunk, és szükségünk van a feltöltődésre, mind mentálisan, mind fizikailag. Nézzétek át a programlistánkat a számotokra legjobb kikapcsolódásért!

Vegánszaloncukor-workshop, Mikulás-vonat a Gyermekvasúton, Taiwan DOX – Programajánló (12. 01–07.)

2022. december 1., 15:20

Ezen a hétvégén már advent második vasárnapja érkezik, amit az otthoni meghitt hangolódás után megünnepelhettek egy karácsonyi vásáron is a sok közül!