Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Tojásfestés az erkélyen, kirándulás a Gellérthegyen – Így húsvétoltunk anno Budapesten

Nosztalgiázunk egy picit, vajon hogyan is teltek anno Budapesten a húsvéti hétvégék.

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Véres hurka bundás kenyéren és különleges négykezesek – Új időszámítás kezdődött a Laurelben

A Laurel Budapestben Mede Ádám távozása után, 2023 őszén Szabó Dávid vette át a head chef pozíciót, a desszertekért továbbra is Ötvös Zsuzsi felel.

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Napi 700 kg kenyér – Péküzemet nyitott a Déryné

Új kihívásokkal kezdi az évet a Déryné, saját péküzemében már napi 700 kg kenyeret sütnek!

Karácsonyi ételeink története, avagy ezért esszük ilyenkor azt, amit eszünk

2023. december 22., 10:40

Mi volt előbb, a hal vagy a káposzta? Kedvenc karácsonyi fogásaink története – olvasd el, amíg a bejgli sül!

Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

Ajándékozz élményt! – Ötletek az ünnepi vacsorától a gőzfürdőn át a színházig

2023. december 6., 14:30

Az élményajándékokkal szinte lehetetlen mellényúlni, az alábbi lehetőségek közül pedig többféle korosztálynak is találhatunk megfelelő meglepetést.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

Szabi A Pék Pozsonyi úti fánkozója átalakult – Üdv, Bomboloni by Panificio il Basilico!

2023. november 2., 15:52

Az eredetileg fánkozóként megnyílt Bomboloni megújult, és szélesebb kínálattal vár minket.

A mexikói–magyar pékség, aminek lelke van – Tortuga és Pohánka

2023. október 31., 13:40

Kakaós csiga meets halottak kenyere – a Tortuga és Pohánka a város egyik legszerethetőbb péksége, ahol a mexikói kultúra véletlenrandizik a magyar igényekkel.

Alig vártuk, hogy megnyíljon Bocskorás Bea új péksége – A Homebakkerben jártunk

2023. október 12., 10:25

Bocskorás Bea új helyen, új csapattal, új termékekkel és új névvel tért vissza a profi kenyérsütők közé: ilyen a Homebakker Budafokon.

Generációk találkozóhelye a budai Várnegyed lábánál – Riso Ristorante & Terrace

2023. október 4., 14:20

2011 óta megkerülhetetlen szereplője a Vár környékének a Riso Ristorante & Terrace. A Bécsi kaputól alig száz méterre családias kiszolgálás és mesés, főként Olaszország ihlette ízek várnak ránk.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

Számos meglepetést tartogat ez a Budapest-közeli bisztró és hotel – A HIGH5 Bistro és a Flow Hotel & Conference

2023. szeptember 11., 10:14

28 km-re Budapesttől, az M5-ös autópálya inárcsi lehajtójánál találjuk a Flow Hotel & Conference-t és a HIGH5 Bistrót, ahol a modern stílus és az elegancia barátságos kiszolgálással párosul.

Tojásleves vs. csokis piskóta – 10 retró menzás étel, amelyek ízére máig emlékszünk

2023. szeptember 4., 14:33

Azt mondják, a test mindenre emlékezik. Különösen igaz ez az ízélményekre. Az iskolai menzákról szinte mindenkinek maradandó emlékei vannak, persze nem mindig pozitívak.

Kiruccanás Budapestről – Michelin-csillagos séfek, hungarikum koktél és paprikás csoki, less be a Fajszi Paprika Manufaktúrába!

2023. július 14., 09:33

A legmagyarosabb fűszerünk, a pirospaprika a Bács-Kiskun megyei Fajszon készül egy Duna-parti kis üzemben.

Összebringázunk egy kávéra? – A Bringiton coffee & bikes

2023. július 12., 16:15

A XIII. kerületi Kassák parknál található bringáskávézó, amihez egy e-bike showroom is tartozik, hangulatos, műanyagmentes és a fenntarthatóságra törekvő hely, ami a bringások törzshelyévé válhat.

Rétesforradalom a Jókai utcában – A Réteslakban jártunk és kóstoltunk

2023. június 15., 16:20

Meglátogattuk a Jókai utcában található Réteslakot, ahol a helyben sütött rétescsodákból kóstoltunk meg pár ízt, és arra jutottunk, a hagyományos dolgoknak sem árt az újragondolás.

A kürtőskalács-mennyország, ahol úgy ehetjük a finomságot, mint a nachost a moziban

2023. május 18., 10:08

Ha a klasszikus, a pisztáciás vagy a málnás kürtőskalács nem lenne elég, akkor az Édes Mackóban a töltött, a krémmel teli, sőt a fondüként tálalt kalácsokat is megkóstolhatjuk.

Kedvencünk a Kaptafa brunch – Mert szembemennek az árral!

2023. május 9., 14:33

Kicsit több mint egy évvel az első reggelis látogatásunk után ismét a Kaptafában laktunk jól a reggeli órákban.