Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Új látnivaló az Állatkertben – Hamarosan megnyílik az első budapesti teaültetvény

Májustól újabb látnivalóval vár az Állatkert, 230 cserjével megnyílik az első budapesti teaültetvény.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

Robert Capa, André Kertész és Moholy-Nagy László fotóival vár a Liget legszebb épülete

A Neo Kortárs Művészeti Tér a Liget legszebb épülete, itt tekinthetjük meg a Magyar Fotográfiai Múzeum gyűjteményének legjavát.

Hétvégi programajánló: Tilos a farsang, 8. Indoor Sörfesztivál, El Búho

El sem hisszük, hogy már közeledünk a hónap végéhez, de addig is élvezzük ki a február 22. és 25. közötti izgalmas eseményeket!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

Semmi közük Budapesthez, mégis a várost reklámozzák a névválasztással

2023. december 31., 09:06

Akad pár példa, amikor a magyar főváros neve vitt sikerre valami olyat, amihez igazából semmi köze sincs. Mondjuk is a kedvenc példáinkat.

Koktélokkal a selyemúton – Újdonságok a Tuk Tuk Barban

2023. december 18., 10:22

Budapest ázsiai tematikára épülő koktélbárja, a Tuk Tuk Bar a világ legfontosabb kereskedelmi útvonala előtt tisztelegve alkotta meg új koktéllapját.

Kóstold meg a We Love Budapest első sörét, melyet a kürtőskalács ihletett! – Megérkezett a Chimney Love

2023. december 14., 11:26

A MONYO-val és a Szomjas Farkassal álltunk össze, hogy elhozzuk nektek a téli időszak egyik legfinomabb sörét, amit a kürtőskalács ihletett.

Édesítsd meg a hideg téli napokat! – 6 ünnepi édességlelő helyet ajánlunk

2023. november 29., 11:21

Bejgli vagy flódni, mákos vagy diós, cupcake vagy szaloncukor, bonbon vagy mákosguba-torta. Ki ne örülne egy ilyen édes meglepetésnek?

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

Puha és meleg talpalávaló – 6 magyar szőnyegmárkát ajánlunk

2023. november 23., 17:05

Különösen a szürke téli napokon dobja fel a lakást egy-egy csodás szőnyeg. Hat magyar márkát ajánlunk gyönyörű darabokkal.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

Őrült jó bulit ígér a Mazel Tov csapata – Megnyitott a Balagan bár és bisztró

2023. november 15., 11:42

Szabályok és kötöttségek nélküli bulihelyet nyitott a Mazel Tov csapata, remek koktélokkal és őrületes ízekkel. Megnéztük a Balagant!

Amelyik nem öl meg, az megerősít – Mire ügyeljünk, ha a gombák csodálatos világában kalandoznánk

2023. november 14., 11:14

A gombák csodálatos világába kalauzoltak el bennünket a Dunakanyarban. Az őszi erdő apró lakóit, növényeket, állatokat és főként ehető és mérges gombákat ismertünk meg.

Egy magyar illusztrátor Loki-posztere is kikerült a Marvel brit Instagram-oldalára

2023. november 13., 14:57

A Loki című sorozathoz készült legszebb poszterek közé Buzás Aliz alkotása is bekerült.

Irány Horány – Megmutatjuk, miért érdemes a Szentendrei-szigetre menni

2023. november 7., 00:00

A Szentendrei-sziget lehetne akár a fővárosiak és környékbeliek elsőszámú piknikező-, kirándulóhelye, de a „nagy nevek” árnyékában némileg mostoha szerep jut neki.

Benéztünk a műterembe – drMáriás

2023. november 2., 13:04

Új albuma és CD-je kapcsán a hazai közélet és politika legszellemesebb kritikusával, Máriás Bélával, vagyis drMáriással beszélgettünk műtermében.

Hétvégi programajánló – Lumina Park-megnyitó, 360 Design Budapest, De Markt lemezvásár

2023. október 18., 15:20

Kedvenc hétvégéink azok, amelyek egy nappal tovább tartanak, mint általában. Az október 19. és 23. közötti néhány nap is ilyen, és várhatóan sokféleképpen kikapcsolhatunk. Mutatjuk is, hogyan!

Miniszobrokkal és egy 55 méter hosszú graffitifallal gazdagodott Újbuda és a Kőrösy sétány

2023. szeptember 4., 09:00

Művészeti alkotásokkal bővül a Kőrösy sétány, Újbuda népszerű, sokak által használt tere.

250 éve született az ember, aki megépítette a reformkort – A Pollack250 kiállításon jártunk

2023. szeptember 1., 10:22

Pollack Mihály születésének 250. évfordulója alkalmából nyílt kiállítás a Magyar Nemzeti Múzeumban, amit december 1-jéig nézhetnek meg az érdeklődők.

Amikor a fapadosok helyett még Malév-gépeken repültünk a felhők felett

2023. augusztus 17., 13:09

A 40-es évek végén létrejött Malév a harmadik legpontosabb légitársaság volt Európában, és nem volt egyszerű bejutni a pilóták és a légiutas-kísérők közé.