Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Széll Kálmán tér és környéke

2022. október 19., 14:52

Buda egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontja gasztronómiai központ is, hiszen a környék kínálata gyakorlatilag minden igényt kielégít, a street foodtól a fine diningig.

A frissen díjazott Winescape Budapest Borbár tulajdonosával, Bányai Gábor Botonddal beszélgettünk

2021. szeptember 27., 12:10

A Wine Spectator Award és a Borászok Barátja díj kapcsán Bányai Gábor Botonddal, a BORIGO magazin tulajdonos-főszerkesztőjével a Winescape Budapest Borbárban beszélgettünk.

Bowie arcai, vintage-ruha-vásár, Marsra szállás élőben – Programajánló (02. 18–24.)

2021. február 18., 16:53

Heti programajánlónkban ismét igyekeztünk izgalmas szelekciót összeállítani nektek.

World Press Photo kiállítás a Nemzeti Múzeumban, Markett dizájnvásár a Lumenben, Eleven Ősz a Bartókon – programajánló (09.24-30.)

2020. szeptember 24., 16:13

Szeptember utolsó napjaiban újabb izgalmas programokon vehetünk részt, kezdve a World Press Photo kiállítással egészen a Szentendrei Jazz- és Borestékig.

Heti programajánló (03.28.-04.03.)

2019. március 28., 17:06

Programajánlókkal ráfordulunk a márciusról áprilisra, de nem csak a bolondok napján lesznek kiemelkedő események a város különböző pontjain.

Boros „élményközpont” a Zoltán utcában fine wine-okkal – Carpe Diem borbár

2019. február 8., 16:15

A városban egyedülálló bor- és pezsgőkínálattal, otthonos, marasztaló környezettel és értő vendéglátással találkozhatunk a Carpe Diemben.

Januári programajánló

2019. január 4., 17:40

2019 első hónapjának programfelhozatala talán elmarad az óév végét jellemző dömpingtől, de azért így sincs okunk panaszkodni: lesznek premier előtti vetítések, borkóstolások, DJ-szettek, csapfoglalások és még sok más.

Borbár családiasan, kuckósan – ilyen a Kóstolom a Lövőház utca sarkán

2018. november 12., 15:36

Az új borbárok felfedezése még mindig tart, most a Kóstolomban jártunk, a budai oldalon.

Hétvégi programajánló (08.30.-09.02.)

2018. augusztus 30., 16:35

Az utolsó nyári (vagy első őszi) hétvége sem telhet el kihagyhatatlan programok nélkül: a szabadtéri hedonizmustól az állatkertek éjszakájáig, medenceparti jógától a kosárlabda showig így búcsúztasd/üdvözöld az évszakot.

Ezeket kóstold meg a 2018-as Gourmet Fesztiválon!

2018. május 18., 15:30

Gombóc, kaviár, pezsgő – három vezérelv, ami az idei Gourmet Fesztivált alapjaiban határozza meg. Elmentünk, kóstoltunk és összeszedtük a szerintünk legjobbakat.

A bárány, ami oroszlánnal játszik - Lamb&Leo

2015. szeptember 15., 13:45

Komoly szereplő jelent meg a budapesti éttermek között. A párizsi hangulatú hely konyhájának minőségére Hampuk Zsolt neve a garancia.

A puding próbája, azaz Budai Gourmet 2011

2011. június 6., 02:00

Ellátogattunk a Millenáris Parkba a Budai Gourmet fesztiválra. Megettük, megittuk, lefotóztuk és most elmeséljük!