Ilyen lehet a mennyország – Kipróbáltuk a puppy yogát

Nemrég Tóth Viviennek és a Puppy Yoga Hungarynek köszönhetően Budapesten is kinyíltak a kiskutyás mennyország kapui, és mi be is léptünk.

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Zebegényben

Szecessziós főtemplom, lélegzetelállító kilátás a Dunakanyarra, rétes és Mókus – idén se hagyjuk ki Zebegényt!

„Nem a profit a lényeg, hanem az értékteremtés” – Megnéztük a Másik Szobát

Jótékony kortyok – a Budapest Bike Maffia kávézójában minden itallal garantáltan az alapítvány munkáját támogatjuk.

Hamarosan elnyelheti a föld ezt a legendás pesti kastélyt

2023. december 11., 12:53

A Bogáti-Hajdú-villa a 19. század végén épült, a süppedős talaj miatt pedig a Loire-völgyi kastélyok mintájára ezt is lábazatra emelték.

Mi történt a nagyvilágban, amikor Budapest megszületett

2023. november 17., 17:22

Budapest 1873. november 17-én született, de nem ez volt az egyetlen fontos esemény abban az évben a világban. Összeszedtük, mi minden történt még.

Családi hétvégével és szuper programokkal vár a BabaMama és a KidExpo!

2023. november 17., 14:43

A BabaMama Expo és testvérrendezvénye, a KidExpo 120 kiállítóval, színes programokkal, sztáranyukák baba- és gyerek kollekciójával, értékes nyereményekkel és rengeteg játékkal várja a családokat.

Vagány vegán konyha a Csarnoknegyedben – Megnyitott a Szabad Új Hely

2023. szeptember 22., 12:09

A Rákóczi téri Vásárcsarnok mögött nemrég megnyitott Szabad Új Hely egy közvetlen és nagyon laza hangulatú gasztrokocsma vegán konyhával.

Karanténhobbiból menő vállalkozás – Pesti Richárddal, a Steap Kombucha ötletgazdájával beszélgettünk

2023. június 7., 13:46

Megjelent egy menő magyar kombuchamárka a piacon, amiről az ötletgazdát, Pesti Richárdot kérdeztük.

Budán inni világnézet – A BudaStep kocsma- és irodalomtörténeti sétáján jártunk

2023. június 6., 16:04

A városi sétákat szervező BudaStep eseménye elsősorban azoknak szól, akik egyaránt szeretik az alkoholokat és a művészeteket, másképp fogalmazva: a kocsma- és az irodalomtörténetet.

Kiruccanás Budapestről – Aktív kikapcsolódás és kulináris kalandok a Hotel OTP Birkenhofban

2023. május 31., 10:34

A természeti szépségek, túraútvonalak és az aktív kikapcsolódási lehetőségek pedig könnyen elérhetőek a Bad Kleinkirchheimben található szállodából, a Hotel OTP Birkenhofból.

Jótékonysági gardróbvásárt rendeznek a hajléktalanságban élő nők megsegítésére

2023. május 16., 13:17

A Mentés Másként Alapítvány és a StyleMentor - Rita Somoskői közös Jótékonysági gardróbvásárt szerveznek, hogy a rászoruló, hajléktalanságban vagy nélkülözésben élő nők életébe némi színt vigyenek.

Egyformaságunk mélykék béklyója – Iskolások és iskolaköpenyek a múltból

2023. május 4., 13:25

A legtöbb negyvenes vagy idősebb ember ebben a ruhadarabban élte át első sulis élményeit. Fotógalériánk segítségével bemutatjuk, milyen szépek voltunk iskolaköpenyben.

Ahol jóban lehetünk önmagunkkal – A DownDog Jógastúdiók a nyugalom szigetei a városi nyüzsgésben

2023. április 25., 15:02

A DownDog Jógastúdió három helyen várja azokat, akik szeretnének pár órára kikapcsolni a városi nyüzsgésből, és visszatalálni önmaguk legjobb formájához.

Budafok titkos, szecessziós kincse – A Sacelláry-kastély a pincétől a padlásig

2023. április 11., 17:21

Bejutottunk a Törley-kastély mellett álló, elegáns, filigrán, szecessziós jegyeket is mutató épületbe, a Sacelláry-kastélyba.

Régi családok csodás otthonai – Hol élt a Törley, a Festetics és a Weiss család?

2023. március 8., 14:25

A budapesti városképnek még most is meghatározó elemei azok az épületek, amelyekben a XIX. századtól fogva a jómódú családok éltek. Ebben a letűnt világban kalandozunk cikkünk segítségével.

Moszkauer, Tátra-csúcs és indiáner – Retró sütik, amik ma már ritkaságszámba mennek (I. rész)

2023. február 1., 10:28

Moszkauer, Tátra-csúcs, indiáner: süteménynevek, melyek több generáció számára ismerősen csengenek. Mesélünk róluk kicsit.

Mézeskalács-kiállítás nyílt Vácrátóton

2022. december 7., 16:52

Az ország egyik legrégebbi mézeskalács-kiállítása Vácrátóton található, és mint minden adventi időszakban, az ideiben is látogatható, méghozzá a helyi plébánián péntekenként és hétvégén.

Tarr Béla-retrospektív, adventi iparművészeti vásár, Bonobo-koncert – Programajánló (11. 24–30.)

2022. november 24., 16:12

Nem véletlen, hogy a következő napokban a vásárok kerülnek előtérbe, hiszen közeledik az adventi időszak. Ezen a héten adventi teavásárra és iparművészeti vásárra is ellátogathattok.

Tovább hódít a friss brazil gyümölcssörbetből készült egészségtál – Az Açaí Feverben jártunk

2022. július 26., 15:30

Az amazóniai csoda már a belvárosban is elérhető. A brazil csodabogyóból és egyéb friss gyümölcsökből, kiegészítőkből összeállítható egészségtálakért a Régi posta utcába is beugorhatunk.

Frissítő vitaminbombákkal vár a LÉ – Juice & More már Újlipótvárosban is

2022. június 15., 09:39

Legyen szó sietős, kaotikus hétköznapokról vagy lassú, lustálkodós hétvégékről, ha valami egészségeset szeretnénk enni vagy inni, akkor a LÉ – Juice & More-ban a helyünk.

14. BelFeszt, Gourmet Fesztivál, Irodalom Éjszakája – Programajánló (05. 26. – 06. 01.)

2022. május 26., 15:32

A következő napokban sem fogtok unatkozni, mivel a nyárhoz egyre inkább közeledve nyüzsgő fővárosunkat jobbnál jobb és vibráló programok töltik meg.

Kiváló liszt tiszta forrásból – Meglátogattuk a szári Csoroszlya Malmot

2022. április 1., 15:43

Mi a közös a Pipacs Pékségben, a Bearkeryben és a Magva Gardenben? Mindannyian kiváló kézműves pékárut készítenek a Csoroszlya Farm biolisztjeiből. Megnéztük, hogyan őrölnek a Csoroszlya Malomban.

Megvette már az e hetit? – A 65 éves ötös lottóról szóló minikiállításon jártunk

2022. március 25., 17:38

A lottózás és a retró életérzés szerelmeseit érdekes, színes és ingyenes kiállítás várja a Budavári Önkormányzat épületében április 1-ig. A tárlat az idén 65 éves ötös lottó történetét dolgozza fel.

Farsang a Várkert Bazárban, Madhouse-sörtúra, Kisfesztiválok nagy napja – Programajánló (02. 24. – 03. 02.)

2022. február 24., 14:40

Február utolsó hetén még a beltéri programokra helyeződik a hangsúly, de ez azt is jelzi, hogy egyre közelebb vannak a tavaszi, szabadtéri izgalmak.

A jótékony panorámatúladagolás és a guggoló óriások – A Thirring-körút

2022. január 19., 16:32

Amilyen rövid, annyira megerőltető, ugyanakkor páratlan szépségű túrácska a Thirring-körút, ami a dobogó-kői nagykilátó alatt kanyarog erre-arra, de inkább le meg föl a hegy oldalában.