Budapest Szubjektív – Závada Péter

2023. december 25., 07:47

Interjúsorozatunkban Závada Péter költőt kérdeztük a Budapesthez fűződő viszonyáról, kedvenc helyeiről és arról, melyik korba menne vissza az időben.

Amikor a fapadosok helyett még Malév-gépeken repültünk a felhők felett

2023. augusztus 17., 13:09

A 40-es évek végén létrejött Malév a harmadik legpontosabb légitársaság volt Európában, és nem volt egyszerű bejutni a pilóták és a légiutas-kísérők közé.

Gasztrohelyek, amelyek összeforrtak egy menő márkával

2023. június 28., 16:03

Manapság egy város turisztikai vonzerejét az is nagyban erősíti, ha vannak olyan éttermei, bárjai vagy kávézói, amelyek világmárkákhoz köthetők.

Titkos luxushelyek Budapesten, amelyekről talán még nem is hallottunk

2023. március 22., 14:38

A luxusipar egyrészt próbál nagyon transzparens lenni, ugyanakkor vannak olyan helyszínek, amelyek kevesebb figyelmet kapnak, így a földi halandó számára könnyen a látómezőn kívülre kerülnek.

Ha a szálloda mesélni tudna: így zajlik a Sofitel részleges bontása – Képgaléria

2023. február 27., 13:38

Nemcsak a szerkezet, de a teljesen bebútorozott szobák is látszanak a Duna-parti luxusszálloda bontása közben.

Megkezdődött a Duna-parti luxusszálloda átalakítása

2023. február 16., 16:25

Elindult a Lánchíd melletti ötcsillagos szálloda, a Sofitel átalakítása, már zajlik a részleges bontás.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Párisi Udvar Hotel Budapestben

2021. október 26., 16:37

A Párisi Udvar Hotel csodálatos épülete fényűző kialakításával pazar összefoglalását adja annak a változatosságnak, amit Budapestben szeretünk. Egy este erejéig kipróbáltuk a hotelt.

Budapest 2019-ben: így változott a város idén

2019. december 17., 16:50

Mi épült? És mi minden tűnt el? Hogyan változott 2019-ben Budapest? Hamarosan véget ér ez az év is, így egy kicsit megálltunk, hogy visszapillantsunk rá.

Kávézás az üvegkupolák alatt – megnéztük, milyen lett a Párisi udvar passzázsában nyílt elegáns kávézó

2019. szeptember 12., 13:07

A felújítás előtt évekig üresen álló passzázsba a hotel megnyitása után a recepció és a lobbi mellett egy étterem és bár is nyílt, amit most kipróbáltuk.

Kívül-belül régi pompájában ragyog a Párisi udvar – bejártuk a próbaüzemben működő hotelt

2019. május 31., 17:31

Négy és fél évnyi munka után véget ért a Párisi udvar műemléki felújítása, próbaüzemben már működik is a Hyatt hotellánc új tagja benne.

A Hyatt-lánc hotelje nyílhat meg az egykori, Petőfi Sándor utcai Főposta épületében 2020-ban

2018. július 26., 13:08

A Hyatt szállodalánc tagjaként, 231 szobás hotel nyílhat a régi Főposta épületében a Belvárosban.

Lassan visszanyeri száz évvel ezelőtti pompáját a Párisi udvar – bepillantottunk a restaurálási folyamatokba

2018. július 11., 19:00

A műemléki helyreállítások lassan befejeződnek, 2018 végén pedig már tesztüzemben meg is nyitja kapuit a Párisi Udvar Hotel.

Az épülő Párisi Udvar Hotelben jártunk – mutatjuk, milyen lesz a szálloda belülről

2018. január 23., 14:31

Bejártuk az épülő Párisi Udvar Hotelt, mutatjuk az első, mór hangulatú mintaszobáját is.

Budapest 2018: így változik a város idén

2018. január 12., 16:41

Az idei év tervei, fejlesztései, elképzelései egy hosszú listán, látványtervekkel megtűzdelve.

A Hyatt szálllodalánc tagja lesz a 110 szobás luxusszállóvá alakuló Párisi udvar épülete

2017. szeptember 29., 11:40

A Ferenciek terén álló épület a párizsi Hôtel du Louvre után Európában másodikként, az USA területén kívül pedig harmadikként csatlakozik a Hyatt „The Unbound Collection by Hyatt” brandjéhez.

A Negro új étlappal Szent István teresít

2012. július 31., 02:00

Kortárs magyaros, az örökzöld Cézár-saláta és a populáris klub szendvics: megnéztük és megkóstoltuk, hogy mit reggelizik, ebédel, vacsorázik a Szent István térre, az új étlappal debütáló Negro Bárba érkező turista.

2011. augusztus 18., 02:00

"A sznobizmus előbbre viszi a világot, ha egészséges."

Bíró Lajossal, a Bock Bisztró Séfjével beszélgettünk a tudásról, szerencséről, a nagy mellényről és az álmokról, hogy milyen lenne újra 40 évesnek lenni.