Hamarosan megnyitja kapuit a megújult Art+ Cinema

2023. augusztus 18., 13:39

Teljeskörűen megújulva, bővített programkínálattal várja ezentúl a mozirajongókat az Art+ Cinema és Kávézó.

Csepel bringa, kisvasút, Kincsem, a Vaják és egy sosemvolt erdélyi meseváros – A Szentendrei Skanzenben jártunk

2023. augusztus 2., 11:35

A hatalmas területen elnyúló szabadtéri múzeumban időben és térben is utazhatunk Magyarország területén, sőt még a határon túlra, Erdélybe is. Ismerős, mégis egy másik világ.

Egy belvárosi reggelizőben járt Mads Mikkelsen

2023. július 3., 12:14

A dán színész a Dust Bunny című horrorfilm forgatása miatt tartózkodik Budapesten, a minap az egyik belvárosi reggelizőbe is betért, ahol készített néhány közös fotót a személyzettel.

Mads Mikkelsen Budapesten forgat majd horrorfilmet

2023. április 25., 11:16

A színész a Hannibal alkotójával forgat nemsokára a magyar fővárosban.

Híres budapesti rejtélyek – Más bélyeget, Kiss Béla, a „cinkotai asszonyirtó” női holttesteket gyűjtött

2023. április 24., 11:54

Hasfelmetsző Jackhez hasonló kegyetlensége hírhedt sorozatgyilkossá tette Kiss Bélát, aki házassági hirdetések útján cserkészte be gyanútlan áldozatait.

Őslények a Déli pályaudvaron, oroszlán a kisföldalattin – Vadállatok Budapesten

2023. február 28., 11:18

Azt gondolnánk, hogy vadállatokat Budapesten csak a Fővárosi Állat- és Növénykertben vagy a Fővárosi Nagycirkuszban látni. Ez azonban korántsem magától értetődő.

Mintha egy kihalt világ maradványai között sétáltunk volna – Lejutottunk a Gellért-hegyi víztárolóba

2022. március 22., 15:54

Lejutottunk a Gellért-hegyi víztároló sci-fibe illő medenceterébe, ahol úgy éreztük magunkat, mintha apokalipszis történt volna, mi pedig az itt maradt betoncsonkok és por között sétálnánk.

„Az emberi test egy csoda” – Interjú Piringer Lászlóval, aki keresztülfutotta Amerikát

2021. november 8., 12:43

Piringer László a XXII. kerületben nevelkedett, de messzire került Budapesttől. Idén nyáron ő lett az első magyar, aki szóló magánfutásban átszelte az USA-t.

„Futottam már fejjel a falnak, és csúsztam el banánhéjakon is, mégis érdemes hallgatni a belső hangra” – Klem Viktor-interjú

2021. november 3., 15:28

Október 28-a óta játsszák a mozik az első magyar horrorfilmet, a Post Mortemet, melynek egyik főszereplőjével, Klem Viktorral beszélgettünk rettegésről, intuícióról és a forgatás alatti kihívásokról.

Ártó szellemek – Megnéztük a Post Mortem című magyar horrort

2021. október 26., 15:41

Október 28-tól játsszák a mozik a Terézanyu rendezőjének új filmjét. Bergendy Péter ezúttal nem romantikázott, hanem inkább az ijesztgetést választotta, ráadásul nyomasztó történelmi kulisszák között.

„Kecskét azért nem szoktam áldozni” – interjú Áron Andrással, az Apey & the Pea frontemberével

2019. szeptember 11., 18:13

Az Apey & the Pea aránylag rövid idő alatt a teljes ismeretlenségből a hazai metálzenekarok egyik első számú bandájává nőtte ki magát, sőt a nevüket már külföldön is jegyzik.

Hétvégi programajánló (01.10-13.)

2019. január 10., 17:48

Január második hétvégéjén sem hagyunk senkit iránymutatás nélkül: brunch-ok, kiállítások, színházi bemutatók, lemezpiacok, és még sok más eheti programajánlónkban!

Hétvégi programajánló (07.12-15.)

2018. július 12., 17:27

Hétvégén végre kitelepülhetünk a Szabadság hídra, de ezen felül is találtunk okokat a kimozdulásra: gerillagrillezések, francia utcabál, szabadtéri standbuli, sörfesztivál, borpiknik és Kína egyik legfelkapottabb technóexportcikke is kihagyhatatlannak ígérkezik.

Közel a városhoz, de kellően távol is – Hárs-hegyi minikörtúrán néztük meg a Kaán Károly-kilátót

2018. május 15., 16:34

Egy félelmetes természeti jelenséggel is szembetaláltuk magunkat túránk során.

Móka és kacagás helyett hétszáz férőhelyes garázs – parkoló épül a Vidámpark helyén

2017. október 27., 17:18

Sok-sok képpel felidéztük a Vidámpark fénykorát és majd száz éves történetét.

Van, aki igazi fotós lett – a MyBudapest Photo Project képeinek ereje

2017. szeptember 6., 18:05

A MyBudapest Photo Project immár másodjára adta hajléktalanok kezébe a fényképezőgépet. A tavalyi megmérettetés óta eltelt egy év, mi pedig utánajártunk, mi történt azóta a résztvevőkkel.

Cannes-i sikertörténet: Saul fia

2015. május 28., 02:00

Bekövetkezett, amit mindenki remélt: magyar film Cannes-ban díjat nyert, sőt: díjakat, közülük az Arany Pálma utáni legfontosabbat, a zsűri nagydíját.

Vonattemető a város szélén

2014. április 14., 02:00

Ma már csak vonattemetőnek hívják az egykor hatalmas istvántelki gőzmozdony műhelyt. Az elhagyatott szerelvény-labirintusban egy dermesztő kísértetvárosban éreztük magunkat.

Áprilisi premier körkép - Johnny Depp mindenható és élvezi

2014. április 4., 02:00

Az előző hónaphoz képest kicsit gyengült a mozis kínálat, de még így is találtunk 11 érdekes filmet, ami áprilisban érkezik. A nagy kérdés: visszatér végre az igazi Johnny Depp?

Három városi legenda Mindenszentekre

2013. november 1., 01:00

Közismert budapesti helyszínekhez kötődő urban legend-mesterhármasunkat nem biztos, hogy megtörtént események alapján csépeltük képernyőre - bár ki tudja, a valóság sokszor furcsább, mint a fikció.

Októberi premier-körkép: az űrnácik Manilában kokainoznak

2013. október 2., 02:00

Menetrendszerű filmajánlónkban ezúttal az októberi premierek közül válogattunk. Első ránézésre a filmválaszték nem tűnik olyan lehúzósnak, mint szeptember korán sötétedő, átmeneti kabátos nagytesója, így akár moziba is menekülhetünk a morcos ősz elől.

Premier-körkép: ezeket a filmeket várjuk a legjobban szeptemberben!

2013. szeptember 2., 02:00

Életrajzi filmek dömpingje várható a mozikban szeptemberben, mellettük pedig az új Prikler Mátyás és Szász Károly filmek érkeznek még!

Új Múzeum Méheknek

2013. augusztus 23., 02:00

A Közösségi Méz keretében Budapesten valósult meg az ország első városi méhészete, az Új Múzeum Méheknek.

Premier-körkép – ezeket a filmeket várjuk a legjobban februárban

2013. január 30., 01:00

A február több régóta várt premiert hoz el a hazai mozikba, köztük Budapest "moszkvai vendégszereplését" a Die Hardban.