Kolostor, telefonközpont, minisztérium – Épületek, melyek luxushotelként születtek újjá

2023. augusztus 31., 09:31

Mindig roppant izgalmas, amikor egy funkcióvesztett épület valami más céllal születik újjá.

Csodás lakosztályok a város luxusszállodáiban

2023. június 14., 10:59

Elegáns fővárosi hotelek legszebb lakosztályaiba jutottunk be, összeállításunkban pedig be is mutatjuk ezeket.

A Halászbástyán és a Mátyás-templomon túl – Séta és időutazás a Várnegyed kanyargós utcácskáin

2022. november 22., 15:16

A budai Várnegyed északi oldalán érdemes kalandozni, mert itt bájos, girbegurba utcák, színes barokk házak és megannyi történet fogad minket, ráadásul itt turistaforgataggal sem fogunk találkozni.

Ahol mellbe vág a Mátyás-templom látványa – Megnéztük a Hilton tetején lévő White Raven skybart

2022. július 21., 16:24

A Mátyás-templom, a budai hegyek, a csodás pesti épületek és a Duna leghosszabb szakasza látható a White Raven teraszáról, ahol izgalmas signature-koktélok, finom bárételek és kellemes hangulat vár.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Hilton Budapestben

2021. július 26., 11:53

Úgy döntöttünk, hogy eltöltünk egy napot turistaként Budapesten, úgyhogy álmodtunk egy nagyot, és felmentünk a Várnegyedbe, ahol meg sem álltunk a Hiltonig.

25 hely Budapesten, ahonnan élvezheted az augusztus 20-ai tűzijátékot

2019. augusztus 15., 18:14

Ha szabadba mentek, pakoljatok enni és innivalót, megfelelő ruhát, kisgyereket ne vigyetek a tömegbe, a kutyusokkal csak a városon kívül próbálkozzatok, mi meg mondunk 25 helyet, ahonnan biztosan látni fogjátok az augusztus 20-i tűzijátékot!

Ajtó a sziklában – új bejáratot kapott a Hilton

2016. november 25., 13:33

Ilyen építészeti megoldást nem lehet sok helyen látni.

Eközben az utolsó őszi napok a Várban - képriport

2015. november 5., 01:00

Az újra macskakövezett utcákon, a felújított épületek előtt egy kicsit „Európában” érezhetjük magunkat.