Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

A Kék Hullám Kemping az Anker közbe költözik – Megérkezett a Carson Coma és Piszkor Norbert séf közös menüje

2023. augusztus 2., 10:02

A MADHOUSE-ban Piszkor Norbert executive chef napjaink egyik legnépszerűbb zenekarával, a Carson Comával dolgozott együtt tematikus ajánlatán, hogy elhozzák nekünk gyerekkorunk nosztalgikus ízeit.

A festői szépség életre kelt szinonimája – A Kavicsos-tó és szigetei

2023. március 29., 00:00

Csepeltől pár tekerésre, Szigetszentmiklós határában található, az egykori kavicsbánya helyén, ez a különös tó és szigetei. Mintha csak egy égi festő pingálta volna bele a tájba.

„Megfeledkeztünk a vendégről, mert nyert a gasztroego” – Megújult az óbudai Gléda Vendéglő

2023. március 16., 15:29

Tavaszias márciusi napon érkeztünk az óbudai Mikoviny utcába, hogy újra üdvözölhessük a Glédát, amit a múltban már a szívükbe zártak a fővárosiak, de egy jó ideig nélkülözniük kellett.

A pálpusztai sajt burgonyafánkban, a káposzta mogyoróvajjal teljesedik ki – Hétvégi ebédekre hív a Laurel

2023. február 8., 14:00

A Laurel Budapestben jártunk, hogy kipróbáljuk a közelmúltban indult hétvégi ebédajánlatukat.

Korrektség, finom ízek és sallangmentes vendéglátás – Ettünk egy jót a több mint 30 éves Kisvigadóban

2023. január 27., 15:56

A Kisvigadó étterem a jó értelemben vett hagyományos kisvendéglők egyik utolsó bástyája, mennyei és közérthető ízekkel, korrekt árakkal és szuper kiszolgálással.

„Íz és zsír. Zsír és íz. Én ebben hiszek” – A Laurel Budapestben és Mede Ádám séfnél jártunk

2022. június 14., 12:26

Formabontó ötletként Báthory Gergely tulajdonossal és Mede Ádám séffel vacsoráztunk és beszélgettünk elhivatottságról, ízekről és a francia, a magyar, a japán és a cigány konyha ötvözetéről.

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Ha nem lenne karantén, már a sarokig állna a sor – Megnéztük a #Bi vietnami bisztrót!

2021. március 12., 15:55

Harsanó ázsiai ízek, fúziós konyhatechnikák és baráti árak – nagyon össze kell szednie magát annak, aki idén jobb ázsiai helyet akar nyitni, mint a #Bi Vietnamese food & bar.

Rendeld házhoz a karácsonyt! – Hagyományos és újító karácsonyi menük az ünnepre

2020. december 15., 14:25

Töltött káposzta vagy keleti báránysült? Ha idén inkább házhoz rendelnéd a karácsonyt, ezekből az éttermekből megteheted!

Új étlapok, séfcserék és házhoz rendelhető magasgasztró – Mi újság a fine dining-éttermek háza táján?

2020. október 30., 15:21

Különleges ajánlatok, karácsonyi ajándékötletek, exkluzív vacsorák – megnéztük, mit kínálnak a fine dining-éttermek ősszel.

Kisvendéglő nagy múlttal – Megnéztük a zuglói Aranyhal Vendéglőt

2020. október 28., 15:24

A zuglói Aranyhal Vendéglő mindent hoz, amit egy klasszikus kisvendéglőtől várunk – hagyományos fogások, észszerű árak, kedves kiszolgálás és modern konyhatechnológia.

Újranyitott a MÁK bisztró – elhozták Budapestre a balatoni slágerételeiket

2020. szeptember 30., 12:32

A vakáció véget ért: a MÁK visszatelepült Balatonakarattyáról a fővárosba, hogy megmutassa, milyen jó is tud lenni a lángos és a tojásos nokedli.

Gyönyörű, természetközeli környezetben várja leendő törzsvendégeit a Szőnyi Étterem!

2020. augusztus 13., 14:39

A Szőnyi Étterem filozófiája hogy az étkezés egy olyan élménnyel párosuljon, amiért érdemes visszajárni. Étlapjukon a modern és házias jellegű ételek mellett egészségtudatosabb fogások is szerepelnek.

Portugál-magyar éttermet nyit a Costes Downtown egykori séfje feleségével: nemsokára itt az Essência Restaurant – Tiago & Éva

2020. június 26., 15:02

A Costes Downtown egykori séfje, Tiago Sabarigo feleségével, Évával egy saját helyet készül nyitni a belvárosban.

Yoko Ono-kiállítás, befüvesített főtér, mozi a Dunán – ezerrel pezseg az élet Szentendrén

2018. június 18., 16:59

Idén nyáron különösen megéri felkeresni Szentendrét, ahol az Art Capital rendezvénysorozat keretében eredhetünk az Édenkert nyomába.

Új helyszín, régi mentalitás – megnyílt a Halkakas a Dohány utcában

2017. december 18., 17:59

Novemberben bezárt a Veres Pálné utca Halkakasa, hogy aztán másfél hónappal később egy új, tágasabb helyen nyithasson újra. Megnéztük, milyen lett az erzsébetvárosi változat.

Menü Óbudán, nem csak délben – megnyílt a Semmi Extra - és egy kis kert

2016. október 25., 14:12

A burgeréről híres, többféle ebéd- és vacsoraopciót kínáló helynek a környékbeli irodisták és lakók nagyon fognak örülni.

9 fontos street foodos arc kedvenc éttermei

2016. szeptember 28., 10:27

A budapesti gasztroszcéna jeles képviselőitől kérdeztük meg, hova menjünk jót enni a városban, és melyek voltak a legjobb gasztroélményeik valaha.

Gourmet Fesztivál 2016 – idén is jól esik!

2016. május 13., 13:34

Elstartolt a 2016-os Gourmet Fesztivál, ezen a májusi hétvégén minden a gasztronómiáról szól. Széll Tamás, vad és hal, 20 éves Rosenstein, gumicsizma. Egészségünkre!

Kollázs – új étteremmel erősít a sztárok kedvenc szállodája

2015. június 22., 02:00

Teljesen új koncepcióval nyílt meg a Four Seasons Gresham Palace új étterme. A Kollázsban jártunk.