Mit kerestek az Állatkert tevéi a Hegyvidéken? – Könyv jelent meg a XII. kerület legendás történeteiről

50 izgalmas történetet olvashatunk a XII. kerületről A legendás Hegyvidék – Lebilincselő történetek a kerület múltjából című helytörténeti könyvben.

Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Műanyag dobozos menzaételek helyett fine dining – A Food Revolution új szintre emelte a házhoz szállítást

Műanyag dobozba pakolt, vastagon sűrített ételek helyett éttermi minőség: a Food Revolution vállalta az ételkiszállítás új szintre emelését.

Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

Adventi brunchtól a karácsonyi vacsoráig, akár otthonra is – Hangolódj az ünnepekre az InterContinental Budapesttel!

2023. december 5., 13:02

A főváros egyik legelegánsabb szállodájában nem csak a külföldi vendégeket várják a jobbnál jobb ünnepi programok.

Elegáns ajándékok és nagy koccintások – Innen vásárolj italokat az ünnepekre

2023. november 28., 16:03

Hat helyet ajánlunk, ahonnan könnyedén, akár az otthon kényelméből, online is beszerezhetitek az ünnepi italokat.

Hogyan étkezzünk mentesen úgy, hogy a pénztárcánk se bánja? – Teljesítettük a nagy Kifli-kihívást

2023. október 18., 14:35

A Kifli.hu-nál közel 130 mentes terméket ugyanolyan áron vagy olcsóbban vásárolhatunk meg az év végéig, mint a hasonló kategóriájú nem mentes terméket; leteszteltük az árakat és a kínálatot.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Mostantól Food&Friends néven találkozhatunk a Westend bevásárlóközpont megújult ételudvarával

2023. július 28., 10:23

A Westend eddigi történetének legnagyobb projektjét vehette birtokba szombaton a nagyközönség, hiszen befejeződött Magyarország legforgalmasabb ételudvarának felújítása.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Ahol festői torták várnak, miközben a kulisszák mögé leshetünk – PupiCake a Bartókon

2023. április 18., 14:17

A PupiCake-et Győrffy Orsolya álmodta meg, aki az Auguszt Cukrászdában tanulta ki a cukrászmesterséget, pár éve pedig saját helyet nyitott a Bartók Béla úton.

2000 Ft alatt is jót ebédelhetünk a Rákóczi tér kubai kifőzdéjében, a Ké Bolában

2023. március 23., 09:50

A Ké bolá? annyit jelent Kubában szlengesen: ’Mizu?’ Bementünk a Rákóczi téri helyre, és feltérképeztük, hogy mi a helyzet.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.

Éljen az egészség! – Magunkért és a városért is tehetünk, ha kevesebb húst eszünk

2023. január 13., 12:25

Budapesten számos hely kínál egészséges, növényi étrenden alapuló fogásokat, ha pedig otthon is tudatosabban étkeznénk, akkor érdemes a kifli.hu segítségével belevágni.

Heti programajánló – Jégpályák Éjszakája, Paul Pörtner: Hajmeresztő, Techno Yoga

2023. január 5., 14:38

A januártól mindig egy kicsit tartani szoktunk, lementek az ünnepek, nem történik semmi, de ez nem így van! Egyrészt több időnk lehet magunkra, másrészt pedig Budapest sohasem alszik, sőt!

December 23-án bezár a Szatyorbolt

2022. december 12., 13:19

Bezárnak a hazai termelők élelmiszereit árusító bolthálózat, a Szatyorbolt budapesti üzletei, sőt, van olyan (a Margit körúti), amelyik már ősz eleje óta zárva tart. Etyeken kezdenek új életet.

Az „értelmetlen” híd és a csodálatos csősztorony – Budapest furcsa, bizarr és meghökkentő építményei

2022. november 4., 00:00

Sehova nem nyíló kapuk, sehova nem vezető híd, ilyen-olyan tornyok és egy irdatlan méretű betontégla – bemutatjuk Budapest néhány különös építményét.

Mennyei wrapekkel a bolygónkért – Megnyílt az ország első kizárólag növényi alapú grab&go ételbárja, az OOTON

2022. november 2., 15:16

Mennyei vaníliás túrógombóccal, színes wrapekkel is gondoskodhatunk a bolygónkról, hiszen megnyílt a planteenesek új helye, az OOTON, ahol 100 százalékban növényi alapú finomságokkal várnak.

Sikerre ítélve – Autentikus olasz konyhával nyílt meg a Prato, ami tisztás az erdő közepén

2022. szeptember 19., 13:25

A torinói Fabrizio Caldarazzo séf vezérletével lehengerlő kínálatú olasz trattoria nyílt a II. kerületi Nagyrét éppen újjáépülő sportközpontja felett, a világtól elzárt, paradicsomi környezetben.

Szecesszió és magasélet a külvárosban – A mátyásföldi villanegyedben barangoltunk

2022. augusztus 31., 00:00

Budapest egyik legszebb, sokak által alig ismert századfordulós villanegyedében jártunk Mátyásföldön. Szecessziós villák és régi elit nyári emlékei.

Egyél úgy, mint egy bajnok – Kipróbáltuk Hosszú Katinka új superfoodéttermét, a kooolt

2022. június 10., 12:52

A kooolban Hosszú Katinka és saját séfje által kikísérletezett egészséges, változatos és tápláló fogásokat próbálhatunk ki teljesen elfogadható, szinte gyorséttermi áron.

Kulturális közösségi térként ébredt fel Csipkerózsika-álmából az egykori margitszigeti palackozó – A Kristály Színtér

2022. május 31., 15:28

Idén május 1-jén megnyitott a főváros új kulturális közösségi tere, a Kristály Színtér, amit 5 éven át a Városmajori Szabadtéri Színpad üzemeltet. Bejártuk, megnéztük, bírtuk.

A Trattoria Venezia Budapest egyik legrégebb óta működő olasz étterme – Egy családias sikertörténet

2022. január 20., 15:36

Nagyon kevés olyan vendéglátóhely van ma a fővárosban, amelyik elmondhatja magáról, hogy már 30 éve fogadja a vendégeit. A Trattoria Venezia viszont éppen ilyen – náluk jártunk.

Zamárdiból szeretettel – Az ikonikus Tiki Beach szuper elviteles konyhát nyitott a Ferencvárosban

2021. december 2., 12:44

Juhász Zsuzsi és férje, Orbán Attila egy teljesen új irányú gasztronómiát kínált a Balatonnál, most pedig a fővárosban nyitottak egy kizárólag elviteles „kifőzdét”, Tiki to go néven. Erősen ajánlott!

Egy szuper nápolyi pizzéria a Bartók Béla út kevésbé felkapott részén – Tasty Pizzéria

2021. október 14., 14:15

Az olvasóknak hála sikerült beleszaladnunk az utóbbi fél év top 10 kóstolási élményébe. A Tastyt mindenkinek melegen ajánljuk!