Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

„Befőz, megfőz ön helyett a konzervipar!” – 100 éves Weiss Manfréd egykori konzervgyára

Így váltak hadtápból mindannyiunk kedvenceivé az egészséges Globus konzervek.

Hétvégi programajánló: Finn Filmnapok, disznótor a Fény Utcai Piacon, közösségi kutyás séta

Február közepétől indul be igazán a fővárosi élet. Kinti és benti programokat ajánlunk, a filmnapoktól kezdve a kiállításokon át egészen a buliig.

Te tudod, kinek köszönhető, hogy este kigyulladnak a fővárosi fények? – Ismerd meg Budapest Hőseit!

2023. december 15., 12:56

A Budapest-család dolgozói tartják mozgásban Budapestet, ők működtetik, teszik zölddé, szolidárissá, sokszínűvé ezt a várost, nap nap után.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

Újra megnyílt a Fekete Holló Kisvendéglő, amely visszahozza a piros kockás, igazi budai vendéglátást a Várba

2023. október 18., 11:53

A legendás Fekete Holló szeretné visszahozni az igazi, hamisítatlan kisvendéglők hangulatát a budai Várba autentikus magyar fogásokkal, korrekt minőségben és árakkal.

A kávéháza miatt lett Drechsler-palota, most pedig egy csalogányról nevezték el a W Budapest Hotel éttermét

2023. október 5., 11:06

Mit kell tudni az elegáns, mégis játékos étteremről, ami a Drechsler-palota földszintjén és teraszán üzemel? Mi már kipróbáltuk.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

Óda az óvodai teához – Képgaléria a régi idők menzáiról

2023. augusztus 25., 00:00

Az óra delet üt, az ebéd elejét jelző gong megszólal, fogjuk meg most képzeletben a kicsit vizes műanyag tálcánkat, és álljunk be a nosztalgia kantinja előtti sorba.

Ünnepel az ország, ünnepel a város – A Szent István-napi minifesztiválokon jártunk

2023. augusztus 19., 16:18

Bár augusztus 20-a elsősorban a tűzijátékról szól, az ünneplés három napon át (18-19-20.) tart. Színes, lüktető kavalkád szinte az egész város, úgyhogy megnéztünk pár helyszínt.

Szent István Nap – Háromnapos programkavalkád Budapesten

2023. augusztus 15., 11:24

A Magyarország születésnapja alkalmából megrendezett Szent István-napi rendezvénysorozat részeként minifesztiválok színes kavalkádja várja augusztus 18–20. között a Budapesten ünneplőket.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.

Végre megint köztünk vagy, Fricska! – Ma újranyit a főváros egyik fontos, rajongott étterme

2023. július 19., 15:06

2022-ben már nem nyitott ki a Dob utcai Fricska, ám ma vacsoraidőben újjászületik a kedvenc, ismét kinyitnak, immár Fricska 2.0 néven. Ennél jobb hír nem is érkezhetett volna!

Kiruccanás Budapestről – Michelin-csillagos séfek, hungarikum koktél és paprikás csoki, less be a Fajszi Paprika Manufaktúrába!

2023. július 14., 09:33

A legmagyarosabb fűszerünk, a pirospaprika a Bács-Kiskun megyei Fajszon készül egy Duna-parti kis üzemben.

Ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra – Megnyílt a Kpi’s Soup & More a Nyugati pályaudvarnál

2023. július 6., 16:05

Kicsit magyar, kicsit japán, és nagyon finom ételeket kínál a Nyugati téren nyílt új étterem, ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra.

A juhtúrós sztrapacska és a búzacsíramálé vitték a prímet – A TATI-ban ebédeltünk

2023. június 28., 11:05

Óriási meglepetés volt a TATI-ban kóstolt ebédünk szinte összes étele: harmonikus, természetes és pont annyira modern minden, hogy felismerhető marad ízben és formátumban is.

DANTE! néven új közösségi alkotótér nyílik Budán

2023. június 20., 13:33

A független színtársulat, a Másik Produkció június 14-én egy flashmobszerű tárlatvezetéssel egybekötött eseményen jelentette be, hogy saját alkotóteret nyit a II. kerületben DANTE! néven.

Jönnek a fiatalok, újul a hazai gasztronómia – Mindjárt Gourmet Fesztivál!

2023. május 23., 16:33

Jövő héten MBH Bank Gourmet Fesztivál, készüljünk a legnagyobb hazai gasztroseregszemlére.

„Budapest gasztronómiája és kultúrája a kezdetek kezdete óta nemzetközi” – Saly Noémi-interjú

2023. május 3., 14:50

Május 13-án, a Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásáron Saly Noémi irodalom- és helytörténésszel, íróval is találkozhatunk majd. Az eseményhez közeledve a budapesti gasztronómiáról beszélgettünk vele.

Kata étterem – A legjobb hely, ha glutén- és laktózmentes gasztrokalandokat keresel

2023. április 26., 11:12

Ha olyan étteremet keresünk, ahol az ételek glutén- és laktózmentesek, akkor a Kata Restaurant a tökéletes választás, ahol azonnal magával ragad minket a modern, de mégis barátságos hangulat.

3 év után újra sülnek a steakek a konyhán és csilingelnek a pezsgőspoharak a Baltazár teraszán

2023. március 28., 12:13

A Budai Várnegyed egyik kedvenc helye, a Baltazár megújult erővel tért vissza, minden eddiginél szélesebb választékkal. Kipróbáltuk!