Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

Mindenki megérdemli az egészséges ízeket – A Zili’s Health Barban jártunk

2023. október 4., 13:16

Vegán, paleo vagy cukormentes, a Corvin negyednél található Zili's Health Barban mindenféle étrend követői számára akadnak finom és egészséges ízek.

Ha vágysz már egy jó tacóra, tequilára, quesadillára vagy Margaritára, irány a Hugo’s Bar & Kitchen!

2023. szeptember 27., 11:55

A Hugo’s Bar & Kitchen egy kedves és laza étterem kiváló mexikói ételekkel a Molnár utcában.

Indítsd a hétvégét a Kekszben! – Espresso Sunrise és BBQ reggelire

2023. július 21., 15:39

A Keksz flancolás nélküli, de megbízható reggeliket kínál a VII. kerület kapujában. Ezért gyere el még a nyáron!

3 év után újra sülnek a steakek a konyhán és csilingelnek a pezsgőspoharak a Baltazár teraszán

2023. március 28., 12:13

A Budai Várnegyed egyik kedvenc helye, a Baltazár megújult erővel tért vissza, minden eddiginél szélesebb választékkal. Kipróbáltuk!

Zöldebb fogások, zöldebb vendégtér – Megújult a Brót pékség a MOM Parkban

2023. március 27., 11:19

Fenntartható szemlélettel, több mint 20 új termékkel, kényelmesebb és még zöldebb vendégtérrel, Brót by Villa Bagatelle néven nyitott újra a 12 éves Brót a MOM Parkban.

Kenyér és szerelem – A Randevú Pékségben jártunk és bruncholtunk

2023. március 24., 10:43

Viktória és Bálint története mesébe illő és romantikus: a Paulay Ede utcában nyitották meg pékségüket, ám a kenyér és a croissant nemcsak közös vállalkozást hozott az életükbe, hanem szerelmet is.

Heti programajánló – Dupla Bëlga-koncert, Sandbox Flashnight, a magyar kultúra napja

2023. január 19., 15:37

A január mindig egy kicsit unalmasnak, eseménytelennek tűnik, de ennek nem kell így lennie! Főleg, hogy minden héten a legjobb programokat gyűjtjük nektek össze, és ez ezúttal sincs másképp!

Minibisztró nyílt Újlipótvárosban – A Kona amilyen kicsi, olyan szeretni való

2022. szeptember 26., 14:03

A zegzugos utcák, a folyton nyüzsgő Pozsonyi út és a helyiek barátságos, ám kissé zárt közössége adja Újlipócia egyedi lüktetését, az apró Kona Bistro pedig remekül illeszkedik a környék forgatagába.

Jónás kijött a Bálna gyomrából – A Bikás parkban nyílt újra az egyik kedvenc sörbárunk

2022. május 2., 14:07

Annyira vártuk már az újranyitást és a frissen csapolt Reketye söröket, hogy megkértük Reketye-Trifán Zoliékat, hadd mehessünk a hivatalos nyitás előtt egy órával a kacsákkal teli tavacska partjára.

Guacamole, ceviche és latin életérzés – Dél-Amerika ízeivel nyitott meg a La Movida Erzsébetvárosban

2021. június 22., 10:53

A Dohány utca multikulturális kínálata nemrég dél-amerikai fúziós konyhával színesedett tovább. A La Movida napközben az autentikus ízek, este pedig a forró latin zene szerelmeseit várja.

Otthonos tex-mex ízek a Somogyi Béla utcából - a Kaktusz mexikonyhában jártunk

2020. február 14., 14:01

Kaktuszos burger, szaftos burritók, függőséget okozó tacók és melegítő levesek – a Kaktusz mexikonyhában a tex-mex és a házias tökéletes keverékére bukkantunk.

Mexikó a Szigetre jött – a Victor's TACO-ban megkóstoltuk a húsos és a vegán verziót is

2019. augusztus 9., 14:35

A Sziget egyik legkisebb food truckjából egy falat Mexikót szerezhetünk be – egy húsos és egy vegán kézikocsi várja azokat, akik megkóstolnák, milyen is a valódi mexikói utcakaja!

Hétvégi programajánló (10.18-23.)

2018. október 18., 18:50

A hosszú hétvége apropóján nem kevesebb mint hatt napra ajánlunk közel ötven különféle programot: a disznótoros termelői piacoktól a pop-up kiállításokon át a belvárosi dzsungelmókáig.

Napközihangulat és vegán menza a Rákóczin – a Szakkörben jártunk

2018. szeptember 13., 19:09

A város egyik legeredetibb vintage/thrash ruhaboltos-művésze egy közösségi teret nyitott a Rákóczin, vegán menzával és vinylekkel (is).

¡Buenas tardes! – megjött Tereza eredeti mexikói konyhája

2018. június 7., 13:06

Egy jobb sorsra ítélt udvar, rengeteg puha avokádó, néhány plasztik Szűz Mária és egy babarózsaszín pit box – ezek mind Terezát jellemzik.

Brunch kilátással – megnyitott a TOPRUM, Budapest új rooftop bárja

2018. április 23., 17:47

Felettünk az ég, alattunk a belváros és az Egyetem tér.

UV-ban és gyertyafényben rameneztünk az új Baotiful/Impostorban

2018. január 19., 14:56

Végre nem kell tovább Baotiful/Impostor nélkül maradnunk, a Vitkovics Mihály utcában üdvözölhetjük őket.

Az őrült amerikai Budát eteti – Johnny's Bistro

2016. december 12., 10:54

Egészen a Szarvas Gábor útig utaztunk, hogy elképesztően feldíszített shakeket és összesütött nacho csipszet kóstoljunk.

Teszteltük a Ritz-Carlton Hotel új éttermét – ilyen a Deák St. Kitchen

2016. április 4., 19:08

Hamarosan nyit Budapesten a legújabb Ritz-Carlton hotel: benéztünk a hivatalos megnyitó előtt néhány nappal, hogy feltérképezzük az étel- és koktélkínálatot.

Burrita Bar – burrito, ahogy tetszik

2013. február 12., 01:00

A padthai wokbar tőszomszédságában fellelhető Burrita Bar, a mexikói konyha egyik legnépszerűbb fogására, a burritóra koncentrál, és trendi, kortárs formában tálalja.

Hard Rock Café Budapest – Burger, Misi, rock and roll

2013. január 29., 01:00

Egy burgerteszt erejéig a legendás Marika néni féle, a legjobb bódés Óbudán és a KNRDY milliárdos burgere után - a belvárosi rockszentély, a Hard Rock Café felé vettük az irányt.