Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Vagány koktélok, látványos tálalás, világ körüli kalandok – A ShowRumban jártunk

2023. június 8., 12:15

A ShowRum spirit- és koktélkínálata teljesen eltér a megszokottól, igazi ritkaságokat kóstolhatunk, a signature koktélok pedig mind ízben, mind látványban abszolút egyedi élményt kínálnak.

Uncensored Restaurant – Világ körüli gasztrokaland egy titkos ajtó mögött

2023. február 2., 16:31

Mintha csak egy elitklubba nyernénk bebocsátást, épp olyan megérkezni Budapest egyik legegyedibb éttermébe, ahol a gasztronómiai kalandozást egy igazi vizuális világ körüli utazással köthetjük össze.

Távol-keleti utazás akár minden este – Megnyílt a belvárosban az ázsiai ihletésű, fúziós Badhanna

2022. május 19., 14:30

A thai, a japán, az indonéz, a dél-koreai vagy a kínai konyha? Szerencsére már nem kell választanunk közülük, hiszen a most nyílt Badhanna fúziós ázsiai konyhája remekül megragadja ezt a komplexitást.

Éhes tekinteteteket Perura vessétek – A nemrég nyílt Pisco étteremben jártunk

2022. március 17., 12:29

Viszonylag kevésszer tekintünk úgy Perura, mint a gasztronómia egyik fellegvárára, és ezt nagyon-nagyon rosszul tesszük. Szerencsére megnyílt a Pisco, ahol kiváló perui fogásokat kóstolhatunk.

Panorámás barangolás, kreatív kitérők, titkos könyvtár meg egy Bambi – Egynapos séta az ébredező Margit-negyedben

2022. január 25., 10:50

2021 tavaszán indult a Margit-negyed revitalizációját célzó program, egynapos sétánk során megnéztük, mit tartogat Buda kapuja, és csokorba szedtük régi-új kedvenceinket.

Viszlát, töki pompos, helló, karácsonyi street food kaland – A Winter Food Festen jártunk

2021. december 3., 15:13

A Mazel Tov, a Tereza, a Smoke Riders, a 101Bistro, desszertfronton pedig a Chimney Cake összefogott, hogy elhozzák nekünk a karácsonyi vásáros fogások új generációját.

Winter Food Fest a Deák téren – Karácsonyi gasztrokaland a Terezától a 101Bistróig

2021. november 26., 13:44

Ideje búcsút intenünk a klasszik karácsonyi vásári ételeknek és üdvözölni a változatos nemzetközi street food fogásokat a Winter Food Festen.

Jazz, pezsgő, osztriga – Őszköszöntő gasztrokaland a Lágymányosi-öbölben

2021. október 1., 10:19

Október első hétvégéjén hatalmas koccintások, finom falatok és kellemes muzsika mellett indíthatjuk az igazi őszt a Lágymányosi-öböl dunai szakaszán.

Nyit a Turbina, A Kávé Napja, 30 éves a Budapest Táncszínház – Programajánló (09. 30. – 10. 06.)

2021. szeptember 30., 15:58

Az esősebb október eleji napok is számos izgalmas programot tartogatnak nektek.

„Titkos szóbeszéd” egy gasztroszínházról – Rácz Jenő hamarosan nyíló éttermében, a Rumourban jártunk

2021. május 7., 12:55

Ötletes és egyedi koncepció keretében nyitja első magyar éttermét Rácz Jenő a Gerendai Károly fémjelezte gasztrobirodalmon belül.

„Hivatásunknak érezzük a magyar konyha ízeinek népszerűsítését” – lakoma a Nagy Fa-Tálban

2020. június 25., 12:34

Magyaros ízek, tradíciók és faszénen sült grillételek, folklór hangulat, élő cigányzene – a belváros szívében!

Idén újra elindul adventi játékunk – december 1-jétől ablaknyitogatásra fel!

2019. november 29., 16:49

Hagyományunkhoz híven az ünnep közeledtével ismét izgalmas játékkal készülünk – mi is megalkottuk saját adventi naptárunkat, és értékes ajándékokkal töltöttük fel. Lássuk, mit kell tennetek!

Pángalaktikus Gégepukkasztó a Kertész utcában – Douglas Adams ihlette az új Színes Város-falat

2017. szeptember 12., 11:43

Elkészült a Színes Város Budapest Fesztivál harmadik tűzfala, mely a Galaxis útikalauz stopposoknak egyik részletét dolgozza fel.

Különleges thai étterem a XIII. kerületben - Green Thai

2014. június 26., 02:00

A Green Thai ötvözi az általunk megszokott éttermek és egy thaiföldi utcai kifőzde stílusát és meglepő módon csak magyar szakácsokkal dolgozik.