A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

tegnap, 12:16

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Premier előtti vetítésekkel és a közelmúlt kedvenceivel jön az Artmozik éjszakája

Idén már a 13. Artmozik éjszakáját rendezik meg a budapesti művészmozikban.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

Benéztünk a műterembe – Itt készült Nemes Márton a Velencei Biennáléra

Nemes Márton 300 négyzetméteres, a Kazinczy utca egyik legszebb épületében található műtermében készült a Techno Zen című alkotás.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Az ember, akinek matek volt a képzőművészet – A Vasarely Múzeumban jártunk

Az op-art atyjának Budapesten a Szentlélek téren van múzeuma. Ebben jártunk, hogy a Franciaországban élt művész színeiben és formáiban gyönyörködjünk.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Budapest egyik utolsó magánutcája, ahol „János vitéznek” külön emelete volt – A Haris köz története

Gazdag görög kereskedők bazárja, a János vitézt inspiráló huszár kapitány építkezése és Pest legdurvább kettős gyilkossága is a Haris közben volt.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Új, a sportoláshoz kötődő kollekciót mutatott be tavaszra Újbuda egyik kedvenc üzlete, a Fiók

A Fiók egy pici üzlet Újbuda szívében, de ha lemegyünk, biztosan eltűnik tér és idő. Most a sportok szerelmeseinek készültek izgalmas darabokkal.

10 érdekesség 1848–1849 alakjairól – A rebellis grófnőtől az utolsó 48-as veteránig

Az örök katona, a rebellis grófnő és a soha meg nem őszült Jókai – történetek a szabadságharc ismert alakjairól.

A fejesember életműve – Szurcsik József bizarr és groteszk képei a Műcsarnokban

A különleges világgal bíró alkotó kiállítása, A Varázsló kertje szürreális utazás egy mágikus bolygón.

Már otthon is könnyedén elkészíthetjük a legismertebb ginalapú koktélokat – Megérkezett az Opera Cocktail Series

Az Opera Gin gyártója bemutatta az Opera Cocktail Series névre keresztelt terméksort, ami a négy klasszikus ginalapú koktélt kínálja.

Közért, önki, ABC, csemege – Így vásárolt régen Budapest

Összeszedtünk néhány kortörténeti lenyomatot, vagyis régi fotókat budapesti élelmiszerüzletekről. A századelőtől a '80-as évekig.

Hétvégi programajánló: Frankofón Filmnapok, Fényművészet a Biodómban, szobanövényvásár a Lumenben

A szép tavaszias napok egyre jobban meghozzák a kedvünket az olyan programokhoz, amelyekkel a lakásunkat is kicsinosíthatjuk.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Csoda, hogy nem halt meg senki – Az egyik legsúlyosabb vonatbaleset a Nyugati pályaudvaron

A szerencsének és a gyors reagálásnak köszönhető, hogy haláleset nélkül végződött az a baleset, ami 1962 őszén történt a Nyugati pályaudvaron.

Budapesti utcanevek, melyek jelentését talán még az ott élők sem ismerik (2.) – Az anilintól a vasbakterig

Különleges utcanevek sorozatunk második részében újabb 10 utcanevet gyűjtöttünk össze.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Budapest és a bűvös 7-es szám

Rejtélyes oknál fogva a 7-es számot misztikus titokzatosság lengi körül. Ezért megnéztük, mi az, ami kötődik vagy kötődött ehhez a számhoz Budapesten.