Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

„Nem a profit a lényeg, hanem az értékteremtés” – Megnéztük a Másik Szobát

Jótékony kortyok – a Budapest Bike Maffia kávézójában minden itallal garantáltan az alapítvány munkáját támogatjuk.

Különleges desszertekkel készültek karácsonyra a budapesti luxushotelek

2023. december 21., 12:09

Körbenéztünk a budapesti ötcsillagos szállodák háza táján, hogy mivel rukkoltak elő az ünnepi időszakra édességfronton.

Még nagyobb koripályával, új fényhíddal és finom téli frissítőkkel vár idén a Budapest Park Jégvilága

2023. december 15., 15:24

Koncerthelyszínből koripálya – idén több újdonsággal is vár a Budapest Park Jégvilága.

Monodesszert-karácsonyfa, bejgli, sütiválogatás – A MONO Cake & Dessert ünnepi meglepetései

2023. december 4., 14:56

Sokan úgy gondolják, hogy a mentes sütik sosem hozhatják azt az ízélményt, mint hagyományos társaik, de a MONO Cake & Dessert erre alaposan rácáfol.

Csússz bele a télbe! – 12 budapesti jégpálya a korizás szerelmeseinek

2023. december 4., 09:56

Ne hagyd, hogy a hideg elvegye a kedved a kinti mozgástól! 11 budapesti korcsolyapályát ajánlunk az önfeledt csúszkáláshoz.

24 nap, 24 program – Készülj a We Love Budapest adventi naptárával az ünnepre

2023. november 30., 13:26

Hamarosan kezdődik az advent, mi pedig minden napra ajánlunk egy programot az ünnepre készüléshez.

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Édesítsd meg a hideg téli napokat! – 6 ünnepi édességlelő helyet ajánlunk

2023. november 29., 11:21

Bejgli vagy flódni, mákos vagy diós, cupcake vagy szaloncukor, bonbon vagy mákosguba-torta. Ki ne örülne egy ilyen édes meglepetésnek?

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Csoki- és sütimennyország a hagyomány és a megújulás jegyében – A GoBuda Mall Stühmerben jártunk

2023. november 20., 17:04

A Stühmer a GoBuda Mallban nyitotta meg első budapesti mintaboltját, ahol nemcsak termékeikből kaphatunk ízelítőt, hanem saját készítésű süteményeiket is megkóstolhatjuk egy finom kávé társaságában.

A Római-parton nem áll meg az élet – Télikerttel és korcsolyapályával készül a Miamor

2023. november 10., 11:03

A Római-part kedvelt szórakozóhelye, a Miamor az őszi-téli szezonban sem zárja be kapuit, a fedett, fűtött télikerttel, szuper programokkal, november 4-től pedig már jégkoripályával várnak minket.

Két hely, amit régóta ismerünk és szeretünk – Megújult az Ahoy! és a Waffle & Love

2023. október 19., 15:35

Új belső térrel és baileyses ízekkel vár a Waffle & Love, és új, tágasabb helyszínen az Ahoy!

Ráérős reggelikkel újít az Oinos olasz étterem a Rákóczi téri Vásárcsarnokban

2023. október 17., 13:05

Mostantól brunchcsal is vár az otthonos Oinos a Rákóczi téri piacon.

Egy csodás kávézó és az Arany János utca titkos kertje – A Meron Budapestben jártunk

2023. október 3., 15:21

A romániai franchise első kávézója méltó a megújult Arany János utcához, egy titkos kertet szemlélve élvezhetjük a finom feketénket.

Nyugati érzés volt, de már nincsenek velünk: Dunkin' Donuts, Wendy’s és Dixie Budapesten

2023. július 5., 13:42

Ugye rémlik még a Wendy’s vörös copfos kislánya?

Ha egy igazán különleges kiülős helyet keresel kilátással, koktélokkal és street fooddal, irány a Savoyai Terasz!

2023. július 3., 13:00

Itt egy újabb indok, miért éri meg ellátogatni a Várnegyedbe, ha finom koktélokra, borokra, minőségi sörökre vagy street foodra vágyunk: a Savoyai Terasz.

Fald fel a bögrédet! – Csokival bélelt tölcsérből cappuccinózhatunk a ConTe Caféban

2023. május 17., 15:43

Ropogós waffeltölcsér, benne vastag csokiborítás, amit forró kávé, langyos tej vagy más finomságok olvasztanak meg. Az édes élvezetek elszabadulnak a Bazilikánál.

Különleges élmény Budapesten – Dunai sétahajózás a laza elegancia jegyében

2023. április 5., 08:55

Kipróbáltuk a Duna Cruises sétahajóját, ahol nemcsak a csodás panorámában gyönyörködtünk, de az elegáns Citadella hajón fenséges kávékat és koktélokat kóstoltunk.

Modern restivel bővült a Batthyány téri metró- és HÉV-megálló – Kapható a nosztalgia az Utasellátóban?

2023. március 6., 15:45

Nyílt egy Utasellátó a Batthyány téri aluljáróban! Nosztalgiát csak nyomokban, kedvességet nagy mennyiségben tartalmaz.

Heti programajánló – Indoor Sörfesztivál, Kerala Dust, növényvásár a MANYI-ban

2023. február 23., 13:10

Japán-magyar szinkronszínházi performansz, sörfesztivál, Kerala Dust koncert – ezen héten sem érdemes otthon maradni! Különleges programokat ajánlunk, amikkel beléphetünk a tavaszba.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – Étteremújdonságok és a legújabb gasztroszereplők

2023. február 3., 15:51

Összegyűjtöttük a közelmúltban nyílt és tesztelt gasztrohelyeket, hogy egy csokorban legyenek.

Ágyba reggeli, ágy nélkül – Ilyen a Veres Pálné utca Deszkája

2023. január 26., 12:58

Régebben a Tortaszalon üzemelt a Veres Pálné utcai üzletben, ám mostanra egy törzshelygyanús, nagyon otthonos bruncholda lett belőle, ahol Mázli kutya is nagy szerepet kap.

Közel 600 pihe-puha mackó és 1600-féle forró csoki otthona – Nagyobb helyre költözött a Rengeteg RomKafé

2022. december 21., 14:28

Kedvenc macis, forró csokis helyünk, a Rengeteg RomKafé világosabb és az eddiginél kétszer nagyobb helyre költözött, ahol mintegy 570 játék macival és 1600-féle forró csokival vár minket.

Adventi koncertek, csokimennyország és gasztrokalandok Óbuda legnagyobb bevásárlóközpontjában, a GOBUDA Mallban

2022. december 14., 10:30

A GOBUDA Mallban nemcsak a karácsonyi vásárlást intézhetjük el, de december 17-én a kicsiket és a nagyokat is szuper adventi koncertek várják, Rutkai Bori, Szalóki Ági és Nyári Károly lépnek fel.