Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Bocs, itt még mindig isteni a focaccia! – Új egységet nyitott a Scusi az Arany János utcában

Új egységgel jelentkezett az olasz szendvicskülönlegesség budapesti kirendeltsége.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Új egységet nyitott a Salve, már Újbudán is kapható Ferencváros egyik legjobb pizzája

Könnyed tészta, remek olasz alapanyagok, friss saláták, kedves kiszolgálás – Újbudán is van már Salve pizza!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

A nettó hedonizmus péksütis pultja – Benéztünk a Ráday utcai Bageribe

2023. szeptember 15., 09:36

Gyönyörű krémes-gyümölcsös finomságok, vaj és péksütemények illata. Ellátogattunk a Bageribe.

Így érdemes száz évig élni – A Dolce Buratában jártunk

2023. augusztus 21., 16:38

A Hunyadi téren nyílt Dolce Buratában az olasz kifinomultság és életszeretet olyan proseccók és tészták segítségével mutatkozik be, amiket máshol még nem kóstoltunk.

Van az a szerelem, ami nem múlik el – A D’Al Michele római szeletes pizzája pont ilyen!

2023. július 24., 15:56

Egy forró nyári napon leugrottunk a Lajos utca túloldalára, a szerkesztőséggel átellenben, és ámulatba estünk, hogy hogyan fér el a D’Al Michele kis terében több mint 10-12-féle pizza.

Egy zuglói törzshely, ahol a pizzának és a bornak is sztorija van – A Vinozzában jártunk

2023. július 19., 16:54

A Rákos-patak közelében, az egykori Lucky Hotel nosztalgikus épületében nemrég egy új zuglói kedvencet avattunk. A Vinozza egy olaszos étterem és borbár, ahol jó elidőzni. Ezért gyere el te is!

Eddig miért nem volt ilyen pizzéria? – Gianni olyat húzott, hogy csak pislogunk

2023. június 21., 16:07

A jól ismert Pomo D’Oro égisze alatt nyitott egy pizzabár, mi pedig ki is próbáltuk.

Brunch a Hegyvidéken – Olaszos reggelivel vár ránk a Felicita

2023. február 20., 13:47

Ha egy igazán klassz helyet keresünk, ahol kellő lendülettel indíthatjuk a napot, akkor mindenképp látogassunk el a XII. kerületbe, az olasz Felicitába.

Kedvenc gasztrokönyveink 2022 karácsonyára: nemzetközi szerzőktől (2. rész)

2022. december 20., 16:28

Az adventi időszakra készített gasztrokönyves összeállításunk második epizódja következik, kifejezetten külföldi szerzők kiadványaival.

Budapest legjobb kenyerei – Heti képgaléria (26. rész)

2022. augusztus 22., 14:52

Kívül rusztikus, roppanós héj, belül puhán foszló, kovászos tészta. Új galériánkban összegyűjtöttük nektek a legfinomabb kenyereket, bagetteket és kalácsokat Budapest minden szegletéből.

Salve – Kiváló nápolyi pizza a Thaly Kálmán és Tűzoltó utca sarkán

2022. június 2., 12:35

Varga Giuliettáék a Tűzoltó utcában nyitották meg a Salvét, ahol remek nápolyi pizzát készítenek olasz alapanyagokból. De már nemcsak a pizzákért, hanem a focacciákért is érdemes hozzájuk betérni.

Kispékség nagy szívvel – A XVIII. kerületi Szakajtó kispékségben jártunk

2022. május 2., 10:51

A XVIII. kerületben egy kedves, kertvárosi terecske kellős közepén, a tavaly ősszel megnyitott Szakajtó kispékségben jártunk, ami nem véletlenül vált hamar a környék legnépszerűbb pékségévé.

Kisüzemi sörök és sörlimonádék canotto pizzákkal – Megnyitott a Deák térnél a hübrisbeer&pizza

2022. április 21., 14:34

Panaché, shandy, hübris és canotto. Na hogy is van ez? Itt egy vadiúj hely, ahol a ropogós nápolyi pizza összefut a tökéletes korsó sörrel, ti pedig hamarosan a legjobb barátaitokkal.

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Kovászforradalom Óbudán – A Bécsi úton nyitott új pékséget az Artizán

2021. augusztus 19., 16:31

Minőségi kézműves pékáruval, finom kávéval és frissen facsart levekkel nyílt meg a második Artizán pékség.

Családias hétköznapok a Városligetben – A Léghajó KERT-ben jártunk

2021. július 7., 16:40

Nem egyszerű az élet, ha az ember egy játszótér és egy új sportkomplexum között, a Városligetben nyit helyet, de a Léghajó KERT nagyon ügyesen egyensúlyoz a sokfajta vendégigény között.

Pizza, pasta, dolce vita – Az Allegro di Fragola pazar ízekkel és kulturális kalandokkal vár a Bartók Béla úton

2021. június 9., 15:54

A Bartókon nyitott meg a Fragola negyedik étterme, az Allegro, ahol az olasz életérzés és az édes élet titkának nyomába eredtünk.

Ezek a helyek nyíltak 2020-ban Budapesten

2020. december 23., 12:54

Nehéz év volt, mégis rengeteg szuper étteremmel, bisztróval és kávézóval gazdagodtunk: ezek a helyek nyitottak 2020-ban.

Delikátbolttal megtoldott pékséget nyitott Szabadfi Szabi a Bem téren

2020. december 11., 16:35

Prémiumszendvicsek, kistermelői alapanyagok és Szabadfi Szabi mesés péktermékei a Bem téren nyílt új Panificio il Basilicóban.