Az elbontott híd, a meg nem valósult teniszcsarnok és Casanova legendás csábítása – A Batthyány tér története

A Margit híd és a Lánchíd között kábé félúton fekvő tér a méretéhez képest kimondottan forgalmas része Budának, ahol egykor országos vásár volt, majd itt állt a Kossuth híd budai hídfője is.

Tiltott zónából lett kiállítóterem a Deák téri M2-es állomáson

A kiállítóterem időszakosan és csoportosan, regisztráció után látogatható, márciusban és áprilisban ingyenesen.

Egy hónapon keresztül most a Deák téri Bamba Marhában is kipróbálhatjuk a smash burgereket

Pop-up smash burger hónap a Bamba Marhánál – a Deák téri egységben megkóstolhatjuk, hogyan kódolták Jancsa Janiék a legújabb burgertrendet.

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Budapest izgalmas, rejtett tornya, amin még a turáni átok sem fogott – A Pogánytorony

2023. december 1., 00:00

Aranyhegy csendes, kertvárosi környék. Itt szinte semmi nem történik. Cserébe viszont itt találjuk a radikálisok által 1936-ban emelt Pogánytornyot, aminél érdekesebb építmény kevés akad a városban.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Budapest a lábunk alatt – 8 különlegesség a járdán, amiért érdemes megállni a rohanásban

2023. november 16., 00:00

Nyolc olyan különlegességet gyűjtöttünk össze a városban, amelyekkel a cipőnk orra és talpa rendszeresen találkozhat a járdán.

A legszebb budapesti mozaikok nyomában – Hungáriától a lovagokon át a sörkirályig

2023. november 15., 16:44

Hatalmas, színes mozaikok Budapest felett. Csak ámulunk és bámulunk.

Agyagbánya, emberpiac és egy kultikus magyar film – Török Ferenccel a Széll Kálmán térről beszélgettünk podcastünkben

2023. november 8., 13:20

Podcastünk legújabb részének vendége Török Ferenc, a Moszkva tér című kultikus film rendezője.

Benéztünk a műterembe – drMáriás

2023. november 2., 13:04

Új albuma és CD-je kapcsán a hazai közélet és politika legszellemesebb kritikusával, Máriás Bélával, vagyis drMáriással beszélgettünk műtermében.

Gyilkosok, egy szerelmes macska és az anyák megmentője – Új magyar filmek a mozikban

2023. október 20., 10:20

November 30-ig, vagyis szűk másfél hónap alatt összesen 6 új magyar film kerül a mozikba, továbbá egy koprodukciós alkotás is. Ezekhez szeretnénk kedvet csinálni, irány a mozi!

Hétvégi programajánló – Lumina Park-megnyitó, 360 Design Budapest, De Markt lemezvásár

2023. október 18., 15:20

Kedvenc hétvégéink azok, amelyek egy nappal tovább tartanak, mint általában. Az október 19. és 23. közötti néhány nap is ilyen, és várhatóan sokféleképpen kikapcsolhatunk. Mutatjuk is, hogyan!

„New York, te kávéház, ahol oly sokat ültem” – A világ legszebb kávéházának története

2023. október 13., 00:00

Már megnyitásakor a világ legszebb kávéházaként emlegették – és a 20. század második felének viharai után ma már újra büszkén viseli ezt a címet.

„Nem az idő halad, mi változunk.” Valóban változunk? – Megnéztük az EMBTRAG előadást a Katonában

2023. október 9., 16:33

Az EMBTRAG az embert foglalkoztató örök kérdéseket feszegeti, és bár az igazság olykor övön aluli ütésként érkezik, itt-ott helye van a humornak is.

Vácon és Budapesten forgat együtt a Dallas Bobbyja és Scherer Péter

2023. szeptember 19., 11:45

Szeptemberben elkezdték forgatni a Dallas Bobbyjával, Patrick Duffyval és Scherer Péterrel Vékes Csaba gombfociőrültekről szóló vígjátékát, a Lepattanót.

Egy eltűnt szálloda nyomában – A Hungária Nagyszálló

2023. augusztus 27., 00:00

A Duna-korzó patinás szállodái a II. világháborúban pusztultak el. Köztük volt egy igazi legenda is, a Hungária Nagyszálló, más néven a Grand Hotel Hungária.

Mesél az Üllői út – 2. rész: A Nagykörúttól a Nagyvárad térig

2023. augusztus 7., 10:17

Tovább folytatjuk sétánkat Budapest leghosszabb, 15,6 kilométeres sugárútján, és ezúttal a Nagykörút és a Nagyvárad tér közti szakaszt, az ún. belső Üllői út hosszabbik felét járjuk be.

Budapesti lépcsőházak – Budai Bauhaus, avagy a híres dugattyús ház a Margit körúton

2023. augusztus 6., 00:00

A 30-as években épült luxusbérház még mindig sokat megőrzött a régi idők eleganciájából, és egy űrliftet is találunk benne!

Új üzletet nyitott a népszerű olasz fagyizó, a MAMO

2023. június 20., 11:18

Kipróbáltuk az új, Tompa utcai MAMO gelatót.

Csodás lett a régóta zárva lévő Drechsler-palota – Megnéztük a W Budapest Hotelt

2023. június 20., 11:03

A Lechner Ödön és Pártos Gyula tervezte csodaszép palota hamarosan ötcsillagos szállodaként nyílik újra. Még a nyitás előtt bejutottunk, hogy megnézzük, mi minden újult meg és változott az épületben.

Dübörgött a luxus az Ezredéves Országos Kiállításon – Champagne-ok és gyémánttiarák a fókuszban

2023. május 18., 11:09

Magyarország egyik nagy pillanata kétségkívül az 1896-os millenniumi kiállítás volt a Városligetben, ahova tódult is a nép szemügyre venni, hol tart az ország – elsősorban iparilag és gazdaságilag.

Állatpiac, szegényház, az első óvónőképző és a város legszebb templomai – A Rózsák tere története

2023. május 14., 00:00

A Rózsák tere Erzsébetváros egyik legszebb tere, melynek arculatát nagyban meghatározza a közepén trónoló gyönyörű templom, az Árpád-házi Szent Erzsébet-plébániatemplom.

Budapest még szebb lenne ezekkel – 3 eltűnt vagy meg sem valósult elegáns park

2023. május 12., 11:29

Három olyan zöldfelületet mutatunk most be, amelyek vagy eltűntek a városból, vagy meg sem valósultak.

Ahol Beethovennek is megvolt a kedvenc helye – A martonvásári Brunszvik-kastélyban jártunk

2023. április 24., 00:00

Magyarország egyik legszebb kastélya a gótikus benyomást keltő, hófehér falú martonvásári kastély, Budapesttől fél órára. Lenyűgöző park, három jó múzeum és egy jó étterem is várja az idelátogatót.

Hangulatos kisfilmmel és a Katona József Színház színészeivel jelenti be idei nyitását a Budapest Park

2023. április 21., 14:23

Április 27-én nyit a Budapest Park, ahol májusban ünnepli 40. születésnapját a Katona József Színház. Most a társulat néhány tagjának közreműködésével a nyitást bejelentő kisfilm készült.