6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

Növényi alapú ételek skandináv életfilozófiával tálalva – A Hÿgge Bisztróban jártunk

2023. december 1., 12:51

„Ellenszer a hideg időre, az esős napokra és a mindent beborító sötétségre” – a Hÿgge Bisztróban azt kaptuk, amire most vágyunk.

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

A virsli új ruhája – A Blue Monkey Hot Dog

2023. november 7., 00:00

A Nyugati téren, a pályaudvarral átellenben három éve nyitott meg az a hotdogozó, ami teljesen felülírja azt, amit eddig gondoltunk a méltán népszerű street food finomságról.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Ahol a „szegény ember kenyeréből” street food finomságot varázsolnak – A Móricz Zsigmond körtéri Krumpli.

2023. szeptember 29., 10:11

A Móricz Zsigmond körtéren a hetekben megnyitott, Krumpli. nevű street food hely belga-holland recept alapján készült sült krumplival várja e gasztroműfaj rajongóit. Érdemes engedni a csábításnak.

Nagyika rántott húsa vagy egy jó sörözés a Bartók legújabb helyén – A Kréta Bisztróban jártunk

2023. augusztus 7., 10:20

Őszinte, sallangmentes vendéglátás és szuper hagyományos rántott hús várja a Gárdonyi térnél a lelkes vendégeket.

Lehet műanyagmentes a július, de legyen környezettudatos az egész év! – Íme néhány haladó szemléletű hely

2023. július 18., 10:00

Elhoztunk néhány bolygóbarátabb helyet a műanyagmentes július kampány apropóján.

Ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra – Megnyílt a Kpi’s Soup & More a Nyugati pályaudvarnál

2023. július 6., 16:05

Kicsit magyar, kicsit japán, és nagyon finom ételeket kínál a Nyugati téren nyílt új étterem, ahol a tonkacu és a gulyásleves is felfért az étlapra.

A juhtúrós sztrapacska és a búzacsíramálé vitték a prímet – A TATI-ban ebédeltünk

2023. június 28., 11:05

Óriási meglepetés volt a TATI-ban kóstolt ebédünk szinte összes étele: harmonikus, természetes és pont annyira modern minden, hogy felismerhető marad ízben és formátumban is.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

Húsvét a Dunakorzón – Tavaszi brunch és elviteles ünnepi lakoma az InterContinental Budapestnél

2023. március 31., 16:37

Azt már megszokhattuk, hogy az InterContinental Budapest minden jeles ünnepre igazi lakomákkal, ráérős villásreggelikkel és tematikus fogásokkal készül, és ez a húsvét alkalmával sincs másképp.

Híres budapesti rejtélyek – „Az utazókosár halottja”: a Mágnás Elza-gyilkosság

2023. március 9., 13:09

A Duna-parton talált áldozat az egykori félvilági nő, Mágnás Elza volt, egy bútorgyáros eltartottja, akinek hirtelen jött gazdagságát sokan irigyelték.

Mennyei borscs leves, reggelik és borok a város egyik legjobb kilátású asztalánál – Cork Breakfast & Wine

2023. február 14., 11:22

Fiatalos, nemzetközi vendégkört vonzó hely a Cork Breakfast & Wine, ahol próbáltunk reggeli tányért, vacsorára tálalt fogást, desszerteket és menő koktélokat is.

A pálpusztai sajt burgonyafánkban, a káposzta mogyoróvajjal teljesedik ki – Hétvégi ebédekre hív a Laurel

2023. február 8., 14:00

A Laurel Budapestben jártunk, hogy kipróbáljuk a közelmúltban indult hétvégi ebédajánlatukat.

Vissza a gyökerekhez – Ismét járhatunk a Pilvaxba, a reformkor ikonikus kávéházába

2022. december 30., 12:23

A Pilvax Kávéház visszatért a gyökereihez és kávéház-étterem minőségben nyitott újra. Megnéztük, milyen lett a megújult történelmi helyszín!