Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Az antilopokat megették, a majmokra egy vénkisasszony vigyázott – Így élte túl az Állatkert az ostromot

Budapest ostroma szinte megsemmisítette az Állatkertet, a dolgozók azonban hatalmas energiával láttak neki a romok eltakarításának.

Egy héten át piscoalapú koktélokkal vár mindenkit a Blue Fox The Bar

Ha mindig is érdekelt benneteket, mi az a pisco, és milyen ízvilággal működik igazán, akkor most érdemes ellátogatnotok a Kempinski Hotel bárjába.

Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

Európa legnagyobb napórája lehetett volna, üres víztorony maradt

2023. november 28., 12:49

A víztoronyban sosem volt víz, a 60-as években felmerült, hogy gigantikus napórává alakítják, ám a nagyratörő álmokból semmi nem lett.

Reggeli, ebéd és vacsora gluténmentesen – Az új, budai Kata Restaurantban jártunk

2023. november 22., 12:36

2019-ben nyitott meg gluténmentes étteremként a Kata Restaurant Pest, amely idén ősszel egy budai egységgel is gazdagodott a Rózsadomb Centerben.

Pont egy nappal több – Mit csináljunk, hova menjünk a hosszú hétvégén?

2023. október 20., 11:24

Az előttünk álló hosszú hétvégén visszatér a jó idő, így programozhatunk, ahogy csak a csövön kifér. Ehhez adunk pár jó tippet, a kiállítástól kezdve a mozin és a zenén át a kirándulásig.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Erre vannak a legjobb lovaspóló- és golfpályák – „Úri sportok” Budapesten és vonzáskörzetében

2023. szeptember 29., 10:30

Reneszánszát éli a golf és a lovaspóló Budapest tájékán, így összeszedtük az aktuálisan legelegánsabb klubokat.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Megérkeztek a World Press Photo képei a Nemzeti Múzeumba, csütörtökön nyílik a kiállítás

2023. szeptember 19., 13:13

Megérkezett Budapestre, a Magyar Nemzeti Múzeumba a világ egyik leghíresebb fotópályázatának nyertes anyaga.

A gyári munkáslányoktól a „sztármanekenekig” – Ilyenek voltak a divatbemutatók a szocializmusban

2023. szeptember 13., 13:23

Utánajártunk, milyenek voltak a divatbemutatók a szocializmusban.

Nyárbúcsúztató exkluzív környezetben – Jön a 32. Budapest Borfesztivál a Vár teraszain

2023. augusztus 28., 13:45

Szeptember 7–10. között vár a Budapest Borfesztivál.

10 gyorsan darálható sorozat a nyárra, ha beköszön egy hidegfront, vagy ha túl nagy a forróság

2023. augusztus 3., 17:04

Amikor esővel, viharral megérkezik egy nyári hidegfront, vagy olyan nagy forróság van, hogy jobb a hűvös szobában, mint az utcán, az jó lehetőség arra, hogy ledaráljunk egy-egy sorozatot.

Jó Budapestre jönni diplomataként – Megmutatjuk a kedvenc nagykövetségeinket és rezidenciáinkat

2023. július 17., 13:49

Budapesten megannyi szép történelmi villaépület látja el egy másik ország diplomáciai képviseletét. Összegyűjtöttük, közülük melyek a legszebbek.

Tündérösvények mentén halad a LEO új koktéllapja

2023. június 19., 15:41

A LEO Rooftop idén is nagyot gurít: koktéljaival a Föld csakrapontjaira kalauzol.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

3 év után újra sülnek a steakek a konyhán és csilingelnek a pezsgőspoharak a Baltazár teraszán

2023. március 28., 12:13

A Budai Várnegyed egyik kedvenc helye, a Baltazár megújult erővel tért vissza, minden eddiginél szélesebb választékkal. Kipróbáltuk!

Ahol kenyérre lehet minket kenni – Megnéztük a VAJ újdonságait

2023. március 13., 13:52

Az elmúlt években Budapest underground székhelye a VIII. kerület felé tolódott, a Rákóczi tér egyenesen felvirágzott, amióta pedig a VAJ betette a lábát a környékre, igazi törzshelyünk lett.

Heti programajánló – Éjszakai korcsolyázás, jóga a kupolában, Hóvirágünnep az Alcsúti Arborétumban

2023. február 16., 15:19

Számoljuk vissza a napokat tavaszig, és folyamatosan csekkoljuk az időjárást, de már nem kell sokáig várni, ahogy a hóvirágok is jelzik ezt, sőt, addig számtalan télfeledtető programra is lelhettek!

Az ország első irodaháza volt a Postapalota – Ma az MNB Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak az otthona

2023. február 7., 12:47

Bejártuk a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak otthont adó épületet.

Egy új mexikói hely, ahol nem spórolnak a fűszerrel – Hugo’s Mexican Bar & Kitchen

2023. január 23., 15:40

Az egykori Fregatt Pub helyén nyílt meg 2022 októberében a Hugo’s Mexican Bar & Kitchen. Teszteltük a tex-mex konyhára, koktélokra és sportközvetítésekre specializálódott helyet.

Másvilági lények, gyilkos szörnyek és emberevő zombik – 10 rejtélyes és hideglelős sorozat

2023. január 13., 12:51

Bekuckózós daráláshoz ajánlunk 10 rejtélyalapú, a horror, a fantasy, a thriller és a sci-fi műfajába tartozó sorozatot, melyek nézése közben egyszerre retteghetünk, izgulhatunk meg agyalhatunk is.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.