Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Nápolyi Pizzériák Éjszakája – Szeptember 19-én fél áron pizzázhatunk 25 menő helyen

2023. szeptember 11., 16:35

Az első Nápolyi Pizzériák Éjszakája szeptember 19-én este/éjjel startol el, országosan 25, nápolyi stílusú pizzát készítő étterem csatlakozásával.

Tudjuk, hol lakj jól a Déli pályaudvar közelében – Megnyílt a Babutzi a Városmajor utcában

2022. november 7., 16:34

Megnyílt a Városmajor utca Babutzija: közel a Délihez, de a Széll Kálmán tértől és a Vártól is csak pár perc séta. Világos, tágas hely nemzetközi reggelikínálattal és barátságos ebédekkel.

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Skandináv letisztultság, hazai alapanyagok, kreatív fogások, hiánypótló műfaj Újpesten – az Ételműhely Lakásétteremben jártunk

2020. június 23., 14:04

Skandináv letisztultság és hazai ízek egy otthonos újpesti lakásétteremben – megnéztük az Ételműhelyt!

Élő történelem és kulináris élmények a Duna parton – Bárkert Bistro

2019. október 16., 18:00

Mesés, történelmi helyszín, Dunára néző panoráma és felejthetetlen kulináris élmény.

Együtt élnek, együtt főznek – belestünk a Séfodú gasztroműhelybe

2017. április 27., 11:15

Milyen lehet egy otthon, amelyben három fiatal feltörekvő séf lakik, főz és vendégül lát? Belestünk a Séfodúba és emlékezetes ízélményekkel gazdagodtunk.

Régi laktanyában nyitott Food Truck Udvart az Élesztő

2016. december 5., 15:54

Forró levesek, isteni gnocchik, barbecue húsok, vegán ételcsodák és sok más street food különlegesség vár ránk a sokáig elhanyagolt Kilián laktanya udvarában.

Elysée Bistro és Kávéház – a ’30-as évek Budapestje újrahangolva

2015. augusztus 28., 18:52

A Kossuth tér felújítása óta vártuk, hogy megjelenjenek a karakterét kialakító kávézók, éttermek. A Smúzt ismerjük, s most csatlakozott az Elysée Bistro és Kávéház is.

Előtérben a múlt magyar konyhája – Holdudvar

2015. július 10., 02:00

Örömmel nyugtáztuk, hogy a Holdudvar minden fronton óriási változáson ment át. Ebédidőben jártunk náluk.