Buli, koncert és vacsora a csillagos ég alatt – Tavaszi nyitófesztivál a Dobozban

A Dobozban március 14-től a heti ötnapos nyitvatartás és az ingyenes belépés mellett extra kedvezmények várnak.

Ha fergeteges házibuli-hangulatra vágysz, irány a Doboz!

Bulizz pénteken és szombaton hajnalig a belváros egyik legjobb klubjában!

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Finomságok a reggeli brunchtól az esti gin-tonikig – Megnyitott a Bubci Café a Móricznál

2023. október 10., 10:48

Egész napra elegendő finomsággal, nyugodt randihoz vagy csajos koktélozáshoz is kellemes hangulattal vár a Bartók Béla út szomszédságában a Bubci Café.

Tökéletes hely barátnőkkel a virágbolt melletti sütiző – Az Escake-ben jártunk

2023. május 24., 16:35

Az Escake cukrásza eredetileg csak egy nagyobb műhelyt szeretett volna, ám az új bolt környékének bájos hangulatát látva úgy döntött, hogy sütizőt is társít mellé. Éljen a lazulás és a finomságok!

Egyszerű, barátságos környezet, finom libanoni ízek – A Levantban jártunk

2023. február 27., 11:00

Az egykori Levante, a mai Szíria, Libanon, Izrael, Palesztina és Jordánia területét magában foglaló régió gasztronómiája a legváltozatosabbak közé tartozik, és ezt jól megmutatja az új Levant étterem.

Roppanós és lágy crème brűlée fánk illata járja be a Király utcát – A Joe&Fredo fánkozóban jártunk

2022. november 9., 15:11

A magyar franchise összesen több mint 75 különböző fánkkal vár minket, az új üzlet szezonális kínálatában pedig egyszerre 14 típus közül válogathatunk.

Misztikus hangulatú dzsungel haciendáján koktélozhatunk a Kazinczy utcában – Megnyílt a Mitico

2022. július 12., 13:06

A Miticóban egy misztikus dzsungel vár bennünket titkos, őserdőből előbukkanó haciendával, ahol szuper zenéket hallgatva, a helyi őslakosok kultúráját megidéző koktélok társaságában hűsölhetünk.

Erős nők az Andrássy úton – Az Alice Terrace x Veuve Clicquot Gardenben jártunk

2022. június 30., 11:55

Régi fényében pompázik Weiss Manfréd egykori palotája, ami hotelként nyílt újra. Az egyedi helyszínre a budapestieket is várják, hiszen a kertben működik az Alice Terrace x Veuve Clicquot Garden.

Ahol mindennap hercegnők lehetünk – A Cloe Caféban jártunk

2022. január 31., 14:44

Az Irányi utcai Cloe Caféban kérges szívű felnőttként fél órára újraélhetjük gyerekkorunk tiarás-szép ruhás, gondtalan délutánjait.

Sajttorta, prosciuttós bagel és kötcsei házi lekvár – Fanka, egy tündéri reggeliző Erzsébetvárosban

2021. szeptember 1., 11:57

Zala Fanni közgázt végzett marketinges, aki gyerekkorától süt-főz, most pedig az önmegvalósítás ideje is elérkezett számára. Tüneményes kis Holló utcai üzlete egyből az új törzshelyünkké vált.

„Egyszerűen pozitív hatással vagyunk az emberekre” – interjú az 5 éves Margaret Island zenekarral

2019. szeptember 19., 17:21

A Budapest Parkban nagyszabású koncerttel ünnepli meg 5. születésnapját napjaink egyik legnépszerűbb, még mindig szemérmetlenül fiatal popzenekara, a Margaret Island. Ennek kapcsán beszélgettünk a három alapítóval, Lábas Vikivel, Füstös Bálinttal és Törőcsik Kristóffal.

Heti programajánló (04.11-17.)

2019. április 11., 18:55

Továbbra sem ismerünk kompromisszumot a kiemelt programok diverzitása terén: kiállításokat, városnéző túrákat, borvacsorákat, slam poetry-esteket és filmfesztiválokat is ajánlunk az előttünk álló napokra!

Újraéledt a Madách téri Piña Bar – mi pedig le is teszteltük

2018. augusztus 10., 17:05

Emlékeztek még a Piña Bar-ra? Egy rövidebb pihenő után most főnixként újraéledt. Új legénységgel, megújult koncepcióval.

Mire vágyik a férfi, ha kimozdul? Erre. – megnyílt a Vintage Garden „fiús” párja, a Rocky’s Budapest

2018. március 26., 17:42

Sky Sport csatornák, PlayStation, dedikált sportolórelikviák, jó sörök és whiskeyk. Rocky Balboa szellemét megidézve nyílt meg a bár a bulinegyed közepén, igényes férfiakat megcélozva.

Ahol a piros lámpánál sem áll meg a munka – az adidas Runners Budapest edzésén jártunk

2017. június 23., 13:34

Közösségben sportolni sokkal nagyobb élményt jelent, mint magányosan mozogni – ezt vallja a napokban elindult legújabb futóklub, az adidas Runners Budapest.

Vacsoráig érő reggelik – megújult az  À la Maison

2016. május 4., 17:39

Vacsoráig érő reggelik – megújult az À la Maison

Egy éve nyitott a Nádor utcai À la Maison kávézó és reggeliző, ám a nagy sikerre való tekintettel új, nagyobb helyen, kibővített konyhával folytatják.

Hétvégi programajánló (03.03-06.)

2016. március 3., 16:11

Kiállításokkal és fesztiválokkal indul a hétvége már csütörtökön, melyet több nagy nevű elektronikus zenei előadó budapesti fellépése követ.

Hétvégi programajánló (01.07–10.)

2016. január 7., 17:15

Egy dolog közös az előttünk álló hétvégére ajánlott programokban: a várható hidegre való tekintettel valamennyi esemény a négy fal között zajlik.

Sütit akarok! – a Frankel Leó utcában megkapod!

2015. november 11., 01:00

Jó és finom sütemények. Különösebben nem kell túlbonyolítani a koncepciót egy új édességes hely nyitása előtti ötletelésnél.

Újra itt a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál

2015. október 1., 17:44

Október 2. és 4. között több mint 400-féle párlat, 13 koncert, kolbászok, vezetett pálinkatúrák és pálinkás édességek lesznek az okai egy budavári kirándulásnak.

12 kötelező klisé új budapesti hely nyitásához

2015. július 28., 17:42

Haladó, előremutató, urbánus helyekből nincs hiány a városban, viszont elhihetitek nekünk, hogy a koncepció többnyire ugyanaz.

Hétvégi programajánló (10.30-11.02)

2014. október 30., 17:01

Igyekeztünk a mostani ajánlót nem a feltétlenül Halloweenre kihegyezni, úgyhogy ha unod a tököket és a szellemeket, akkor van miből válogatnod.

Hétvégi programajánló (10.02-10.05)

2014. október 2., 02:00

Október hónap legjelentősebb kulturális rendezvénysorozata indul ezen a hétvégén: a CAFé Budapest.

Egészséges bűnözés a Corvinpontban

2014. szeptember 10., 02:00

"Egyedi tervezésű" süteményeket és italokat kóstolhatsz a Corvin-negyedben.